Καλορίζικα και σε 5 χρόνια με ρεύμα και υδρογόνο.
1 Η κατηγορία euro4 βάσει των όσων αναφέρονται στο site της ΕΕ ξεκινά από 1/1/2000 με σημαντικές τροποποιήσεις μετά τη 1/7/2002. Από το 2005 ξεκινά η Euro5 και από το 2009 η Euro6. http://www.dieselnet.com/standards/eu/ld.php. (Euro 1 standards (also known as EC 93): Directives 91/441/EEC (passenger cars only) or 93/59/EEC (passenger cars and light trucks) Euro 2 standards (EC 96): Directives 94/12/EC or 96/69/EC Euro 3/4 standards (2000/2005): Directive 98/69/EC, further amendments in 2002/80/EC Euro 5/6 standards (2009/2014): Euro 5/6 “political” legislation [Regulation 715/2007] of 20 June 2007; the implementing part of the regulation (which will cover test procedures, deterioration factors and, if agreed by Member States, revised PM requirements) is to be finalized by 2 July 2008 ) και ΟΧΙ από 1/1/2005. Μια παρένθεση. Αυτά τα στοιχεία υπήρχαν στο επίσημο site της ΕΕ, μεταφρασμένα στα ελληνικά. Σήμερα που έψαξα να τα βρω η σελίδα είχε χαθεί και να σκεφθείτε πως τα αυτοκίνητα αυτής της πενταετίας ή της τριετίας έστω θα έπρεπε βάσει του νομοσχεδίου αντί να πληρώσουν 50 ευρώ περισσότερα να πληρώσουν 18 λιγότερα!
2 Οι οικολόγοι το γνωρίζουν. Εσείς γνωρίζετε ότι τα 15 μεγαλύτερα πλοία στο κόσμο, μολύνουν όσο 760000000 (εκατομμύρια) αυτοκίνητα στον πλανήτη; http://www.psaxtiria.com/2009/04/15-760.html
3 Αναρωτήθηκαν όσοι πανηγυρίζουν για το «οικολογικό» νομοσχέδιο, τι θα γίνει μετά από 5 χρόνια, όταν θα βγαίνουν και πάλι νέοι περιβαλλοντολογικοί νόμοι που θα «τιμωρούν» όσους έχουν αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης και θα επιδοτούν τα ηλεκτροκίνητα ή αυτά που θα κινούνται με υδρογόνο; Και πώς να χαρακτηρίσεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο καθαρό, όταν για να εφοδιαστούν με ρεύμα εκατομμύρια αυτοκίνητα, θα πρέπει να παραχθεί τόση ηλεκτρική ενέργεια που ούτε κατά διάνοια μπορεί μια χώρα σα την Ελλάδα να ανταποκριθεί και τελικά θα καταφύγει στα πυρηνικά εργοστάσια; Ακριβώς το ίδιο θα συμβεί και με αυτά που θα κινούνται με υδρογόνο, αφού για να παραχθεί υδρογόνο απαιτείται νερό και ηλεκτρισμός.
4 Τελικά θα πληρώνουμε τα τέλη βάσει της κάρτας ή βάσει χρονολογίας κατασκευής; Γιατί αν θέλουν να χαρακτηρίζουν τη κάρτα «συγχωροχάρτι» ας σκεφτούν απλά, πως ένας μηχανικός (ιδιώτης) που εκδίδει κάρτες θα είναι πολύ ηλίθιος να διακινδυνέψει να χάσει την άδεια του για να κερδίσει 5 ευρώ, ενώ θα μπορούσε να βγάλει πολλαπλάσια επισκευάζοντας τον κινητήρα ή τα μέρη του που είναι υπεύθυνα για την εκπομπή ρύπων. Αν πάλι δεν δεχτούν τη κάρτα σαν απόδειξη πως θα γνωρίζουν αν ένα αυτοκίνητο καινούργιο «καθαρό» δεν έπαθε μια βλάβη ή ένα ατύχημα και δεν εκπέμπει πολύ περισσότερους ρύπους κι από αυτά τα συμβατικής τεχνολογίας; Και αν τη δεχτούν, τότε πως ξέρουν πως δεν είναι συγχωροχάρτι και γι αυτή τη περίπτωση του καινούργιου αυτοκινήτου με βλάβη; Και αν πράγματι χρειάζεται η κάρτα, τότε γιατί ένα αυτοκίνητο του 2002 που είναι πιο καθαρό να πληρώνει πρόστιμο;
5 Πιστεύουν πραγματικά, πως οι συνταξιούχοι των 600 ή 800 (και πολλά λέω) ευρώ οι οποίοι είναι και η πλειοψηφία που έχουν αυτοκίνητα άνω της δεκαετίας, δεν θέλουν να αγοράσουν ένα καινούργιο; Ή θα τους πείσουν προσφέροντας 150 ευρώ αντικίνητρα και μέχρι 2000 ευρώ κίνητρα, να αντικαταστήσουν το ρυπογόνο όχημα τους; Μα αυτοί ή θα πρέπει να χρεωθούν άλλα 8000 ευρώ για να αγοράσουν καινούργιο ή να δώσουν άλλα 3-4000 χιλιάρικα για να πάρουν ένα πιο νέο μεταχειρισμένο οπότε και πάλι θα πληρώνουν περισσότερα τέλη, έτσι για τιμωρία αφού αδιαμαρτύρητα άφησαν να κατασπαράξουν οι επιτήδειοι τα ταμεία και να παίρνουν σήμερα συντάξεις πείνας.
6 750000 χιλιάδες αυτοκίνητα ονειρεύονται οι αρμόδιοι πως θα αποσυρθούν μέχρι το 2012. Με τα αντικίνητρα ας μη πανηγυρίζουν οι έμποροι, γιατί όντως μπορεί να αποσυρθούν, αλλά επειδή αυτά ακριβώς τα αυτοκίνητα ανήκουν στους μη έχοντες, το πιθανότερο είναι να αντικατασταθούν με εισιτήρια μέσων μαζικής μεταφοράς ή στη καλύτερη περίπτωση με ποδήλατα.
Αν γινόταν μια δημοσκόπηση σήμερα για το θέμα των περιβαλλοντολογικών τελών, ποιο πιστεύετε πως θα ήταν το αποτέλεσμα; Και να λάβετε υπ όψιν σας πως ενώ η σημερινή αντιπολίτευση στην αρχή είχε αντιρρήσεις κι έλεγε πως θα καταργήσει το νομοσχέδιο, τώρα ανακοινώνει πως κάνει πίσω για να μη προξενήσει αναστάτωση στην αγορά.
Βλέπετε τίποτα το στραβό στο νομοσχέδιο;
Εγώ προσωπικά το μόνο «πράσινο» που βλέπω είναι πως τα 400 εκατομμύρια επί πλέον που θα εισπραχθούν, θα δοθούν στο «πράσινο» ΠΑΣΟΚ έτσι σαν σεφτές για μια καλή τετραετία με πολλά κέρδη.
Μ.Η.
M
Latest posts made by marios1955
-
RE: Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016