REALZEUS wrote:
mak1972 wrote:
στο πρωτο σκελος με αυτα που διαβαζω εδω μεσα σκεφτομαι εαν η αλλαγη ενος πολλαπλασιαστη, ενος πλαστικου δοχειου νερου ψυξης, και φυσικα τα σερβις του ανα 10.000χλμ(δικη μου επιλογη) μονο σε 13 χρονια χρησης, μπορει να επαναληφθει σε ενα νεο αυτοκινητο-πραγμα αδυνατον απο τα λεγομενα σας
Φυσικά και δεν είναι αδύνατον. Απλά στα φόρα θα διαβάζεις για τα προβλήματα. Δεν θα μπει κάποιος να γράψει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Για το Astra H να δεις τι γράφονταν πριν χρόνια...
+50!
Αυτός ο ρομαντισμός με οτιδήποτε παλαιό με ξεπερνάει σαν άνθρωπο του 2020!
Έχουν περάσει πολλά αμάξια από τα χέρια μου, κανένα δεν είπα οτι είναι χειρότερο από το προηγούμενο!
δεν ειναι ρομαντισμος, προβληματισμος ειναι περισσοτερο, Σαφως και τα σημερινα αυτοκινητα, δεν εχουν καμια σχεση ακομα και με μια 5ετια διαφορα, ομως για καποιους απο εμας που δεν αλλαζουμε καθε 6-7 χρονια οχημα, ενα σεβαστο ποσο της ταξης των 20Κ για να εχεις ενα μεσο αυτοκινητο που θα δαπανηθει και θα μπουνε δοσεις για μια 5ετια το λιγοτερο, σε φοβιζει το γεγονος οτι μπορει να εχεις και εξτρα θεματακια ταυτοχρονα.
εννοειται οτι το προιον που παιρνουμε τωρα ειναι τεχνολογικα αρτιο και ασφαλες και πρεπει να εξελισονται τα οχηματα.