Απο προσωπικη εμπειρια μπορω να πω οτι το στρωσιμο του κινητηρα τεινει να καταργηθει. Πηρα το 2001 ενα seicento sporting το οποιο εκανε 300χλμ στην εθνικη μεχρι 4500-5000 στροφες και μετα κανονικα χλμ μες την πολη δουλευοντας μεχρι και 6000 στροφες. Το αυτοκινητο ειχε πολυ μεγαλη διαφορα απο αλλα ιδια και το μοτερακι του ηταν ηδη 'ανοιγμενο' στα 2000 χλμ.
Πλεον,πιστευω, τα εργοστασια δινουν μεγαλυτερες ανοχες στους κινητηρες ετσι ωστε να μην 'κολησει' ποτε το μοτερ.Για αυτο και στα περισσοτερα καινουρια αυτοκινητα οταν ειναι κρυα χτυπανε τα πιστονια μεχρι να ζεσταθουν και να παρουν μορφη μες τον κυλινδρο.
Το στρωσιμο του κινητηρα γινεται για να παρει μορφη το πιστονι μεσα στον κυλινδρο.Για αυτο πιστευω πως πως 2000 χλμ ειναι πολυ καλα.
Οταν ενα αυτοκινητο ειναι απο επισκευη (καινουρια μεταλλα,ελατηρια, ή και πιστονια) τοτε πιστευω πως 3000χλμ ειναι απαραιτητα διοτι αλλες ανοχες δινει αυτος που κανει ρεκτιφιε και αλλες ο καθε κατασκευαστης. Τον μεν ενδιαφερει να μην καψει λαδια το μοτερ, τον δε να μην κολησει. Ειδικα στα turbo αυτοκινητα που εχουν πολυ μικρες ανοχες λογω συμπιεσης και πιεσης πιστευω πως 3000 χλμ ειναι το ελαχιστο.
L
Latest posts made by liboac
-
RE: Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
-
RE: κουτσουλιές
Δυστυχως θα πρεπει να σε απογοητευσω λεγοντας σου αυτο που βλεπει ειναι το σκασμενο βερνικι. Η κουτσουλια ακομα και λιγες ωρες αν μεινει επανω διαβρωνει το βερνικι.
Ενα καλο προιον που εχω παρει ειναι το Fast Glass απο την Autoglum.Ειναι λιγο ακριβο ( το μπουκαλι 12 Euro) αλλα ειναι απιστετυτο σε οτι αφορα κουτσουλιες, ρετσινια, πισσα κτλ. Απλα το ψεκαζεις επανω στην λαμαρινα και εξαφανιζονται.