Όπως είπα φίλε μου μοτέρ έχω βάλει άλλο. Αυτό κάθεται κ σκέφτηκα να το εκμεταλλευτεί
Ο λόγος; Σίγουρα θα είναι ΣΑΝ ένα καινούργιο μοτέρ. Συν ότι κ πιο μεγάλα πιστόνια αν βάλω το μοτέρ θα είναι δηλωμένο σαν 1.6 και όχι σαν δίλιτρο (τέλη κυκλοφορίας πιο λίγα)
Latest posts made by mike87
-
RE: Alfa 147 forum
-
RE: Alfa 147 forum
Καλησπέρα κι από μένα. Πρόσφατα άλλαξα κινητήρα στην άλφα μου λόγω του ότι ο παλιός για κάποιες συγκυρίες έκαιγε πάρα πολύ λάδι στον πρώτο κύλινδρο κ μου βραχυκυκλωνε τα μπουζί. Τον παλιό κινητήρα τον κράτησα. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής. Αξίζει να λυθεί το μοτέρ να πάρει ρεκτιφιε να μπουν αλλά χιτώνια και καινούρια και πιο μεγάλα σφυριλατα πιστόνια συν ότι άλλο χρειαστεί;; Το έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος φίλος;;
-
RE: Περί Βαφών και Φανοποιίας Γενικώς...
Φιλε μου συγνωμη. Και για τα γυαλοχαρτα νεροχαρτα ξερω και κομπρεσερ μεγαλο εχω και για τα πιστολια εχω ιδεα. Στην ερώτηση μ εκανα ενα λαθος. Οπου ασταρι εννοουσα σουρφασερ και απο ταχυτητα εγραψα ασταρι. Το οτι για το ασταρι πρεπει να βγει τελειως το χρωμα το ξερω. Αν δεις τον ουρανό ομως θα καταλαβεις οτι εκει θα βγει ολο το χρωμα ππως επισης κ οτι θα τριφτουν ολα τα βερνίκια. ..
-
RE: Περί Βαφών και Φανοποιίας Γενικώς...
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Από τις ερωτήσεις φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις πολλά.
Αστάρι δεν περνάς επάνω από χρώμα αλλά μόνο επάνω από γυμνή λαμαρίνα και πάνω από τριμμένο σιδηρόστοκο
Όπου τρίψεις στα σκασμένα χρώματα θα περάσεις σουρφασέρ.
Σουρφασέρ περνάς και επάνω από το αστάρι.
Τα βερνίκια πρέπει να φύγουν τελείως, δεν βάφεις επάνω από τα βερνίκια.
Ανάλογα με τον βαθμό τριψίματος / ζημιάς / σκασμένων που έχεις χρειάζεσαι και τα απαιτούμενα ντουκόχαρτα, Νο 180, 220, 250, 320,400, 600, μέχρι εκεί. Τρίβεις πάντα με νερό.
Το πιστόλι για το αστάρι πρέπει να έχει μπέκ Νο 1.8 και για το σουρφασέρ το ίδιο αν είναι 2 συστατικών, αν είναι απλό 1,5 όπως και το χρώμα.
Δεν χρειάζεσαι εποξειδικά αστάρια κλπ, αν βάλεις σιδηρόστοκο ανάλογα που και πόσο χρειάζεται θα πάρεις με ίνες ή χωρίς ίνες, άρα χρφειάζεσαι ένα σετ πλαστικές σπάτουλες, καταλύτη θα βάλεις πολύ λίγο και θα τον ανακατέψεις καλά, αν είναι περισσότερος σε ποσότητα θα σου στεγνώσει την ώρα που θα ανατεύεις, θέλει τρίψιμο με χοντρό πατόχαρτο, υπάρχει ειδικό, και καλό θα είναι να έχεις και ελαστικό τάκο, μετά θέλει τρίψιμο με νερό και 180άρι ντουκόχαρτο, στόκο σπάτουλας τον οποίο τρόιβεις με Νο 220 και μετά αστάρι, μετά σουρφασέρ.
