Υπάρχουν πολλές απόψεις περί στρωσίματος, όπως κατευθείαν σκισιμο ή εναλλαξ σκισιμο και χαλαρή βόλτα, δεν ειναι το θέμα αυτό τωρα απλα καλύτερα το σκαμπανέβασμα να γίνεται και με μία σοβαρή ταχύτητα σε χλμ και στο κιβώτιο και όχι 1η-2α νεκρά. Άποψη μου βέβαια χωρίς να ειμαι ειδικός.
Latest posts made by lith
-
RE: Ford Focus 2011
-
RE: Ford Focus 2011
Όπως λεει και ο φίλος παραπάνω ο κινητήρας ειναι άστρωτος, άρα δεν ανοίγω πάνω απο 4000-4500 στροφες. Ακόμα και σε αυτες τις ταχύτητες το αμάξι εχει δυνάμη και κινήται αξιοπρεπώς, εδώ με 6η και 4000-4200 στροφες δέιχνει 200 το κοντέρ. Αν μετά θέλουμε να μιλήσουμε για κόντρες ή περι παντόφλας μετά πιστεύω δεν έχει νοήμα να μιλάμε για κατανάλωση αφού είναι φυσιολογικό τοτε να κάψει. Το αμάξι πράγματι κινείται κατα βάση σε επαρχιακό δρόμο χωρίς 'τσαρουχώματα' άσκοπα στο γκάζι και τα 8.2 που ειπα τα είδα σε πόλη, πάντως αποφεύγω το σταμάτα ξεκίνα κυριώς επειδή ειναι άστρωτο και φοβάμαι το σκαμπανέβασμα των στροφών... θέλω να γίνει ομαλά.Τέλος φίλος με volvo v40 t4 ίδιο κινητήρα έχει μέση στα 6.5-7.
-
RE: Ford Focus 2011
Εδώ και λίγο καιρό είμαι κάτοχος ford focus 1.600 ecoboost 182ps sport έκδοση. Το αμάξι είχε προσφορά και μου βγήκε 17.500 με το μεταλλικό + αισθητηρες και φυμέ. Σαν έκδοση ειναι πλήρης αν εξαιρέσεις τον cc. Από κατανάλωση μετά από 2000 χιλιόμετρα παρατήρησα οτι η μέση κυμμένεται στα 7 με νορμάλ, 7,5 με λίγο παραπάνω γκάζι και έχω δει 6 αλλά με στόχο την οικονομία (οχι πανω απο 90χλμ/ωρα). Γενικά πάντως δεν ειδα ποτε πάνω απο 8,2 ούτε έχω καποιο παράπονο ως τωρα.