Ενδιαφερομαι και εγω να ερθω με τον συννοδηγο μου
- Γιωργος Μαλαμης
- Γιαννης Γιαννοπουλος
Ενδιαφερομαι και εγω να ερθω με τον συννοδηγο μου
Οι ζαντες τι offset εχουν (ΕΤ) και αν ειναι 6,0 η 6,5 ιντσες
Απο www.msfree.gr
Μιλώντας για τον Νίκο στην κατηγορία Ν1 έγινε φοβερή μάχη με χρόνοι που αποτελούν νέο ρεκόρ. Έτσι τη Ν1 κατέλαβε ο Πολύδωρος Φούντας, αφήνοντας πίσω τον Νίκο Ζακχαίο κερδίζοντας και τα δύο σκέλη. Την 3η θέση κατέλαβε ο Κώστας Πάρρας.
Στη Ν2 ο Ευάγγελος Μπλάντζος ήταν πολύ γρήγορος στο πρώτο σκέλος και παρόλο που έχασε το δεύτερο από τον Κωνσταντίνο Μπάντζο, τελικά επικράτησε και πήρε την πρώτη θέση. Ο Γεώργιος Ζαχαριάδης έφερε το δικό του Rallye στην 3η θέση.
Στην Ν4 η μάχη του Λεωνίδα Κύρκου και Κωνσταντίνου Κόρακα έκοψε την ανάσα, ιδιαίτερα στο πρώτο σκέλος, όπου η διαφορά μεταξύ τους ήταν της τάξης του ενός εκατοστού. Στο δεύτερο σκέλος όμως ο Λεωνίδας ήταν ακόμα ταχύτερος και έτσι έφερε το δικό του Evo 9 στην κορυφή. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Βασίλης Κυρίτσης.
Στην Α0 ο Χρήστος Αυγερόπουλος κέρδισε την κλάση ενώ στην Α5 ταχύτερος Βασίλης Αντζέμης, με 2ο τον Γιώργο Μαλάμη με το Nissan Micra που έκανε πολύ καλή επίδοση. 3ος ο Σπηλιοτόπουλος
Στην Α6 ο Ανδρέας Ντόφης με χρόνο ρεκόρ που έσπασε το φράγμα των 2 λεπτών κέρδισε την κλάση έχοντας πίσω του τον Κώστα Παπαχρήστο και 3ο τον Βασίλη Στάγια στην καλύτερη μέχρι τώρα εμφάνισή του στο πρωτάθλημα αναβάσεων.
Στην Α7 ο Ευάγγελος Κατσίνας με Peugeot 106 MAXI πήρε την πρώτη θέση από τον Γιώργο Κωσμόπουλο (Clio R3 MAXI), ενώ 3ος ήρθε ο Γιάννης Φωτεινέλης με το Honda Civic Type R. Πρώτος Α2λιτ. ήταν ο Σταύρος Σταμέλος με VW Golf kitcar
Στην Α8 το μεγάλο φαβορί, ο Ευθυμίου με το Escort WRC είχε ένα τετακέ στο 2ο σκέλος και έχασε τον αγώνα από τον Παπαδοκωνσταντάκη. Πίσω του οι Τσούλος και Σπυρίδης.
Στην ΕΕ9 υπήρξε μεγάλη μάχη μεταξύ των δύο Suzuki Swift των Σουλάνη και Αρβανιτάκη, με νικητή τον δεύτερο.
Στην ΕΕ10 νικητής ήταν ο Βασιλειάδης με Citroen AX με χρόνο κάτω από τα 2 λεπτά στο 1ο σκέλος. 2ος ο Κουνιάκης και 3ος ο Μανωλόπουλος
Στην ΕΕ11 είχαμε έντονο συναγωνισμό και έντονο παρασκήνιο. Πρώτος τερμάτισε ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort, 2ος ο ντόπιος Βασίλης Ντέρμας και 3ος ο Σπύρος Παπαδόπουλος. Αναλυτικά όλο το παρασκήνιο στην ανασκόπηση της ανάβασης.
Τέλος στην Ε12 και ταχύτερος οδηγός του αγώνα ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Escort WRC.
Οπως θα ειδες δεν τα εχω γραψει εγω αλλα το msfree.gr
Οντος εχουν κανει λαθος .
Ναι ο Λαμπρος Κυρκος ηταν ο νικητης περισυ
Aπο www.msfree.gr
Πλέον έχουμε στα χέρια μας την πλήρη λίστα συμμετοχών και τα πράγματα δείχνουν εξαιρετικά ενδιαφέροντα δίνοντας μας μια γεύση για το τι πρόκειται να επακολουθήσει. Η πληθώρα συμμετοχών σε όλες τις κλάσεις, ο καιρός που προβλέπεται καλός και η οδηγικά ενδιαφέρουσα διαδρομή της Πιτίτσας αποτελούν συστατικά ενός πετυχημένου αγώνα που βρισκόμενος κοντά στην πόλη της Πάτρας συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό θεατών.
Ομάδα Ν
Εννέα οδηγοί με αυτοκίνητα ΕΝ/9 θα δώσουν το παρόν στον αγώνα. Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει η κόντρα ανάμεσα σε Φούντα και Ζακχαίο, δύο οδηγοί που βρίσκονται στο δευτερόλεπτο στη συγκεκριμένη ανάβαση. Από εκεί και πέρα η μάχη για την τρίτη θέση είναι ανοικτή με τους Μπουγιούκο και Νίκα να έχουν ένα ελαφρύ προβάδισμα.
Η Ν/2 είναι και πάλι μια από τις πολυπληθέστερες κλάσεις με 15 συμμετοχές. Μπάντζος και Μπλάτζος θα διασταυρώσουν και πάλι τα ξίφη τους. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την απόδοση του νικητή της Μοσχοκαρυάς Ζαχαριάδη και αν έχει την ικανότητα να πρωταγωνιστήσει στην κλάση σε βάθος χρόνου. Σημειώνουμε την επανεμφάνιση του Νίκου Λιάρη με Peugeot 106 N/2 αλλά και τον πρωτοεμφανιζόμενο Στρούγκη που τρέχει με την Cosmos Rally Team. Στη Ν/3 έχουμε μια μόνο συμμετοχή, αυτή του Καρπάνου με το Renault Clio Ragnotti.
Εξαιρετική η λίστα συμμετοχών της κλάσης Ν/4. Εννέα οδηγοί θα ριχτούν στη μάχη με τα Mitsubishi Evo. Πρωταγωνιστές αναμένονται να είναι οι Λεωνίδας και Μίλτος Κύρκος αλλά και ο Κώστας Κόρακας. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα πλασαριστεί ο Βασίλης Κυρίτσης ενώ έχουμε και μια γυναικεία συμμετοχή, αυτή της Αθηνάς Πέττα-Ζορμπαλά.
Ομάδα Α
Τέσσερα αυτοκίνητα της κλάσης Α/0 συμμετέχουν στον αγώνα με τον Παναγιώτη Κονδύλη να δείχνει φαβορί. Μετά τα λιλιπούτεια Seicento και Cinquecento σειρά θα πάρει η Α/5 όπου σημειώνεται ρεκόρ συμμετοχών του τελευταίου καιρού. Δεκατρείς συμμετοχές με τον Βασίλη Ατζέμη να δείχνει σε φόρμα μετά τη νίκη στη Μοσχοκαρυά. Ο Ξουργιάς επιστρέφει και πάλι στο Toyota Yaris και αναμένεται να παίξει ψηλά. Μαρίνος και Χάιδος αναβάθμισαν σε kit Car τα Peugeot 106 ενώ συμμετέχει και ο Μπαμπαγιάννες που έχουμε να δούμε από την περσινή Αιγείρα όπου είχε έξοδο.
Η κλάση Α./6 ισοφαρίζει σε συμμετοχές τη Ν/2. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν ο Αντρέας Ντόφης μπορεί να επαναλάβει την εμφάνιση της Μοσχοκαρυάς ενώ Λεοντόπουλος και Παπαχρήστος έχουν δείξει πως είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικοί στην Πιτίτσα. Στην Α/6+ συμμετέχουν οι Λαζανάς και Κατσίνας με Puma Kit Car και 106 Maxi αντίστοιχα.
Φτωχή σχετικά με τις υπόλοιπες κλάσεις η Α/7 με 6 συμμετοχές. Παρόλα αυτά θα έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε τις μάχες Φωτεινέλη και Καλαιτζιάν με τα Honda Civic Type R, ενώ συμμετέχει και ο Κοσμόπουλος με το πανέμορφο Renault Clio R3.
H A/8 συγκέντρωσε 8 συμμετοχές όπου φαβορί δεν είναι άλλος από τον Ευθυμίου με το Escort WRC. Από εκεί και κάτι τα πάντα είναι ανοιχτά με τον Τσούλο να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα. Αναμένεται όμως όμορφη μάχη με τον Κρητικό Παπαδοκωνσταντάκη.
Ομάδα ΕΕ
Τα τρία καλύτερα Suzuki Swift GTi της χώρας θα συναντηθούν στο Πλατάνι. Για το Ρένο Aρβανιτάκη δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Ο Γιάννης Σουλάνης ετοίμασε το νέο του μοτέρ και θέλει τη νίκη όπως πέρσι. Μαζί τους ο Στράτος Φωτεινέλης, κυπελλούχος Α/5 επί σειρά ετών με το δικό του Swift.
