Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 1
    • Groups 0

    manolis4

    @manolis4

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    manolis4 Unfollow Follow

    Best posts made by manolis4

    • RE: Νεο Jeep Compass

      Καλημέρα κύριοι. Ερώτηση εκ μέρους οικογενειακού φίλου ο οποίος δεν ασχολείται με fora. Ενδιαφέρεται έντονα για το f/l του Compass. Είχε σχεδόν καταλήξει στο Tuscon αλλά δεν τον κάλυψε οδηγικά. Δεν είναι offroader, μένει και εργάζεται ανατολική Θεσσαλονίκη ενώ είναι πατέρας δύο μικρών παιδιών. Θέλει 'semi-premium' γύρω στα 30κ suv έχοντας απορρίψει PSA/VAG/BMW (ταύτην ιδιοκτήτης Α4 & Z4) με επόμενο στόχο, αν δεν τον καλύψει το Compass, να είναι το XC40.

      Οι βασικοί του προβληματισμοί είναι τα 430l αποσκευών (με kit, 380 με κανονική ρεζέρβα) αλλά κατά η ιπποδύναμη του 130ps βενζινοκινητήρα.

      Θέλει να αποφύγει το diesel κυρίως γιατί φοβάται τις εξελίξεις της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ενώ από τις κουβέντες μας έχει πάρει από φόβο και το DCT με το οποίο υποχρεωτικά έρχεται ο 150ps βενζίνης. Άλλωστε για το συγκεκριμένο δεν γράφουν πουθενά καλά λόγια.

      Καταλήγοντας λοιπόν θέτω το ερώτημα. Επειδή εμφανισιακά τον εντυπωσίασε το όχημα και δεν βρίσκει td παρά το diesel (το οποίο του άρεσε πολύ περισσότερο οδηγικά από το Tuscon) αν ξεπεράσει το γεγονός του χώρου αποσκευών, τον απασχολεί αν ο 130ps βενζίνης είναι επαρκής για το σκάφος του 1,5 τόνου. Ο πωλητής τον διαβεβαιώνει ότι είναι απόλυτα επαρκής για τον ρόλο του οχήματος αλλά φυσικά θέλει και άλλες απόψεις. Κατανοεί ότι μιλάμε για ένα SUV να μου εκφράζει εύλογη απορία για το πώς θα ανταποκριθεί το όχημα σε ένα ταξίδι φορτωμένο για ταξίδι με το clima ενεργό. Για την ιστορία ενδιαφέρεται για Limited edition 130ps + winter pack (δουλευτεί Ραιδεστό για όσους γνωρίζουν) λόγο πάνω από τα 30κ με μεταλλικό, τιμή από διαμορφωτή καθώς ακόμα επιφυλάσσεται να πάρει προσφορά.

      Μήπως τελικά θα ήταν καλό αν θέλει το συγκεκριμένο να ψηθεί για το 1,6TD; Για αυτό το μοτέρ τι άποψη έχετε δεδομένου ότι κάνει 10-12.000 χλμ ανά έτος με μερικά ταξίδια ανά έτος και καθημερινό βασικό δρομολόγιο σε περιφερειακή οδό περί τα 15';

      ΥΓ: Βλέπω κάτι λάθος ή στους δύο κινητήρες βενζίνης είτε 130ps M/T είτε 150ps A/T η ροπή είναι σταθερά στα 27 σε πολύ χαμηλές στροφές (πολύ καλό αν ισχύει);

