Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    mitsver

    @mitsver

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mitsver Unfollow Follow

    Latest posts made by mitsver

    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς

      διαβαζοντας τις τελευταιες 60 σελιδες (εκτος του οτι μου βγηκαν τα ματια) παρατηρησα οτι σχεδον δεν αναφερετε καθολου τα ARAL.
      Εχω ενα yaris 1.0lt του 2000 και του βαζω τα ARAL high tronic 5W-40 (100% συνθετικα). Πως κρινετε την επιλογη μου σε σχεση με ενα αντιστοιχο 5W-40 ας πουμε του motul 8100 ή του amsoil afl.
      Τι λετε, να συνεχισω με τα Aral ή να παω σε κατι αλλο?

      ΥΓ επισης ο φιλος Miltellas δεν βλεπω να αναφερει τα Aral ουτε στην λιστα του Kinematic Viscosity at 130C-100C-40C-4C.pdf και μου κανει εντυπωση, για ποιο λόγο συμβαινει αυτο?
      ΥΓ 2 το ARAL high tronic 5W-40 τι γκρουπ ειναι?

      Ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mitsver
    • RE: Θεσ/νίκη - Υποθαλάσσια Οδός

      φιλοι μου καλοι κι αγαπημενοι, γεια σας. Ενα παραμυθι θα σας πω.

      Βρισκομαστε στο ετος 2022μΧ στην πολη της Ουτοπιας και προ μηνος εγκαινιαστηκε η υποθαλασσια αρτηρια. Ομως δεν ειναι λιγοι αυτοι που αποφευγουν να την χρησιμοποιησουν αφου οι 1+1=2 λιρες για 1 μίλι λειτουργει αποτρεπτικα. Στο κατω κατω σκεφτονται γλυτωνουμε το πολυ 10 λεπτα απο την κινηση. Εξαλλου η Ουτοπια απ' ακρου εις ακρον δεν ειναι ουτε 9 μίλια (και οχι 25 μίλια οπως η Ποσειδωνία με την οποία πολλοι αρεσκονται να την συγκρινουν για λογους μικροπολιτικης).

      Το Μετρό που και αυτο παραδοθηκε παραλληλα, εχει αποσυμφορησει αισθητα την οδο Αππίας, αλλα μελετες εδειξαν οτι οφεληθηκαν και η Φωκα και η Αγ. Διονυσιου. Ετσι οι περισσοτεροι επιλεγουν να μην κινηθουν παραλιακα αλλα απο τις τρεις προαναφερθησες οδους.

      Παραλληλα ολοενα και περισσοτεροι χρησιμοποιουν την εσωτερικη περιφεριακη αλλα και το επισης προσφατως παραδομενο κομματι της εξωτερικης περιφεριακης που συνεχιζοντας απο την τσιμεντοβιομηχανια ΤΥΦΩΝ καταληγει δυτικα στο αεροδρομιο.

      Η εταιρια που εκμεταλλευται την υποθαλασσια δεν βλεπει να ερχονται τα προσδοκομενα κερδη. Ετσι αρχιζει καθε ειδους πιεσεις προς την πολιτικη ηγεσια της πολης, ωστε να διοχετευσουν την κινηση υποχρεωτικα προς την υποθαλασσια με μετρα οπως χαρακτηρισμος τον αρτηριων Αγ. Διονυσιου, Αππίας και Φωκα ως ηπιας κυκλοφοριας και ταυτοχρονης φυσικα στενωσης καθε μιας εξ αυτων σε δυο λωριδες. Η πολιτικη ηγεσια υποκειπτει και ο κοσμος αντιδρα.

      Η πρωην παραλιακη Λ. Νιοβης πεζοδρομηθηκε, ομως ο κοσμος διαμαρτυρεται και εδω διοτι δεν απολαμβανει περισσοτερο χωρο για περπατημα και αθληση αφου τα 8 μετρα του πλατους του νεου πεζοδρομου εχουν καταληφθει απο αμετρητα τραπεζοκαθισματα και ομπρελλες. Τα δημοτικα τελη ακριβαιναν υπερμετρα και πλεον ακομα και οι καφετεριες και τα εστιατορια φυγαν απο τους ντοπιους ιδιοκτητες αφου οι τελευταιοι αδυνατουσαν να πληρωσουν τα νεα τελη. Ετσι μοιραια τα καταστηματα τους περασαν σε χερια μεγαλων αλυσιδων του εσωτερικου και του εξωτερικου.

      Οι δημοτες της Ουτοπιας αρχιζουν πλεον να μιλουν για μεγαλοιδεατικες ιδεες των τοτε πολιτικων και για αρχοντοχωριατισμους. Η βελτιωση που τους υποσχεθηκαν δεν ηρθε παρα μονο μια τρυπα στο νερο.
      Καποιοι τωρα κοιτανε και το τι εγινε στην Ποσειδωνία οπου λυση στο κυκλοφοριακο εδωσε το Μετρο και οι υπογειωσεις των κομβων στις κεντρικες αρτηριες. Οσοι νεοι δρομοι διανοιχτηκαν, οπως η Αιγαιακη οδος που λενε οτι ειναι και ο καλυτερος αυτοκινητοδρομος στην Ευρωπη, πολυ συντομα γεμισαν.
      Καποιοι καποτε λεγανε οτι η Ουτοπια θα γινοταν η πυλη του Καυκασου. Τωρα πλεον καθε αλλαγη ειναι δυστυχως αδυνατη.
      Ο μονος που θα μπορει να βοηθησει ειναι ο πανδαματωρ χρονος.

      Η παραπανω ιστορια ειναι φανταστικη και οποιαδοιποτε ομοιοτητα με καταστασεις, πολεις και πολιτικα προσωπα ειναι ακουσια και τυχαια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      mitsver
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr