Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    mercury

    @mercury

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mercury Unfollow Follow

    Latest posts made by mercury

    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
      Περιληψη
      Αρχικα της εδωσε ρευμα με καλωδια κατευθειαν απο μπαταρια, τακ τακ τακ μπας και ερθει (λογικη 'κουναω την πετουγια δυνατα πανω κατω καμμια 10ρια φορες για να 'στρωσει' η κλειδαρια')
      εστρωσε καπως αλλα οχι τελειως
      μετα την εβαλε μεσα στο ζουμι που διαλυει επικαθησεις και τη δουλεψε παλι με μπαταρια για να φυγουν και οι μπιχλες εσωτερικα, ωστε να δουλευει πιο ελευθερα και αβιαστα σε πραγματικες συνθηκες.
      Ορκιζεται οτι τελικα αυτο πετυχε, εντελως.

      Trident καλημέρα,
      Διαβαζω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις ο θόρυβος κατά το cold start αν έχεις αλλάξει πρόσφατα καδένα οφείλεται στο γρανάζι μεταβλητού το οποίο θεωρητικά βγαίνει, ανοιγεται και καθαρίζεται το μπλοκαρισμένο (απο μακα) έλασμα στεγανοποίησης.
      Το γρανάζι αυτό είναι σετ της καδένας?
      Αν έχεις αλλάξει καδένα δηλαδή… θα έπρεπε να είχε αλλαχτεί και το συγκεκριμένο γρανάζι?

      Ευχαριστώ. _

      ®

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
      [Eurovision mode ON]

      ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΟΥΗΔΙΑ, ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΜΠΓΙΟΡΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ, ΜΠΓΙΟΡΝ ΣΕ ΑΚΟΥΜΕ:

      12 ποντοι στην Ελλαδα, για το τραγουδι 'Μαλλον παει και για γραναζι'
      10 Ποντοι στην Κύπρο, για το τραγουδι 'Ο Μερκούριος έμπλεξεν'
      ...
      ...
      ...
      1 ποντος στη Γερμανια, γιατι φτιαχνει ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ αυτοκινητα!!!

      [Eurovision mode OFF]

      [emoji38] [emoji38]

      [emoji1] [emoji2] [emoji16]
      Ποτε ξανά VW, μου αρεσουν, κυλάνε ομορφα, μπορεί να έπεσα εγω στην περίπτωση και να πληρώνω αμαρτίες νιότης δεν ξερω… αλλά δεν ξαναπαίρνω ποτέ, άσε που θα με χωρίσει και η γυναίκα γιατί όλο ριάλια δίνει ο Μερκουριος[emoji12]
      Το επόμενο μου αμάξι θα είναι Volvo ο κόσμος να χαλάσει (άσχετο το ότι μένω στην χώρα προέλευσης τους).

      Camshaft adjuster solenoid valv είναι η βαλβίδα μεταβλητού ή η ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα εκκεντροφορου που μου είπες παραπάνω ότι μπουκώνει κλπ? Σκυλομπερδευτηκα!
      Την βαλβίδα εκκεντροφορου την βάζουν σε ενα ποτηρι και της δίνουν ρεύμα για να ξεράσει ότι λάδι έχει μαζέψει διάβασα στο ποστ που μου έδωσες.
      Okay!

      ®

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
      Μετα απο λιγο ψαξιμο, Το 'χαμενο' κειμενο μοιαζει να ειναι αυτο

      http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=11007

      θα πρεπει να γραφτεις ομως γιατι λεει δεν δειχνει εικονες ή αλλα συνημμενα. Ελπιζω να ειναι ΜΟΝΟ αυτο. Αν θυμαμα καλα απο τοτε που το διαβασα η εντυπωση μου ειναι πως βρισκεται στην περιοχη που δειχνεις στο βιντεο που εβαλες με το χερι σου, στην 'αριστερη κατω' ακρη της κυλινδροκεφαλης οπως την κοιταμε.

      Οπως ειδες στη συζητηση που εβαλα, στο συγκεκριμενο προβλημα δεν αλλαζουν μονο καδενα, αλλα και γραναζια, τεντωτηρες, πιθανα και αυτη τη βαλβιδα που λεει οτι καθαριζει ο τυπακος στο λινκ που εβαλα τωρα... πολλα φραγκα.

      Μπορει οι πολλαπλασιαστες να ειχαν καμμια υγρασια που τωρα την εκανε??

