Καλημέρα κύριοι. Ερώτηση εκ μέρους οικογενειακού φίλου ο οποίος δεν ασχολείται με fora. Ενδιαφέρεται έντονα για το f/l του Compass. Είχε σχεδόν καταλήξει στο Tuscon αλλά δεν τον κάλυψε οδηγικά. Δεν είναι offroader, μένει και εργάζεται ανατολική Θεσσαλονίκη ενώ είναι πατέρας δύο μικρών παιδιών. Θέλει 'semi-premium' γύρω στα 30κ suv έχοντας απορρίψει PSA/VAG/BMW (ταύτην ιδιοκτήτης Α4 & Z4) με επόμενο στόχο, αν δεν τον καλύψει το Compass, να είναι το XC40.
Οι βασικοί του προβληματισμοί είναι τα 430l αποσκευών (με kit, 380 με κανονική ρεζέρβα) αλλά κατά η ιπποδύναμη του 130ps βενζινοκινητήρα.
Θέλει να αποφύγει το diesel κυρίως γιατί φοβάται τις εξελίξεις της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ενώ από τις κουβέντες μας έχει πάρει από φόβο και το DCT με το οποίο υποχρεωτικά έρχεται ο 150ps βενζίνης. Άλλωστε για το συγκεκριμένο δεν γράφουν πουθενά καλά λόγια.
Καταλήγοντας λοιπόν θέτω το ερώτημα. Επειδή εμφανισιακά τον εντυπωσίασε το όχημα και δεν βρίσκει td παρά το diesel (το οποίο του άρεσε πολύ περισσότερο οδηγικά από το Tuscon) αν ξεπεράσει το γεγονός του χώρου αποσκευών, τον απασχολεί αν ο 130ps βενζίνης είναι επαρκής για το σκάφος του 1,5 τόνου. Ο πωλητής τον διαβεβαιώνει ότι είναι απόλυτα επαρκής για τον ρόλο του οχήματος αλλά φυσικά θέλει και άλλες απόψεις. Κατανοεί ότι μιλάμε για ένα SUV να μου εκφράζει εύλογη απορία για το πώς θα ανταποκριθεί το όχημα σε ένα ταξίδι φορτωμένο για ταξίδι με το clima ενεργό. Για την ιστορία ενδιαφέρεται για Limited edition 130ps + winter pack (δουλευτεί Ραιδεστό για όσους γνωρίζουν) λόγο πάνω από τα 30κ με μεταλλικό, τιμή από διαμορφωτή καθώς ακόμα επιφυλάσσεται να πάρει προσφορά.
Μήπως τελικά θα ήταν καλό αν θέλει το συγκεκριμένο να ψηθεί για το 1,6TD; Για αυτό το μοτέρ τι άποψη έχετε δεδομένου ότι κάνει 10-12.000 χλμ ανά έτος με μερικά ταξίδια ανά έτος και καθημερινό βασικό δρομολόγιο σε περιφερειακή οδό περί τα 15';
ΥΓ: Βλέπω κάτι λάθος ή στους δύο κινητήρες βενζίνης είτε 130ps M/T είτε 150ps A/T η ροπή είναι σταθερά στα 27 σε πολύ χαμηλές στροφές (πολύ καλό αν ισχύει);
Καλημέρα φίλε μου. Είμαι κάτοχος του Renegade 1.6 diesel 130 ps (χειροκίνητο), εδώ κ 20 μέρες. Ο κινητήρας είναι πάρα πολύ καλός, ροπατος, εύστροφος κ ελαστικός. Φαντάσου ότι τουρμπιζει από πολύ χαμηλά κ τραβάει από της 1200 στροφές.. Επίσης, μετά από 1000 περίπου χιλιόμετρα, η κατανάλωση είναι στα 5,7. Τα περισσότερα έχουν γίνει βέβαια στην εθνική οδό, όμως το αυτοκίνητο είναι αστρωτο ακόμη, οπότε καίει κ παραπάνω. Συνυπολογισε ακόμη ότι το compass είναι κ περίπου 200 κιλά βαρύτερο, με ο, τι αυτό συνεπάγεται, όμως δε νομίζω να υπάρχει κ τεράστια διαφορά. Ο, τι άλλο θέλεις, στη διάθεσή σου!