Έλα λέμε, τζάμπα το δίνει ο άνθρωπος!!!!!!
Είναι πολύ καλό το αυτοκίνητο και η τιμή.!!!
manosp
@manosp
Μεταλλουργός Ε.Μ.Π. - Ράλι
Latest posts made by manosp
-
RE: ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΠΕΖΟ 106 ΦΟΥΛ ΓΚΡΟΥΠ Α χωρις σασμανSUPER ΤΙΜΗ!
-
RE: ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ
Αντί για 3 σκέλη δοκιμών το Σάββατο και 2 αγώνα την Κυριακή, να γίνονται 2 σκέλη δοκιμών το Σάββατο και 1 σκέλος νωρίς το πρωί της Κυριακής, πριν τον αγώνα
Κίνδυνος: Κανεις μια ζημια στις δοκιμές της Κυριακής και χάνεις τον αγώνα...
-
RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
Με χαρά δεχτήκαμε σαν ομάδα τον αυτεπάγγελτο τελικό τεχνικό έλεγχο στο τέλος του ράλι Αχαιός, διότι το είδαμε σαν μια ευκαιρία να αποδείξουμε την νομιμότητα του αυτοκινήτου μας. Δεν είδαμε καμία κακοπροαίρετη κίνηση πίσω από αυτό! ΤΟ ΙΔΙΟ θα συμβαίνει και καθε φορα που θα μας 'λύνουν' είτε αυτεπάγγελτα, είτε κατόπιν ένστασης.
Είναι εντελώς παρεξηγημένη η έννοια της ένστασης στην Ελλάδα. Εμείς θεωρούμε ότι η ένσταση αποτελεί απλώς την έκφραση μιας αμφιβολίας. Εφόσον πιστεύουμε ότι τα αυτοκίνητά μας είναι απολύτως νόμιμα και φροντίζουμε με κάθε τρόπο γι' αυτό, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. Είναι χίλιες φορές προτιμότερο να μας κάνουν ένσταση παρά να λένε διάφορα πίσω από την πλάτη μας εκτοξεύοντας λάσπη....
Σε τελική ανάλυση η 'σπατάλη' λίγου χρόνου και κόπου, αποτελεί μια ελάχιστη θυσία προκειμένου να έχουμε καθαρό και το κούτελο μας (η συνείδησή μας είναι ήδη καθαρή).
Εξάλλου 'ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ!!!!' όπως πολύ σωστά είπε και ο Σωτήρης.
Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο τον Χρήστο Μιχελή που μας δάνεισε την ιδιαιτέρως περιποιημένη ομολογκασιόν του (μπράβο σου νοικοκύρη), όσο και τον τεχνικό έφορο κ. Νάσο Παπακώστα για την ευγενική και ανθρώπινη συμπεριφορά απέναντί μας (πράγμα σχετικά σπάνιο σε αυτό το άθλημα).Ο 'τύπος με την κοτσίδα'.
-
RE: Ανάβαση Ριτσώνας 25-26/2
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βάσεις κινητήρα φυσικά και υπάρχουν παράνομες. Αν δεν είναι αναγνωρισμένες στην ομάδα Ν, δεν μπορείς ούτε άλλες βάσεις να χρησιμοποιήσεις (η μία περίπτωση) ούτε στις υπάρχουσες βάσεις να κάνεις τροποποιήσεις (η άλλη).
Κυριε Νασο μπορουμε να διευκρινησουμε κατι? Οπως φαινεται εδω : http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=800&cat=133 'Οι βάσεις στήριξης του κινητήρα και του κιβωτίου πρέπει να είναι οι αρχικές ή οι αναγνωρισμένες. Εάν οι βάσεις είναι οι αρχικές, το υλικό του ελαστικού τμήματος είναι ελεύθερο.' Αρα, οπως το καταλαβαινω, οι αρχικες βασεις μπορουν να τροποποιηθουν ως προς το ελαστικο τους τμημα. Ελευθερο = Μπορει να τροποποιηθει.
-
RE: ΠΡΟ-ΠΟ ΡΑΛΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ
- Χατζητσοπάνης - Τσολακίδης 1
- Ευσταθίου - Ιαβέρης Jr. 1
- Παραδείσης - Αθανασούλας 2
- Θεργιάκης - Ζάχος 2
- Καμπύλης - Βαλαβάνης 2
- Κοσμόπουλος - Βαρνακιώτης 1
- Δημάκης - Στεφανής 2
- 'Τροφώνιος' - Κωνσταντακάτος 2
- Lourbas - Μανιαδάκης 2
- Πλάγος - Χαλδαίος 1
- Μπαντούνας - Πάζης 2
- Αμαξόπουλος - Αλεξανδρόπουλος 1
- Σκαλτσάς - Α. Κίκιζας 1
[/b]