      Ναι πολύ πιθανό, μένω Σουηδια και μέχρι πριν 15 μέρες είχαμε από 0 μέχρι +5 τα πρωινά.
      Σήμερα έχει +20.
      Τεσπα το αφήνω ως έχει αυτό, έχω παραγγείλει έναν Beru έτσι κι αλλιώς… ήρθε σήμερα και το κλειδάκι των πολ/στων γι'αυτό μπόρεσα και τον εβγαλα.

      Ευχαριστώ Trident[emoji6]

      ®

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

      Cold start σήμερα το πρωί.

      Και νορμάλ, όπως δουλεύει κανονικά μετά απο 5 λεπτά.
      Επαναλαμβάνω έχει αλλαχτεί η καδένα και η τρόμπα νερού που βγάζουν ανάλογο θόρυβο.

      ΔΕν μου αρεσει να ειμαι μαντης κακων, αλλα για διαβασε ολο το thread αυτο,

      http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=53452

      μαζι με τα λινκ και τα βιντεο, γιατι δεν το ακουω καλα το Golfακι. Στην 3η σελιδα νομιζω καποιος αναφερει για βαλβιδα μεταβλητου που μπουκωνει και μπορει να καθαριστει. Ελπιζω να ειναι τετοιο και οχι φαγωμενα γραναζια ή τεντωτηρες καδενας κλπ. και τρεχεις για αλλα. Μακαρι να ειναι κατι αλλο που δεν μου ερχεται στο νου.

      Ασχετο με τη συζητηση, πατωντας το κουμπακι 'Επεξεργασια' πανω δεξια στο ποστ σου, σου επιτρεπει να διορθωσεις αυτο που εχεις γραψει. Αν εν τω μεταξυ αντι για 'Υποβολη' πατησεις 'Προεπισκόπηση' θα σου δειξει πως 'θα φαινεται' αν πατησεις 'Υποβολη' χωρις ομως να ποσταρεις, ωστε να μπορεις να διορθωεις τυχον θεματακια. στο τελςο πατας 'Υποβολη'.

      Trident μου έκανες την καρδιά περιβολι[emoji16]
      Το post της 3ης σελίδας του post που με παρέπεμψες δεν δουλεύει γιατί είχε κάνει αναβάθμιση το vwclub και χάθηκε μάλλον.
      Καλά θα ήταν να το βρίσκαμε.

      Σε ευχαριστώ φιλε[emoji6]

      • Ξεχασα να πω ότι έκανα τράμπα πριν λίγο τον πολ/στη 3 με τον 4 (οπως μου προτεινες εσυ παραπανω και ένας ακόμα χρήστης σε άλλο φορουμ) και περίμενα η να μετατεθεί το misfire στον 4 η να παραμείνει στον 3 και να πάω μετά στα μπουζί.
        Δεν περίμενα όμως να εξαφανιστεί το λαθος… δεν βγάζει misfire σε κανέναν κυλινδρο. Okay… ότι να'ναι!
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης Mercury έγραψε:

      Εχω τρέμουλο σε idle και έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστες/μπουζί πριν 10.000.
      Έχω misfire στον κυλίνδρο 3 που είναι και ο μοναδικός παλιός πολλαπλασιαστής και μπορεί να προέρχεται από εκεί το τρέμουλο η από την πεταλούδα που δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ.

      Επισης εδω και δυο μερες εχω εναν θόρυβο το πρωί ένα τρρρρ ακόμα και μετά το τσοκ, μόλις έχω ήδη ξεκινήσει και σταματάει τελείως μετά από λίγο.

      Πατώντας συμπλέκτη όταν κάνει τον θόρυβο δεν κάνει καμμιά διαφορά.
      Έχει αλλαχτεί σετ καδένας και αντλία νερού πριν 10 και 3.000 αντίστοιχα.

      Οπότε σύμφωνα με αυτά που διαβάζω σκέφτηκα την EGR δεδομένου ότι έχω 98.000 και δεν υπάρχει βιβλίο σέρβις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Εγώ το πήρα με 87.000.

      Είναι αλήθεια ότι δεν έχω ιδέα από μηχανικά και επίσης αλήθεια ειναι ότι έχω γεμίσει το κεφάλι μου με πολλή θεωρία διαβάζοντας και μόνο… και τα φίλτρα μου για ξεχωρίζω τις σωστές υποδείξεις από τις π**ριες είναι καινουργια!