      Καλημέρα φίλε μου. Είμαι κάτοχος του Renegade 1.6 diesel 130 ps (χειροκίνητο), εδώ κ 20 μέρες. Ο κινητήρας είναι πάρα πολύ καλός, ροπατος, εύστροφος κ ελαστικός. Φαντάσου ότι τουρμπιζει από πολύ χαμηλά κ τραβάει από της 1200 στροφές.. Επίσης, μετά από 1000 περίπου χιλιόμετρα, η κατανάλωση είναι στα 5,7. Τα περισσότερα έχουν γίνει βέβαια στην εθνική οδό, όμως το αυτοκίνητο είναι αστρωτο ακόμη, οπότε καίει κ παραπάνω. Συνυπολογισε ακόμη ότι το compass είναι κ περίπου 200 κιλά βαρύτερο, με ο, τι αυτό συνεπάγεται, όμως δε νομίζω να υπάρχει κ τεράστια διαφορά. Ο, τι άλλο θέλεις, στη διάθεσή σου!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manolis4

    Latest posts made by manolis4

    • RE: Νεο Jeep Compass

      Καλημέρα κύριοι. Ερώτηση εκ μέρους οικογενειακού φίλου ο οποίος δεν ασχολείται με fora. Ενδιαφέρεται έντονα για το f/l του Compass. Είχε σχεδόν καταλήξει στο Tuscon αλλά δεν τον κάλυψε οδηγικά. Δεν είναι offroader, μένει και εργάζεται ανατολική Θεσσαλονίκη ενώ είναι πατέρας δύο μικρών παιδιών. Θέλει 'semi-premium' γύρω στα 30κ suv έχοντας απορρίψει PSA/VAG/BMW (ταύτην ιδιοκτήτης Α4 & Z4) με επόμενο στόχο, αν δεν τον καλύψει το Compass, να είναι το XC40.

      Οι βασικοί του προβληματισμοί είναι τα 430l αποσκευών (με kit, 380 με κανονική ρεζέρβα) αλλά κατά η ιπποδύναμη του 130ps βενζινοκινητήρα.

      Θέλει να αποφύγει το diesel κυρίως γιατί φοβάται τις εξελίξεις της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας ενώ από τις κουβέντες μας έχει πάρει από φόβο και το DCT με το οποίο υποχρεωτικά έρχεται ο 150ps βενζίνης. Άλλωστε για το συγκεκριμένο δεν γράφουν πουθενά καλά λόγια.

      Καταλήγοντας λοιπόν θέτω το ερώτημα. Επειδή εμφανισιακά τον εντυπωσίασε το όχημα και δεν βρίσκει td παρά το diesel (το οποίο του άρεσε πολύ περισσότερο οδηγικά από το Tuscon) αν ξεπεράσει το γεγονός του χώρου αποσκευών, τον απασχολεί αν ο 130ps βενζίνης είναι επαρκής για το σκάφος του 1,5 τόνου. Ο πωλητής τον διαβεβαιώνει ότι είναι απόλυτα επαρκής για τον ρόλο του οχήματος αλλά φυσικά θέλει και άλλες απόψεις. Κατανοεί ότι μιλάμε για ένα SUV να μου εκφράζει εύλογη απορία για το πώς θα ανταποκριθεί το όχημα σε ένα ταξίδι φορτωμένο για ταξίδι με το clima ενεργό. Για την ιστορία ενδιαφέρεται για Limited edition 130ps + winter pack (δουλευτεί Ραιδεστό για όσους γνωρίζουν) λόγο πάνω από τα 30κ με μεταλλικό, τιμή από διαμορφωτή καθώς ακόμα επιφυλάσσεται να πάρει προσφορά.

      Μήπως τελικά θα ήταν καλό αν θέλει το συγκεκριμένο να ψηθεί για το 1,6TD; Για αυτό το μοτέρ τι άποψη έχετε δεδομένου ότι κάνει 10-12.000 χλμ ανά έτος με μερικά ταξίδια ανά έτος και καθημερινό βασικό δρομολόγιο σε περιφερειακή οδό περί τα 15';

      ΥΓ: Βλέπω κάτι λάθος ή στους δύο κινητήρες βενζίνης είτε 130ps M/T είτε 150ps A/T η ροπή είναι σταθερά στα 27 σε πολύ χαμηλές στροφές (πολύ καλό αν ισχύει);

