Milt wrote:
bgreg wrote:
Καλησπέρα, η παραγγελία του αυτοκινήτου έγινε τελευταία βδομάδα Αυγούστου, εκτιμώμενη ημερομηνία από αντιπροσωπεία ήταν πρώτη βδομάδα Νοεμβρίου, πριν από 2 μέρες με ενημέρωσε ο πωλητής και μου είπε πάμε νέο έτος γιατί δεν μπορεί το αμάξι, παρότι έχει τελειώσει η κατασκευή του, να πάρει έγκριση τύπου(!???!). Επίσης όταν ζήτησα να μου δώσει αριθμό παραγγελίας αρνήθηκε διότι, σύμφωνα με τα λεγόμενά του 'είναι απόρρητος'. Είχε κανένας αντίστοιχη εμπειρία ή έχω πέσει στη περίπτωση και έμπλεξα?
Ίδια ιστορία με τη ΒΕΛΜΑΡ Ηρακλείου.
Η αρχική μας πρόθεση ήταν ένας κινητήρας diesel όμως μετά από σκέψη ημερών προτιμήσαμε να καταφύγουμε στον Ecoboost 1.5 λόγω της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Στο μεταξύ η Ford αποφάσισε να την καταργήσει.
Η παραγγελία και η προκαταβολή μπήκε τελικα στις 5 Ιουλίου με ορίζοντα τριμήνου για την παράδοση και με τη δέσμευση από την αντιπροσωπεία να μας ενημερώσει όταν θα ήταν γνωστή η ημερομηνία παραγωγής. Η ενημέρωση δεν ήρθε ποτέ.Κατά τις αρχές Οκτωβρίου επικοινωνήσαμε εμείς με τη ΒΕΛΜΑΡ για να μάθουμε ότι ακόμα δεν είχε πάρει το αυτοκίνητο ημερομηνία παραγωγής. Τρεις μήνες πίσω. Ως εκ θαύματος αυτό έγινε τις επόμενες ημέρες.
Κατά τα μέσα του ίδιου μήνα λάβαμε ένα email όπου μας ενημέρωναν πως πλέον είχε καταργηθεί η επιλογή του ηχοσυστήματος B&O χωρίς ψηφιακό δέκτη και κατά συνέπεια θα έπρεπε να πληρώσουμε μία διαφορά €190.
Μετά από επίσκεψη στην αντιπροσωπεία καταστήσαμε σαφές πως τη συγκεκριμένη διαφορά θα έπρεπε να την καλύψει η εταιρία μια που η κατάργηση του συγκεκριμένου εξοπλισμού ήταν συνεπεία της καθυστέρησης από πλευράς εταιρίας, πράγμα που έγινε δεκτό.
Η καθυστέρηση της αντιπροσωπείας να απαντήσει για το συγκεκριμένο θέμα στην εταιρία είχε σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χάσει τη σειρά παραγωγής του και να πάει στη αρχή της λίστας.Κατά τις αρχές Νοεμβρίου (πάντα μετά από δική μας επικοινωνία με τη ΒΕΛΜΑΡ) μάθαμε πως το αυτοκίνητο παρήχθη και ήταν προς αποστολή στην Ελλάδα.
Τέλος Νοεμβρίου, ενοχλούμε ξανά την αντιπροσωπεία για να μάθουμε πως το αυτοκίνητο είναι στην Μαγούλα, δεν μπορεί να εκτελωνιστεί γιατί ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει έγκριση τύπου και πως το αυτοκίνητο θα μείνει έκθετο στα στοιχεία της φύσης μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου (καλώς εχόντων).
Τα σχόλια δικά σας.Και εγώ από εκεί αγόρασα και η διαδικασία δυστυχώς είχε αρκετά εμπόδια... Ευτυχώς όμως με θετικά αποτελέσματα, μετά την σχετική πίεση που ασκήθηκε.
Σχετικά με την έγκριση τύπου, δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς σου λένε. Φυσικά και έχει έγκριση τύπου ο κινητήρας αφού έχουν εισαχθεί και κυκλοφορούν ήδη πάρα πολλά 1.5 με 150 στην Ελλάδα! Τι είδους έγκριση τύπου περιμένουν; Το πρώτο είναι; Δεν έχουν πουλήσει άλλο;
Συνέχισε να ρωτάς μην επαναπαύεσαι καθώς αν το αφήσεις πάνω τους μπορεί να παραλάβεις και το 2021!
Εδώ που φτάσαμε, ζήτα να έρθει το αμάξι στην ΒΕΛΜΑΡ στη Κρήτη, να πας να το δεις να το τσεκάρεις με την ησυχία σου και να το παραλάβεις με το νέο έτος, μη πληρώσεις τσάμπα τέλη κυκλοφορίας του 19.
Μίλα και με τα κεντρικά στην Αθήνα να δεις και αυτοί τι θα σου πουν. Ζήτα τις απαντήσεις τους γραπτά σε email γιατί αλλιώς μπορούν να σου λένε ότι ασυναρτησία τους έρχεται. Να τα έχεις όλα γραπτά.
Επίσης τσέκαρε με το VIN ότι όντως έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο και πότε στο etis.ford.com
Στις νέες παραλαβές σλλάζουν οι ρύποι με την προσθήκη κάποιων φίλτρων, πλέον τα τελη για τον 1000αρη θα ειναι 87€. Γιαυτό ίσως πρεπει να πάρει έγκριση τύπου