      Καλη η θεωρια. Υπαρχουν μηχανικοι που δεν την ξερουν. [emoji38]

      Το 87Κ στο κοντερ μην το πολυεμπιστευεσαι, ανετα μπορει να ειναι 187Κ.

      Ετσι οπως το περιγραφεις, θεωρω πως αλλαξες ολα τα μπουζι και 3 στους 4 πολλαπλασιαστες.
      Ενας σχετικα ευκολος τροπος ακομα και μονος σου αν πιανει λιγο το χερι, αντιμεταθετεις τον Νο2 πολλαπλασιαστη (καινουριο) με τον παλιο στο Νο3. Αν το misfire παει στο Νο2, βρηκες τον ενοχο.
      Αν ΚΑΙ το μπουζι Νο3 ειναι παλιο, τοτε κανεις 2 μεταθεσεις, τον παλιο πολλαπλασιαστη στο 2 και το παλιο μπουζι στο 4, και αναλογα που θα σκασει το Misfire, (το οποιο υποθετω βλεπεις με καποιο διαγνωστικο) βλεπεις και κανεις.

      Για να μη το παιζω εντυπωσιακα εξυπνος, ο τυπακος εδω το εκανε και το ειδα. Γενικα το καναλι του ειναι πολυ καλο, αν και ειναι μπλαμπλας και αρκετα εγωπαθης. Εκει θα βρεις και μια σειρα βιντεο για την EGR και θεωρια και πραξη.

      Youtube Video

      Για πεταλουδα, ανοιξε το κολλιέ που εχει βγαλε το σωληνα και κοιτα αν και ποση μουργα εχει, υποθετω οτι εχεις ηλεκτρονικο γκαζι, γενικα ΜΗΝ την κουνησεις με το χερι. Παρε ενα καθαριστικο σπρευ και ριξε γυρω γυρω να φυγουν τα πολλα. Βαλε καποιον να παταει γκαζι (αν ανταποκρινεται στο πατημα γκαζιου με κλειδι στο on και σβηστο κινητηρα) και ριξε και στην πισω μερια. Στοχος αρχικος η περιφερεια (ακρη) της πεταλουδας και τα σημεια στο σωμα του γκαζιου στα οποια εφαπτεται οταν ειναι 'κλειστη'.

      Το 'τρρρρ' σε κρυο κινητηρα σε συνδυασμο με τη μαρκα αυτοκινητου σου ειναι καπως υποπτο, εχει κλαψει κοσμος.... αν και λες οτι εχεις προσφατα αλλαξει καδενα, συνηθως σημαινει μπολικα λεφτα στο συγκεκριμενο συστημα.
      ψαξε βιντεο με cold start vw και βρες τι κανει και τα ξαναλεμε. Εχουμε αν θυμαμαι καλα κανει και ολοκληρη συζητηση για το θεμα αυτο εδω στο φορουμ.

      Cold start σήμερα το πρωί.
      https://vimeo.com/165580398

      [REGISTERED SIGN]

      Και νορμάλ, όπως δουλεύει κανονικά μετά απο 5 λεπτά.
      https://vimeo.com/165580835

      [REGISTERED SIGN]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης Mercury έγραψε:

      Εχω τρέμουλο σε idle και έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστες/μπουζί πριν 10.000.
      Έχω misfire στον κυλίνδρο 3 που είναι και ο μοναδικός παλιός πολλαπλασιαστής και μπορεί να προέρχεται από εκεί το τρέμουλο η από την πεταλούδα που δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ.

      Επισης εδω και δυο μερες εχω εναν θόρυβο το πρωί ένα τρρρρ ακόμα και μετά το τσοκ, μόλις έχω ήδη ξεκινήσει και σταματάει τελείως μετά από λίγο.

      Πατώντας συμπλέκτη όταν κάνει τον θόρυβο δεν κάνει καμμιά διαφορά.
      Έχει αλλαχτεί σετ καδένας και αντλία νερού πριν 10 και 3.000 αντίστοιχα.

      Οπότε σύμφωνα με αυτά που διαβάζω σκέφτηκα την EGR δεδομένου ότι έχω 98.000 και δεν υπάρχει βιβλίο σέρβις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Εγώ το πήρα με 87.000.