      Καλημέρα φίλε μου. Είμαι κάτοχος του Renegade 1.6 diesel 130 ps (χειροκίνητο), εδώ κ 20 μέρες. Ο κινητήρας είναι πάρα πολύ καλός, ροπατος, εύστροφος κ ελαστικός. Φαντάσου ότι τουρμπιζει από πολύ χαμηλά κ τραβάει από της 1200 στροφές.. Επίσης, μετά από 1000 περίπου χιλιόμετρα, η κατανάλωση είναι στα 5,7. Τα περισσότερα έχουν γίνει βέβαια στην εθνική οδό, όμως το αυτοκίνητο είναι αστρωτο ακόμη, οπότε καίει κ παραπάνω. Συνυπολογισε ακόμη ότι το compass είναι κ περίπου 200 κιλά βαρύτερο, με ο, τι αυτό συνεπάγεται, όμως δε νομίζω να υπάρχει κ τεράστια διαφορά. Ο, τι άλλο θέλεις, στη διάθεσή σου!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manolis4
    • RE: Jeep Renegade 2015

      αποψη εχω μονο

      1. για το phev

      2. για το τετρακουνητο βενζινοτουρμπατο

      απαντηση, οχι. σε phev μακρυα. πολλα χρηματα για αγορα κουβα. και αλλοπροσαλες επιλογες εκδοσεων. το βενζινοτουρμπατο, πολυ, μα πολυ, πισω απο το vit 1.4s που ηθελα να αντικαταστησω σε καθε τομεα. γενικα με απογοητευσε βαθεια. ειχα μια ελπιδα στους ιταλους, την εχασα με το ρενε. ομως δες το κομπας, πολυ πιο αξιοπρεπες σε ολα του. οτι παρεις ΝΑ ΜΗΝ εχει διπλοσυμπλεχτο της φιατ. ουτε για αστειο.

      Μπα, δεν ενδιαφέρομαι για αυτόματο, είμαι της παλιάς σχολής! Επίσης, η έκδοση που εξετάζω είναι αποκλειστικά η προαναφερόμενη, δηλαδή η diesel. Το compass είναι πολύ ακριβότερο κ δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manolis4
    • RE: Jeep Renegade 2015

      Ετυχε για περίπου πέντε ημέρες να έχω ένα τέτοιο πριν ένα χρόνο, (βενζίνη - αυτόματο -150 άλογα). Μου φάνηκε εξαιρετικό και άρεσε και στην υπόλοιπη οικογένεια. Μόνο τσιμπημένη κατανάλωση συγκράτησα σαν αρνητικό. Μου άρεσε περισσότερο στο δρόμο από το παρεμφερές 500Χ που οδήγησα όμως για μια μέρα- κι' αυτό καλούτσικο. Δυστυχώς δεν μπορώ να σου δώσω παραπάνω στοιχεία. Μ΄άρεσε.

      Κ εγώ έχω ακούσει ότι είναι εξαιρετικό στο δρόμο, έχοντας καλή ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Άντε να μας πουν τη γνώμη τους κ άλλοι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manolis4
    • RE: Jeep Renegade 2015

      Καλησπέρα στην παρέα! Φτάνοντας η ώρα απόκτησης νέου αυτοκινήτου, με φαβορί το Renegade, θα ήθελα την άποψη ιδιοκτητών του και μη. Η έκδοση που με ενδιαφέρει είναι αυτή του πετρελαίου 1.6 130 ps (χειροκίνητο κιβώτιο) λόγω του ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα το χρόνο. Θα ήθελα να μου πείτε εντυπώσεις περισσότερο για την οδική συμπεριφορά, την αίσθηση τιμονιού- κιβωτίου, την άνεση και την ηχομόνωση αλλά και την αξιοπιστία του. Γενικά, ασχολούμαι πολλά χρόνια με την αυτοκίνηση κ είμαι γνώστης του αντικειμένου, ενω σύντομα θα πραγματοποιήσω κ test drive. Καθε γνώμη, όμως,  καλοδεχούμενη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      manolis4
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr