Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχω τρέμουλο σε idle και έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστες/μπουζί πριν 10.000.
Έχω misfire στον κυλίνδρο 3 που είναι και ο μοναδικός παλιός πολλαπλασιαστής και μπορεί να προέρχεται από εκεί το τρέμουλο η από την πεταλούδα που δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ.
Επισης εδω και δυο μερες εχω εναν θόρυβο το πρωί ένα τρρρρ ακόμα και μετά το τσοκ, μόλις έχω ήδη ξεκινήσει και σταματάει τελείως μετά από λίγο.
Πατώντας συμπλέκτη όταν κάνει τον θόρυβο δεν κάνει καμμιά διαφορά.
Έχει αλλαχτεί σετ καδένας και αντλία νερού πριν 10 και 3.000 αντίστοιχα.
Οπότε σύμφωνα με αυτά που διαβάζω σκέφτηκα την EGR δεδομένου ότι έχω 98.000 και δεν υπάρχει βιβλίο σέρβις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Εγώ το πήρα με 87.000.
Είναι αλήθεια ότι δεν έχω ιδέα από μηχανικά και επίσης αλήθεια ειναι ότι έχω γεμίσει το κεφάλι μου με πολλή θεωρία διαβάζοντας και μόνο… και τα φίλτρα μου για ξεχωρίζω τις σωστές υποδείξεις από τις π**ριες είναι καινουργια!
Καλη η θεωρια. Υπαρχουν μηχανικοι που δεν την ξερουν. [emoji38]
Το 87Κ στο κοντερ μην το πολυεμπιστευεσαι, ανετα μπορει να ειναι 187Κ.
Ετσι οπως το περιγραφεις, θεωρω πως αλλαξες ολα τα μπουζι και 3 στους 4 πολλαπλασιαστες.
Ενας σχετικα ευκολος τροπος ακομα και μονος σου αν πιανει λιγο το χερι, αντιμεταθετεις τον Νο2 πολλαπλασιαστη (καινουριο) με τον παλιο στο Νο3. Αν το misfire παει στο Νο2, βρηκες τον ενοχο.
Αν ΚΑΙ το μπουζι Νο3 ειναι παλιο, τοτε κανεις 2 μεταθεσεις, τον παλιο πολλαπλασιαστη στο 2 και το παλιο μπουζι στο 4, και αναλογα που θα σκασει το Misfire, (το οποιο υποθετω βλεπεις με καποιο διαγνωστικο) βλεπεις και κανεις.
Για να μη το παιζω εντυπωσιακα εξυπνος, ο τυπακος εδω το εκανε και το ειδα. Γενικα το καναλι του ειναι πολυ καλο, αν και ειναι μπλαμπλας και αρκετα εγωπαθης. Εκει θα βρεις και μια σειρα βιντεο για την EGR και θεωρια και πραξη.
Youtube Video
Για πεταλουδα, ανοιξε το κολλιέ που εχει βγαλε το σωληνα και κοιτα αν και ποση μουργα εχει, υποθετω οτι εχεις ηλεκτρονικο γκαζι, γενικα ΜΗΝ την κουνησεις με το χερι. Παρε ενα καθαριστικο σπρευ και ριξε γυρω γυρω να φυγουν τα πολλα. Βαλε καποιον να παταει γκαζι (αν ανταποκρινεται στο πατημα γκαζιου με κλειδι στο on και σβηστο κινητηρα) και ριξε και στην πισω μερια. Στοχος αρχικος η περιφερεια (ακρη) της πεταλουδας και τα σημεια στο σωμα του γκαζιου στα οποια εφαπτεται οταν ειναι 'κλειστη'.
Το 'τρρρρ' σε κρυο κινητηρα σε συνδυασμο με τη μαρκα αυτοκινητου σου ειναι καπως υποπτο, εχει κλαψει κοσμος.... αν και λες οτι εχεις προσφατα αλλαξει καδενα, συνηθως σημαινει μπολικα λεφτα στο συγκεκριμενο συστημα.
ψαξε βιντεο με cold start vw και βρες τι κανει και τα ξαναλεμε. Εχουμε αν θυμαμαι καλα κανει και ολοκληρη συζητηση για το θεμα αυτο εδω στο φορουμ.
Cold Start σήμερα το πρωί.[URL]https://vimeo.com/165579572[/URL]
Και νορμαλ όπως δουλεύει κανονικά δηλαδή μετα από 5 λεπτά περίπου.
[URL]https://vimeo.com/165580027[/URL]
[REGISTERED SIGN]