      Είναι αλήθεια ότι δεν έχω ιδέα από μηχανικά και επίσης αλήθεια ειναι ότι έχω γεμίσει το κεφάλι μου με πολλή θεωρία διαβάζοντας και μόνο… και τα φίλτρα μου για ξεχωρίζω τις σωστές υποδείξεις από τις π**ριες είναι καινουργια!

      Καλη η θεωρια. Υπαρχουν μηχανικοι που δεν την ξερουν. [emoji38]

      Το 87Κ στο κοντερ μην το πολυεμπιστευεσαι, ανετα μπορει να ειναι 187Κ.

      Ετσι οπως το περιγραφεις, θεωρω πως αλλαξες ολα τα μπουζι και 3 στους 4 πολλαπλασιαστες.
      Ενας σχετικα ευκολος τροπος ακομα και μονος σου αν πιανει λιγο το χερι, αντιμεταθετεις τον Νο2 πολλαπλασιαστη (καινουριο) με τον παλιο στο Νο3. Αν το misfire παει στο Νο2, βρηκες τον ενοχο.
      Αν ΚΑΙ το μπουζι Νο3 ειναι παλιο, τοτε κανεις 2 μεταθεσεις, τον παλιο πολλαπλασιαστη στο 2 και το παλιο μπουζι στο 4, και αναλογα που θα σκασει το Misfire, (το οποιο υποθετω βλεπεις με καποιο διαγνωστικο) βλεπεις και κανεις.

      Για να μη το παιζω εντυπωσιακα εξυπνος, ο τυπακος εδω το εκανε και το ειδα. Γενικα το καναλι του ειναι πολυ καλο, αν και ειναι μπλαμπλας και αρκετα εγωπαθης. Εκει θα βρεις και μια σειρα βιντεο για την EGR και θεωρια και πραξη.

      Youtube Video

      Για πεταλουδα, ανοιξε το κολλιέ που εχει βγαλε το σωληνα και κοιτα αν και ποση μουργα εχει, υποθετω οτι εχεις ηλεκτρονικο γκαζι, γενικα ΜΗΝ την κουνησεις με το χερι. Παρε ενα καθαριστικο σπρευ και ριξε γυρω γυρω να φυγουν τα πολλα. Βαλε καποιον να παταει γκαζι (αν ανταποκρινεται στο πατημα γκαζιου με κλειδι στο on και σβηστο κινητηρα) και ριξε και στην πισω μερια. Στοχος αρχικος η περιφερεια (ακρη) της πεταλουδας και τα σημεια στο σωμα του γκαζιου στα οποια εφαπτεται οταν ειναι 'κλειστη'.

      Το 'τρρρρ' σε κρυο κινητηρα σε συνδυασμο με τη μαρκα αυτοκινητου σου ειναι καπως υποπτο, εχει κλαψει κοσμος.... αν και λες οτι εχεις προσφατα αλλαξει καδενα, συνηθως σημαινει μπολικα λεφτα στο συγκεκριμενο συστημα.
      ψαξε βιντεο με cold start vw και βρες τι κανει και τα ξαναλεμε. Εχουμε αν θυμαμαι καλα κανει και ολοκληρη συζητηση για το θεμα αυτο εδω στο φορουμ.

      Cold start σήμερα το πρωί.
      https://vimeo.com/165580398

      [REGISTERED SIGN]

      Και νορμάλ, όπως δουλεύει κανονικά μετά απο 5 λεπτά.
      Επαναλαμβάνω έχει αλλαχτεί η καδένα και η τρόμπα νερού που βγάζουν ανάλογο θόρυβο.
      https://vimeo.com/165580835

      [REGISTERED SIGN]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

      Εχω τρέμουλο σε idle και έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστες/μπουζί πριν 10.000.
      Έχω misfire στον κυλίνδρο 3 που είναι και ο μοναδικός παλιός πολλαπλασιαστής και μπορεί να προέρχεται από εκεί το τρέμουλο η από την πεταλούδα που δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ.

      Επισης εδω και δυο μερες εχω εναν θόρυβο το πρωί ένα τρρρρ ακόμα και μετά το τσοκ, μόλις έχω ήδη ξεκινήσει και σταματάει τελείως μετά από λίγο.

      Πατώντας συμπλέκτη όταν κάνει τον θόρυβο δεν κάνει καμμιά διαφορά.
      Έχει αλλαχτεί σετ καδένας και αντλία νερού πριν 10 και 3.000 αντίστοιχα.