Δεν χρειάζεται άλλο χρώμα για βάση, ρίχνεις ένα χέρι από το ίδιο το χρώμα και την επομένη το ξανατρίβεις με 400άρι και νερό και αν χρειάζεται κάπου ψιλοστοκάρεις.Πρέπει αυτός που θα βάψει να έχει πείρα με πιστόλι γιατί θα έχεις πολλά τρεξίματα στο χρώμα, υποθέτω ότι έχεις κάποιο καλό κομπρεσέρ και όχι αυτά τα ηλεκτρικά της πλάκας ή κανένα 50άρι κομπρεσέρ 10 χρόνων, ο αέρας δεν πρέπει να έχει νερό από το καζάνι και να γνωρίζεις από το αραίωμα του χρώματος και το σούρωμα του γιατί τα χρώματα χρειάζονται σούρωμα, μια παληά γυναικία κάλτσα διπλή είναι ότι πρέπει.
Πρέπει να ξέρεις και να το χαρτώσεις, εφημερίδες και 1-2 ρολλά χαρτοταινία ταινία είναι ΟΚ, όπως και διαλυτικό του νίτρου για το αραίωμα και για το καθάρισμα του πιστολιού,
Εκεί που θα πάρεις τα χρώματα θα πάρφεις και το βερνίκι και όλα τα υλικά, αυτοί που τα πουλάνε θα σου πούν τι να κάνεις γιατί γνωρίζουν, πχ ρώτα πώς και πότε και πόσα χέρια θα ρίξεις βερνίκι.
Θα μπλέξεις πάντως αν δεν το έχεις ξανακάνει πολλές φορές, είναι δύσκολο άθλημα.
Τώρα ξέρεις γιατί σου ζητάνε 1200-2000€, το ότι δεν μπορείς να τα δώσεις είναι άλλη κουβέντα. Πάντως είναι εύκολο να χαλάσεις 500€ σε υλικά και να είναι όλο τρεξίματα του χρώματος το αμάξι.
-
RE: Περί Βαφών και Φανοποιίας Γενικώς...
και γιατι οχι μονος μου? εφοσον γνωσεις διαθετω.. μονο αυτο που ρωτησα δεν ξερω και δεν εχω φουρνο (φουρνο μπορεις να ενοικιασεις ομως).
-
RE: Περί Βαφών και Φανοποιίας Γενικώς...
Γεια σας κι απο εμενα.Ειμαι καινουριος εδω και δεν ξερω αν υπαρχει παρομοιο ποστ οποτε ανοιξα νεο θεμα. Λοιπον, εχω μια alfa 147,κοκκινου χρωματος (μονης νομιζω), στην οποια το χρωμα εχει γινει χαλια.εχουν σκασει τα βερνικια στον ουρανο στο καπο και στον πισω προφυλαχτηρα.λαμαρινοδουλεια θελει μονο η πορτα του οδηγου και οχι πολυ. υστερα απο λιγο ψαξιμο στην αγορα του ηρακλειου για τιμες ολοι μου ζητουσαν απο 1200 εως και 2000 ευρω. χρηματα τα οποια αδυνατω να δωσω. ξερω ομως οτι αν παω σε καποιον με λιγοτερα ισως δε θα βαλει τα ιδια ποιοτητας υλικα με τους ακριβους. Αποφασισα λοιπον να την βαψω μονος μου (εχω ξανακανει το ιδιο στο παλιο μου αυτοκινητο) παρεα με ενα θειο μου που παλιοτερα ηταν φανοποιος. το αμαξι σιγουρα πρεπει να περαστει εποξειδικο ασταρι και οχι απλο.το αμαξι θα βαφτει κοκκινο παλι αλλα διπλης. η ερωτηση λοιπον ειναι η εξης... θα πρεπει να περαστει ολο το αμαξι ασταρι η μονο οπου εχει γινει ζημια? μετα το ασταρι θα περαστει αμεσως το χρωμα η θα πρεπει πριν το κοκκινο να περαστει καποιο αλλο χρωμα πχ ασπρο για βαση. ευχαριστω εκ τον προτερων για τις απαντησεις...
Συγχωνεύτηκε με ήδη υπάρχων θέμα.[mod]