Στην ΕΕ/10 ο Παντελής Βασιλειάδης θα έχει να αντιμετωπίσει τον τοπικό Χατούπη με το «φουσκωμένο» 205 Maxi. Συνολικά η κλάση συγκέντρωσε 12 συμμετοχές και είναι μια από τις πολυπληθέστερες.
Τσαγγαράς, Κουρνιάτης και Παπαδόπουλος θα λύσουν τις δικές τους διαφορές στην ΕE/11. Θα έχουν όμως να αντιμετωπίσουν το νεαρό Βασίλη Ντερμά, έναν ιδιαίτερα ταλαντούχο οδηγό από την Πάτρα. Μαζί τους και ο εντυπωσιακός Τζικόπουλος.
Στα μεγάλα της Ε αναμενόμενο φαβορί είναι ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Escort WRC. Παρόλα αυτά μπορούμε να θαυμάσουμε την πανέμορφη 400άρα Ascona του Χαραλαμπόπουλου, τη Μ3 του Καλκούνου αλλά και την πανίσχυρη Intergrale του Ραπαντζίκου.
Απο www.msfree.gr
Πριν από λίγα λεπτά “έκλεισαν” οι συμμετοχές για τον δεύτερο γύρο του Πρωταθλήματος Αναβάσεων, την ανάβαση Πλατάνι, γνωστή και ως Πιτίτσα. Ακόμη δεν έχει συνταχθεί η πλήρης λίστα αλλά σε μια πρώτη επικοινωνία που είχαμε με τον Α.Ο.Π. ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι 116. Οι Περισσότεροι πρωταγωνιστές τους πρωταθλήματος θα δώσουν το παρόν στον αγώνα. Ενδεικτικά, στο Group N Λεωνίδας και Μίλτος Κύρκος θα διασταυρώσουν πάλι τα ξίφη τους. Θα τους πλαισιώσει ο Κώστας Κόρακας.
Στα μεγάλα της Α θα συμμετέχει ο Ευθυμίου με το Escort WRC ενώ ο ταχύτερος οδηγός του περσινού αγώνα, ο Μάριος Ηλιόπουλος, θα τρέξει με το Escort WRC της κατηγορίας Ε.
Από μια γρήγορη ματιά σε όλες τις κλάσεις προβλέπεται έντονος συναγωνισμός. Για άλλη μια φορά όμως, μεγάλη απουσία είναι αυτή των μονομάχων της Α/5 Μουστάκα και Τσώκου. Περισσότερα στο preview του αγώνα μόλις δημοσιευθεί ο πίνακας συμμετοχών.
Είναι γεγονός πως οι αναβάσεις, ως η δημοφιλέστερη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα, δείχνουν να επηρεάζονται λιγότερο από το γενικότερο κλίμα. Με εξαίρεση τη Μοσχοκαρυά με την οποία ξεκίνησε το Πρωτάθλημα και ίσως την Αγ. Αννα, είναι σχεδόν σίγουρο πως και φέτος θα έχουμε τριψήφιο αριθμών συμμετοχών σε όλους τους αγώνες. Υπομονή και ο χρόνος θα δείξει.
Aπο www.msfree.gr/
Όσον αφορά τη διαδρομή του αγώνα, αυτή ήταν σε κακή κατάσταση αφού συνεργεία του ΟΤΕ έχουν σκάψει για να περάσουν καλώδια οπτικής ίνας. Επιπρόσθετα σε κάποια σημεία της διαδρομής είχαν δημιουργηθεί λακκούβες. Επικοινωνήσαμε με τον υπεύθυνο ασφαλείας του αγώνα, κ. Άρη Νικολόπουλο, για να μάθουμε περισσότερα για το θέμα. Όντως η κατάσταση του δρόμου ήταν κακή αλλά αυτή τη στιγμή έχουν κλείσει οι λακκούβες από συνεργείο της νομαρχίας. Επίσης έχουν βελτιωθεί οι μπαριέρες που κρίθηκε πως ήταν επικίνδυνες. Μέχρι την Τετάρτη αναμένεται να έχουν τελειώσει και τα έργα του ΟΤΕ, οπότε ο δρόμος θα είναι έτοιμος. Για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τα γαρμπίλια η λέσχη έχει ήδη σκεφτεί τη λύση, αφού από την Τετάρτη μέχρι και την Παρασκευή θα περάσει από τη διαδρομή ειδικό μηχάνημα «σκούπα» που θα καθαρίσει το δρόμο. Ανάλογο μηχάνημα είχε περάσει και το 2007.
Ελπίζουμε τα συνεργεία να επισκευάσουν το δρόμο όσο καλύτερα γίνεται χωρίς ανωμαλίες, κυρίως στα γρήγορα κομμάτια της διαδρομής.