      Οπότε σύμφωνα με αυτά που διαβάζω σκέφτηκα την EGR δεδομένου ότι έχω 98.000 και δεν υπάρχει βιβλίο σέρβις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Εγώ το πήρα με 87.000.

      Είναι αλήθεια ότι δεν έχω ιδέα από μηχανικά και επίσης αλήθεια ειναι ότι έχω γεμίσει το κεφάλι μου με πολλή θεωρία διαβάζοντας και μόνο… και τα φίλτρα μου για ξεχωρίζω τις σωστές υποδείξεις από τις π**ριες είναι καινουργια!

      Καλη η θεωρια. Υπαρχουν μηχανικοι που δεν την ξερουν. [emoji38]

      Το 87Κ στο κοντερ μην το πολυεμπιστευεσαι, ανετα μπορει να ειναι 187Κ.

      Ετσι οπως το περιγραφεις, θεωρω πως αλλαξες ολα τα μπουζι και 3 στους 4 πολλαπλασιαστες.
      Ενας σχετικα ευκολος τροπος ακομα και μονος σου αν πιανει λιγο το χερι, αντιμεταθετεις τον Νο2 πολλαπλασιαστη (καινουριο) με τον παλιο στο Νο3. Αν το misfire παει στο Νο2, βρηκες τον ενοχο.
      Αν ΚΑΙ το μπουζι Νο3 ειναι παλιο, τοτε κανεις 2 μεταθεσεις, τον παλιο πολλαπλασιαστη στο 2 και το παλιο μπουζι στο 4, και αναλογα που θα σκασει το Misfire, (το οποιο υποθετω βλεπεις με καποιο διαγνωστικο) βλεπεις και κανεις.

      Για να μη το παιζω εντυπωσιακα εξυπνος, ο τυπακος εδω το εκανε και το ειδα. Γενικα το καναλι του ειναι πολυ καλο, αν και ειναι μπλαμπλας και αρκετα εγωπαθης. Εκει θα βρεις και μια σειρα βιντεο για την EGR και θεωρια και πραξη.

      Youtube Video

      Για πεταλουδα, ανοιξε το κολλιέ που εχει βγαλε το σωληνα και κοιτα αν και ποση μουργα εχει, υποθετω οτι εχεις ηλεκτρονικο γκαζι, γενικα ΜΗΝ την κουνησεις με το χερι. Παρε ενα καθαριστικο σπρευ και ριξε γυρω γυρω να φυγουν τα πολλα. Βαλε καποιον να παταει γκαζι (αν ανταποκρινεται στο πατημα γκαζιου με κλειδι στο on και σβηστο κινητηρα) και ριξε και στην πισω μερια. Στοχος αρχικος η περιφερεια (ακρη) της πεταλουδας και τα σημεια στο σωμα του γκαζιου στα οποια εφαπτεται οταν ειναι 'κλειστη'.

      Το 'τρρρρ' σε κρυο κινητηρα σε συνδυασμο με τη μαρκα αυτοκινητου σου ειναι καπως υποπτο, εχει κλαψει κοσμος.... αν και λες οτι εχεις προσφατα αλλαξει καδενα, συνηθως σημαινει μπολικα λεφτα στο συγκεκριμενο συστημα.
      ψαξε βιντεο με cold start vw και βρες τι κανει και τα ξαναλεμε. Εχουμε αν θυμαμαι καλα κανει και ολοκληρη συζητηση για το θεμα αυτο εδω στο φορουμ.

      Cold start σήμερα το πρωί.
      https://vimeo.com/165580398

      [REGISTERED SIGN]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

      Εχω τρέμουλο σε idle και έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστες/μπουζί πριν 10.000.
      Έχω misfire στον κυλίνδρο 3 που είναι και ο μοναδικός παλιός πολλαπλασιαστής και μπορεί να προέρχεται από εκεί το τρέμουλο η από την πεταλούδα που δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ.

      Επισης εδω και δυο μερες εχω εναν θόρυβο το πρωί ένα τρρρρ ακόμα και μετά το τσοκ, μόλις έχω ήδη ξεκινήσει και σταματάει τελείως μετά από λίγο.

      Πατώντας συμπλέκτη όταν κάνει τον θόρυβο δεν κάνει καμμιά διαφορά.
      Έχει αλλαχτεί σετ καδένας και αντλία νερού πριν 10 και 3.000 αντίστοιχα.

