**Κεντρικο διαφορικό. **
Ελεύθερο = συνεχώς μεταβαλλόμενη ροπή στον μπροστα και πίσω άξονα.
**Μπλοκέ , είτε μέσω γραναζιών , ή με δίσκους , είτε υρδαυλικά δεν έχει σημασία ** = συνεχώς μεταβαλλόμενη ροπή μέχρι του σημείου που ο μηχανισμός μπλοκαρίσματος αφήνει. πχ 30/70 ή 70/30 .
Κλειδωμένο , κάρα , μπλοκαρισμένο δηλαδή κεντρικό διαφορικό = η ροπή μεταφέρεται σταθερά σε όποια αναλογία έχει προβλέψει ο κατασκευαστής στον μπροστά και πίσω άξονα .Το 100% μπλοκαρι΄σμένο κεντρικό διαφορικό θα στείλει ισόποσα 50/50 μπροστά και πίσω.
**Transfer case. **
Mή εμπλεγμένη τετρακίνηση = το 100 της διαθέσιμη ροπής σε έναν άξονα πάντα.
Εμπλεγμένη τετρακίνηση 4Η ή 4L = 50% της διαθέσιμης ροπής στον μπροστά και 50% στον πίσω άξονα .