Ξέρεις κανείς κάποια μηχανή αναζήτησης (νέων) αυτοκινήτων με κριτήριο την κατανάλωση; και στα αποτελέσματα να μπορεί να κάνει ταξινόμηση με διάφορα πεδία...πχ τιμή κλπ...
Με μια γρήγορη αναζήτηση δεν βρήκα κάτι...
Ευχαριστώ.
Latest posts made by mijalis
-
Αναζήτηση αυτοκινήτων με κριτήριο την κατανάλωση
-
RE: Αναζήτηση αυτοκινήτων με κριτήριο την κατανάλωση
Ξέρεις κανείς κάποια μηχανή αναζήτησης (νέων) αυτοκινήτων με κριτήριο την κατανάλωση; και στα αποτελέσματα να μπορεί να κάνει ταξινόμηση με διάφορα πεδία...πχ τιμή κλπ...
Με μια γρήγορη αναζήτηση δεν βρήκα κάτι...
Ευχαριστώ. -
RE: Όχι στις διασταυρώσεις, ΝΑΙ στα roundabouts!
Επίσης, επειδή βλέπω ότι δεν το πολυσχολιάζετε, το φοβερό πλεονέκτημα που έχουν οι Κ3 είναι η ασφάλεια...διαβάστε τα στατιστικά που παρέθεσα στο προηγούμενο. Γι'αυτό και μόνο το λόγο θα πρέπει να εφαρμοστεί στην Ελλάδα άμεσα, για να μειώσουμε τα ατυχήματα.
-
RE: Όχι στις διασταυρώσεις, ΝΑΙ στα roundabouts!
Ας το κάνουμε σωστά από εδώ και πέρα...δλδ όλοι οι νέοι κόμβοι να γίνονται κυκλικοί, αρκεί να υπάρχει χώρος για τον κυκλικό, γιατί θέλει παραπάνω εμβαδόν, έτσι ώστε να ρέει απρόσκοπτα η κυκλοφορία των οχημάτων.
Θα είναι και πιο οικονομικοί από το να βάζουμε φανάρια.
Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε όλους τους υπάρχοντες.
Βεβαια ναι, σε όλους τους κυκλικούς θα πρέπει να υπάρχει η ίδια σήμανση για να μη δημιουργεί προβλήματα. Το σωστό είναι το αγγλικό μοντέλο, αυτό υπάρχει παντού...προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται στον κύκλο.... -
RE: Όχι στις διασταυρώσεις, ΝΑΙ στα roundabouts!
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Αν βαλεις φαναρι στον κυκλικο κομβο δεν αυτοαναιρεις την σκοπιμότητα του???
και μη μου πειτε για ρυθμιζόμενα φαναρια και αισθητηρες ....Πολύ σωστά, στο 99% των περιπτώσεων ΔΕΝ υπάρχουν φανάρια σε Κ3 (=κυκλικούς κόμβους-roundabouts)
Και δεν μπαίνουν φανάρια γιατί, στις περισσότερες περιπτώσεις, οι Κ3 είναι για εκτός κέντρου κόμβους, που δεν έχουν και πολύ κίνηση πεζών.
Φυσικά στην Ελλάδα, δεν είμαστε ικανοί ούτε μια αντιγραφή σωστή να κάνουμε...βάζουμε STOP, ενώ το σωστό είναι να μπαίνει το ανάποδο τρίγωνο, όπως πολύ σωστά ειπώθηκε...Δλδ δεν χρειάζεται να σταματάμε, αλλά απλά να κόβουμε ταχύτητα φυσικά, να τσεκάρουμε και να μπαίνουμε στον κύκλο (μάλιστα στην Αγγλία, έχει και αυτές τις οριζόντιες γραμμες στο δρόμο για να σε 'ξυπνάνε' και να θυμηθείς να κόψεις ταχύτητα, όπως έχουμε εδώ πριν τα διόδια)
Και βάζουμε πολύ μικρούς Κ3 (δικιά μας εφεύρεση!!) μέσα στην πόλη σε κεντρικά σημεία, ενώ ίσως είναι το μόνο ακατάλληλο για να γίνει Κ3...
Αλλά η σκοπιμότητα των Κ3 είναι περισσότερο για την ασφάλεια μας, και όχι μόνο για καλύτερη ροή που είναι σίγουρο ότι την επιτυγχάνει (όταν φυσικά δεν υπάρχουν φανάρια). Και φυσικά καλύτερη ροή, σημαίνει λιγότερα καύσιμα!
Οπότε, η υιοθέτηση των Κ3 από πάρα πολλές χώρες έχει γίνει κυρίως για την πολύ καλύτερη ασφάλεια που προσφέρει ο σχεδιασμός τους. Δείτε τα αποτελέσματα μελέτης στις ΗΠΑ που συγκρίνει κάθετες διασταρώσεις με Κ3 (που έγινε όταν άρχισαν σε μεγάλο βαθμό και αυτοί να αντικαθιστούν τους κλασικούς κόμβους με Κ3):
[list:24vfz5qe][:24vfz5qe] Οι συγκρούσεις έπεσαν 40%[/24vfz5qe]
[:24vfz5qe] Μείωση τραυματισμών 80% [/24vfz5qe]
[:24vfz5qe] Μείωση σοβαρών τραυματισμών και θανάτων 90%[/24vfz5qe][/list:u:24vfz5qe]Αυτό τα λέει όλα...
Ακόμη και για το κράτος πρέπει να είναι πιο οικονομική λύση, αν σκεφτούμε ότι γλυτώνει φανάρια, τη συντήρησή τους κλπ... -
Όχι στις διασταυρώσεις, ΝΑΙ στα roundabouts!
Επιτέλους έχω βαρεθεί τις ατέλειωτες διασταυρώσεις που υπάρχουν παντού στην Ελλάδα και έχουν φοβερά μειονεκτήματα.
Είναι απίστευτα επικίνδυνες, αργές και αν συνδυαστούν και με φανάρια, ακόμη χειρότερα...
Αντίθετα τα roundabouts (αγγλική εφεύρεση) έχουν τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
[list:2snew76t][:2snew76t]Είναι πολύ πιο ασφαλή, γιατί αποφεύγονται οι πλαγιομετωπικές[/2snew76t]
[:2snew76t]Η κυκλοφορία ρέει πιο απροβλημάτιστα[/2snew76t]
[:2snew76t]στο 90% δεν χρειάζεται φανάρια, με ότι συνεπάγεται αυτό, στο κόστος, ταχύτητα, προβλήματα (καμμένα φανάρια κλπ)[/2snew76t][/list:u:2snew76t]
Το σημαντικότερο όμως είναι η ασφάλεια...απορώ γιατί τόσες επιτροπές που έχουν γίνει δεν το έχουν κάνει υποχρεωτικό ακόμη, δηλαδή όλοι οι νέοι κόμβοι να γίνονται έτσι (εκτός φυσικά από τις περιπτώσεις που μπορεί να γίνει ανισόπεδος κόμβος, που εννοείται ότι είναι πολύ καλύτερος)
Τέλος, για τους παραπάνω λόγους πολλές χώρες έχουν αντιληφθεί την ανωτερότητα των roundabouts και τα έχουν αντιγράψει και έτσι όλοι οι νέοι κόμβοι είναι σε αυτό το στυλ πια. Ακόμη και όπου υπάρχει το περιθώριο αλλάζουν τους παλιούς.
Σε Ισπανία, Γαλλία και Γερμανία είναι μερικές μόνο από τις χώρες που έχουν γεμίσει με roundabout. Δεν φτιάχνουν πια απλές διασταυρώσεις. Μπορείτε να δείτε και εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Roundabout -
RE: Όχι στις διασταυρώσεις, ΝΑΙ στα roundabouts!
Επιτέλους έχω βαρεθεί τις ατέλειωτες διασταυρώσεις που υπάρχουν παντού στην Ελλάδα και έχουν φοβερά μειονεκτήματα.
Είναι απίστευτα επικίνδυνες, αργές και αν συνδυαστούν και με φανάρια, ακόμη χειρότερα...
Αντίθετα τα roundabouts (αγγλική εφεύρεση) έχουν τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
[list:2snew76t][:2snew76t]Είναι πολύ πιο ασφαλή, γιατί αποφεύγονται οι πλαγιομετωπικές[/2snew76t]
[:2snew76t]Η κυκλοφορία ρέει πιο απροβλημάτιστα[/2snew76t]
[:2snew76t]στο 90% δεν χρειάζεται φανάρια, με ότι συνεπάγεται αυτό, στο κόστος, ταχύτητα, προβλήματα (καμμένα φανάρια κλπ)[/2snew76t][/list:u:2snew76t]
Το σημαντικότερο όμως είναι η ασφάλεια...απορώ γιατί τόσες επιτροπές που έχουν γίνει δεν το έχουν κάνει υποχρεωτικό ακόμη, δηλαδή όλοι οι νέοι κόμβοι να γίνονται έτσι (εκτός φυσικά από τις περιπτώσεις που μπορεί να γίνει ανισόπεδος κόμβος, που εννοείται ότι είναι πολύ καλύτερος)
Τέλος, για τους παραπάνω λόγους πολλές χώρες έχουν αντιληφθεί την ανωτερότητα των roundabouts και τα έχουν αντιγράψει και έτσι όλοι οι νέοι κόμβοι είναι σε αυτό το στυλ πια. Ακόμη και όπου υπάρχει το περιθώριο αλλάζουν τους παλιούς.
Σε Ισπανία, Γαλλία και Γερμανία είναι μερικές μόνο από τις χώρες που έχουν γεμίσει με roundabout. Δεν φτιάχνουν πια απλές διασταυρώσεις. Μπορείτε να δείτε και εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Roundabout -
RE: Πρότυπο η Ισπανία?
κατά τ'άλλα ετοιμάζουν supercar:
http://www.ispania.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=237
ουτε το 0-100 δεν θα μπορούν να δοκιμάσουν -
Πρότυπο η Ισπανία?
H Ισπανία προχωράει σε γενναίες αλλαγές για την μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου.. μια από αυτές είναι η καθιέρωση ανώτατου ορίου 80km/h στους αυτοκινητόδρομους!!!
Είναι λίγο τραβηγμένο, τι λέτε; -
RE: Πρότυπο η Ισπανία?
H Ισπανία προχωράει σε γενναίες αλλαγές για την μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου.. μια από αυτές είναι η καθιέρωση ανώτατου ορίου 80km/h στους αυτοκινητόδρομους!!!
Είναι λίγο τραβηγμένο, τι λέτε;