      Οπότε σύμφωνα με αυτά που διαβάζω σκέφτηκα την EGR δεδομένου ότι έχω 98.000 και δεν υπάρχει βιβλίο σέρβις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Εγώ το πήρα με 87.000.

      Είναι αλήθεια ότι δεν έχω ιδέα από μηχανικά και επίσης αλήθεια ειναι ότι έχω γεμίσει το κεφάλι μου με πολλή θεωρία διαβάζοντας και μόνο… και τα φίλτρα μου για ξεχωρίζω τις σωστές υποδείξεις από τις π**ριες είναι καινουργια!

      Καλη η θεωρια. Υπαρχουν μηχανικοι που δεν την ξερουν. [emoji38]

      Το 87Κ στο κοντερ μην το πολυεμπιστευεσαι, ανετα μπορει να ειναι 187Κ.

      Ετσι οπως το περιγραφεις, θεωρω πως αλλαξες ολα τα μπουζι και 3 στους 4 πολλαπλασιαστες.
      Ενας σχετικα ευκολος τροπος ακομα και μονος σου αν πιανει λιγο το χερι, αντιμεταθετεις τον Νο2 πολλαπλασιαστη (καινουριο) με τον παλιο στο Νο3. Αν το misfire παει στο Νο2, βρηκες τον ενοχο.
      Αν ΚΑΙ το μπουζι Νο3 ειναι παλιο, τοτε κανεις 2 μεταθεσεις, τον παλιο πολλαπλασιαστη στο 2 και το παλιο μπουζι στο 4, και αναλογα που θα σκασει το Misfire, (το οποιο υποθετω βλεπεις με καποιο διαγνωστικο) βλεπεις και κανεις.

      Για να μη το παιζω εντυπωσιακα εξυπνος, ο τυπακος εδω το εκανε και το ειδα. Γενικα το καναλι του ειναι πολυ καλο, αν και ειναι μπλαμπλας και αρκετα εγωπαθης. Εκει θα βρεις και μια σειρα βιντεο για την EGR και θεωρια και πραξη.

      Youtube Video

      Για πεταλουδα, ανοιξε το κολλιέ που εχει βγαλε το σωληνα και κοιτα αν και ποση μουργα εχει, υποθετω οτι εχεις ηλεκτρονικο γκαζι, γενικα ΜΗΝ την κουνησεις με το χερι. Παρε ενα καθαριστικο σπρευ και ριξε γυρω γυρω να φυγουν τα πολλα. Βαλε καποιον να παταει γκαζι (αν ανταποκρινεται στο πατημα γκαζιου με κλειδι στο on και σβηστο κινητηρα) και ριξε και στην πισω μερια. Στοχος αρχικος η περιφερεια (ακρη) της πεταλουδας και τα σημεια στο σωμα του γκαζιου στα οποια εφαπτεται οταν ειναι 'κλειστη'.

      Το 'τρρρρ' σε κρυο κινητηρα σε συνδυασμο με τη μαρκα αυτοκινητου σου ειναι καπως υποπτο, εχει κλαψει κοσμος.... αν και λες οτι εχεις προσφατα αλλαξει καδενα, συνηθως σημαινει μπολικα λεφτα στο συγκεκριμενο συστημα.
      ψαξε βιντεο με cold start vw και βρες τι κανει και τα ξαναλεμε. Εχουμε αν θυμαμαι καλα κανει και ολοκληρη συζητηση για το θεμα αυτο εδω στο φορουμ.

      Cold Start σήμερα το πρωί.[URL]https://vimeo.com/165579572[/URL]

      Και νορμαλ όπως δουλεύει κανονικά δηλαδή μετα από 5 λεπτά περίπου.
      [URL]https://vimeo.com/165580027[/URL]

      [REGISTERED SIGN]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

      Εχω τρέμουλο σε idle και έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστες/μπουζί πριν 10.000.
      Έχω misfire στον κυλίνδρο 3 που είναι και ο μοναδικός παλιός πολλαπλασιαστής και μπορεί να προέρχεται από εκεί το τρέμουλο η από την πεταλούδα που δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ.

      Επισης εδω και δυο μερες εχω εναν θόρυβο το πρωί ένα τρρρρ ακόμα και μετά το τσοκ, μόλις έχω ήδη ξεκινήσει και σταματάει τελείως μετά από λίγο.

      Πατώντας συμπλέκτη όταν κάνει τον θόρυβο δεν κάνει καμμιά διαφορά.
      Έχει αλλαχτεί σετ καδένας και αντλία νερού πριν 10 και 3.000 αντίστοιχα.

      Οπότε σύμφωνα με αυτά που διαβάζω σκέφτηκα την EGR δεδομένου ότι έχω 98.000 και δεν υπάρχει βιβλίο σέρβις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Εγώ το πήρα με 87.000.

      Είναι αλήθεια ότι δεν έχω ιδέα από μηχανικά και επίσης αλήθεια ειναι ότι έχω γεμίσει το κεφάλι μου με πολλή θεωρία διαβάζοντας και μόνο… και τα φίλτρα μου για ξεχωρίζω τις σωστές υποδείξεις από τις π**ριες είναι καινουργια!

      Καλη η θεωρια. Υπαρχουν μηχανικοι που δεν την ξερουν. [emoji38]

      Το 87Κ στο κοντερ μην το πολυεμπιστευεσαι, ανετα μπορει να ειναι 187Κ.

      Ετσι οπως το περιγραφεις, θεωρω πως αλλαξες ολα τα μπουζι και 3 στους 4 πολλαπλασιαστες.
      Ενας σχετικα ευκολος τροπος ακομα και μονος σου αν πιανει λιγο το χερι, αντιμεταθετεις τον Νο2 πολλαπλασιαστη (καινουριο) με τον παλιο στο Νο3. Αν το misfire παει στο Νο2, βρηκες τον ενοχο.
      Αν ΚΑΙ το μπουζι Νο3 ειναι παλιο, τοτε κανεις 2 μεταθεσεις, τον παλιο πολλαπλασιαστη στο 2 και το παλιο μπουζι στο 4, και αναλογα που θα σκασει το Misfire, (το οποιο υποθετω βλεπεις με καποιο διαγνωστικο) βλεπεις και κανεις.

      Για να μη το παιζω εντυπωσιακα εξυπνος, ο τυπακος εδω το εκανε και το ειδα. Γενικα το καναλι του ειναι πολυ καλο, αν και ειναι μπλαμπλας και αρκετα εγωπαθης. Εκει θα βρεις και μια σειρα βιντεο για την EGR και θεωρια και πραξη.

      Youtube Video

      Για πεταλουδα, ανοιξε το κολλιέ που εχει βγαλε το σωληνα και κοιτα αν και ποση μουργα εχει, υποθετω οτι εχεις ηλεκτρονικο γκαζι, γενικα ΜΗΝ την κουνησεις με το χερι. Παρε ενα καθαριστικο σπρευ και ριξε γυρω γυρω να φυγουν τα πολλα. Βαλε καποιον να παταει γκαζι (αν ανταποκρινεται στο πατημα γκαζιου με κλειδι στο on και σβηστο κινητηρα) και ριξε και στην πισω μερια. Στοχος αρχικος η περιφερεια (ακρη) της πεταλουδας και τα σημεια στο σωμα του γκαζιου στα οποια εφαπτεται οταν ειναι 'κλειστη'.

      Το 'τρρρρ' σε κρυο κινητηρα σε συνδυασμο με τη μαρκα αυτοκινητου σου ειναι καπως υποπτο, εχει κλαψει κοσμος.... αν και λες οτι εχεις προσφατα αλλαξει καδενα, συνηθως σημαινει μπολικα λεφτα στο συγκεκριμενο συστημα.
      ψαξε βιντεο με cold start vw και βρες τι κανει και τα ξαναλεμε. Εχουμε αν θυμαμαι καλα κανει και ολοκληρη συζητηση για το θεμα αυτο εδω στο φορουμ.

      Cold Start σήμερα το πρωί.
      [URL]https://vimeo.com/[/URL][URL]https://vimeo.com/165579572[/URL]

      Και νορμαλ όπως δουλεύει κανονικά δηλαδή μετα από 5 λεπτά περίπου.
      [URL]https://vimeo.com/165580027[/URL]

      [REGISTERED SIGN]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • RE: Καθαρισμος Μπεκ

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

      Εχω τρέμουλο σε idle και έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστες/μπουζί πριν 10.000.
      Έχω misfire στον κυλίνδρο 3 που είναι και ο μοναδικός παλιός πολλαπλασιαστής και μπορεί να προέρχεται από εκεί το τρέμουλο η από την πεταλούδα που δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ.

      Επισης εδω και δυο μερες εχω εναν θόρυβο το πρωί ένα τρρρρ ακόμα και μετά το τσοκ, μόλις έχω ήδη ξεκινήσει και σταματάει τελείως μετά από λίγο.

      Πατώντας συμπλέκτη όταν κάνει τον θόρυβο δεν κάνει καμμιά διαφορά.
      Έχει αλλαχτεί σετ καδένας και αντλία νερού πριν 10 και 3.000 αντίστοιχα.

      Οπότε σύμφωνα με αυτά που διαβάζω σκέφτηκα την EGR δεδομένου ότι έχω 98.000 και δεν υπάρχει βιβλίο σέρβις από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Εγώ το πήρα με 87.000.

      Είναι αλήθεια ότι δεν έχω ιδέα από μηχανικά και επίσης αλήθεια ειναι ότι έχω γεμίσει το κεφάλι μου με πολλή θεωρία διαβάζοντας και μόνο… και τα φίλτρα μου για ξεχωρίζω τις σωστές υποδείξεις από τις π**ριες είναι καινουργια!

      Καλη η θεωρια. Υπαρχουν μηχανικοι που δεν την ξερουν. [emoji38]

      Το 87Κ στο κοντερ μην το πολυεμπιστευεσαι, ανετα μπορει να ειναι 187Κ.

      Ετσι οπως το περιγραφεις, θεωρω πως αλλαξες ολα τα μπουζι και 3 στους 4 πολλαπλασιαστες.
      Ενας σχετικα ευκολος τροπος ακομα και μονος σου αν πιανει λιγο το χερι, αντιμεταθετεις τον Νο2 πολλαπλασιαστη (καινουριο) με τον παλιο στο Νο3. Αν το misfire παει στο Νο2, βρηκες τον ενοχο.
      Αν ΚΑΙ το μπουζι Νο3 ειναι παλιο, τοτε κανεις 2 μεταθεσεις, τον παλιο πολλαπλασιαστη στο 2 και το παλιο μπουζι στο 4, και αναλογα που θα σκασει το Misfire, (το οποιο υποθετω βλεπεις με καποιο διαγνωστικο) βλεπεις και κανεις.

      Για να μη το παιζω εντυπωσιακα εξυπνος, ο τυπακος εδω το εκανε και το ειδα. Γενικα το καναλι του ειναι πολυ καλο, αν και ειναι μπλαμπλας και αρκετα εγωπαθης. Εκει θα βρεις και μια σειρα βιντεο για την EGR και θεωρια και πραξη.

      Youtube Video

      Για πεταλουδα, ανοιξε το κολλιέ που εχει βγαλε το σωληνα και κοιτα αν και ποση μουργα εχει, υποθετω οτι εχεις ηλεκτρονικο γκαζι, γενικα ΜΗΝ την κουνησεις με το χερι. Παρε ενα καθαριστικο σπρευ και ριξε γυρω γυρω να φυγουν τα πολλα. Βαλε καποιον να παταει γκαζι (αν ανταποκρινεται στο πατημα γκαζιου με κλειδι στο on και σβηστο κινητηρα) και ριξε και στην πισω μερια. Στοχος αρχικος η περιφερεια (ακρη) της πεταλουδας και τα σημεια στο σωμα του γκαζιου στα οποια εφαπτεται οταν ειναι 'κλειστη'.

      Το 'τρρρρ' σε κρυο κινητηρα σε συνδυασμο με τη μαρκα αυτοκινητου σου ειναι καπως υποπτο, εχει κλαψει κοσμος.... αν και λες οτι εχεις προσφατα αλλαξει καδενα, συνηθως σημαινει μπολικα λεφτα στο συγκεκριμενο συστημα.
      ψαξε βιντεο με cold start vw και βρες τι κανει και τα ξαναλεμε. Εχουμε αν θυμαμαι καλα κανει και ολοκληρη συζητηση για το θεμα αυτο εδω στο φορουμ.

      Cold Start σήμερα το πρωί.
      [URL]https://vimeo.com/[/URL][URL]https://vimeo.com/165579572[/URL]

      Και νορμαλ όπως δουλεύει κανονικά δηλαδή μετα από 5 λεπτά περίπου.
      [URL]https://vimeo.com/165580027[/URL]

      [REGISTERED SIGN]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mercury
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr