Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    leroi

    @leroi

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    leroi Unfollow Follow

    Latest posts made by leroi

    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Δόθηκε λύση στον παραλογισμό:

      Μόνο όσοι έχουν την ιδιότητα του «επαγγελματία αγρότη» ή του «κατόχου αγροτικής εκμετάλλευσης», εγγεγραμμένης στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων, μπορούν να εκδώσουν στο όνομά τους άδεια κυκλοφορίας φορτηγών ιδιωτικής χρήσης (ΦΙΧ) αγροτικού αυτοκινήτου. Με σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β' 1065/28-03-2017, ορίζονται οι προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά που χρειάζονται

      http://www.agro24.gr/agrotika/symvoyles ... a-agrotiko

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ο χρήστης meco έγραψε:

      Οι καταναλώσεις που έγραψα είναι εργοστασιακές. Μας λες ότι με 60€ (42,85λτ περίπου με τιμή βενζίνης γύρω στο 1,4) κάνεις 300 χλμ. Άρα έχεις κατανάλωση γύρω στα 14,28λίτρα/100χλμ. Την διπλάσια από την εργοστασιακή που είναι στα 7,1λτ/100χλμ (μόλις το τσέκαρα). Προφανώς σε αντίστοιχες συνθήκες η κατανάλωση στα φορτηγάκια ανεβαίνει. Ο megane98 ίσως να μπορεί να μας διαφωτίσει σχετικά...

      Ψυχραιμία στα υπόλοιπα.

      Οι καταναλώσεις που έγραψες με όλο το θάρρος δεν είναι εργοστασιακές. Ξέρεις πόσο δίνει μικτό κύκλο η Ford για το Ranger 2.2? 7.1 ενώ εκτός πόλης δίνει 6.5. Προφανώς και είναι στον ύπνο τους αυτές οι καταναλώσεις, αλλά χοντρικά η πραγματική κατανάλωση είναι περίπου στο 9 με 10.

      Το αναφέρουν και ιδιώτες που έχουν ανεβάσει σχετικά βίντεο στο Youtube.

      Και φυσικά με το C4 πηγαίνω με 150-160 σταθερά, δεν παίζει να πηγαίνω με τέτοιες ταχύτητες με ένα αυτοκίνητο 3+ τόνων.

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ο χρήστης meco έγραψε:

      Και ρωτάω εγώ τώρα, αν ψάχνεις ένα αυτοκίνητο με ταβάνι τα 28.000 που θέλεις να συνδυάζει τεχνολογία, άνεση, πλήρες πακέτο εξοπλισμού και ασφάλειας και να σου παρέχει και ένα δυνατό σύστημα τετρακίνησης το οποίο θα χρησιμοποιήσεις 10 φορές το χρόνο, ενώ τα περισσότερα χιλιόμετρα θα τα κάνεις στην εθνική, προκειμένου να αντικαταστήσεις το C4 σου, ποιο θα επέλεγες;

      Το νέο Hilux είναι εξίσου άνετο με το Ranger. Μην υποθέτεις ότι το ίδιο άνετο είναι το D Max ή το L200 ας πούμε, γιατί δεν είναι σε καμία περίπτωση.

      Και μην ξεχνάς ότι για Qashqai πετρέλαιο ξεκίνησα και κατέληξα εκεί που κατέληξα

      Μα δεν προσπαθώ να σε πείσω. Πώς το βλέπω από τη μεριά μου σου λέω. Εγώ ΑΝ έπαιρνα φορτηγάκι θα αντικαθιστούσε το RAV4 μου το οποίο το χρησιμοποιώ αρκετά εκτός δρόμου. Οπότε επειδή είμαι μαθημένος στη 4κίνηση με κεντρικό διαφορικό και έχω οδηγήσει διάφορα 4κίνητα με 4κίνηση τύπου 50:50 (φορτηγάκια και τζιπ) δεν θέλω σε καμία περίπτωση να είναι η μοναδική μου επιλογή όταν θέλω να επιλέξω 4κίνηση. Οπότε το L200 θα ήταν μονόδρομος. Το RAV4 MK2 άλλωστε δεν φημίζεται για την άνεσή του.

      Στην περίπτωσή σου τώρα. Αν ήθελα να αντικαταστήσω μικρομεσαίο δεν θα επέλεγα φορτηγάκι. Μόνο τα παραπάνω καύσιμα (τουλάχιστον 11lt/100km) και ο όγκος φτάνει.

      Καλά ξεμπερδέματα με το μηχανολογικό.

      Για εμένα μετράει η άνεση όμως, όχι η τετρακίνηση. Και σε όσα reviews έχω δει, η τετρακίνηση του Ranger κρίνεται εξαιρετική.

      Ο όγκος δεν με ενοχλεί. Για τα καύσιμα όμως θεωρώ ότι είσαι λίγο υπερβολικός.

      Το Wildtrak με κινητήρα 3,2 αγγίζει την κατανάλωση που αναφέρεις. Ο 2,2/160HP είναι κοντά στο 9 με normal οδήγηση και μηχανικό κιβώτιο.

      Αν προσθέσεις και την χαμηλότερη τιμή του πετρελαίου, πάμε αρκετά κάτω από το μικρομεσαίο 1.600άρι μου που καίει 60€ στα 300χλμ.

      Ακόμα και το 11άρι που αναφέρεις μεταφράζεται σε 33 λίτρα για 300 χλμ, συνεπώς το ποσό είναι κοντά στα 36€ με τιμή καυσίμου 1,10€

      Με το μηχανολογικό χλωμό να ξεμπερδέψω, δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη, επιμένουν ότι πρέπει να αποσαφηνίσει ο υπουργός τι ισχύει σε αυτό το θέμα, γιατί έχουν αρκετές τέτοιες περιπτώσεις.

      Η σίγουρη λύση είναι να μην δηλώσω έξοδα στη φορολογική του 2017 για να καβαλήσει το αγροτικό εισόδημα τη σύνταξη. Έχω τόσα νεύρα που μου έρχεται να μπουκάρω στο υπουργείο με φλογοβόλο.

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ο χρήστης limited_one έγραψε:
      Εν το μεταξύ ολα αυτά προκύπτουν ενώ έχεις πληρώσει το αυτοκίνητο. Από την εφορία δεν μπορεις να πάρεις βεβαίωση οτι ειναι αγρότης κατα κύριο επάγγελμα;

      Δεν το έχω πληρώσει το αυτοκίνητο και ευτυχώς δεν έχει εκταμιευθεί η χρηματοδότηση, επειδή και εγώ και ο αντιπρόσωπος ξέρουμε με τι ρδελο έχουμε να κάνουμε και είπαμε να προχωρήσουμε μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία για πινακίδες (γνωριζόμαστε και με εμπιστεύονται στο οικονομικό κομμάτι).

      Την βεβαίωση του κατά κύριου επαγγέλματος αγρότη την χορηγούν τα κατά τόπους ΚΕΠΥΕΛ και όχι η εφορία. Τα ΚΕΠΥΕΛ ζητάνε το Ε1 και το εκκαθαριστικό και επιτόπου αποφασίζουν αν θα χορηγήσουν κατά κύριο επάγγελμα ή με αγροτική εκμετάλλευση, βάσει του εισοδήματος. Εγώ το χαρτί που πήρα βγήκε αγροτικής εκμετάλλευσης για αυτό το λόγο, αλλά μου είπαν ότι δεν θα έχει πρόβλημα στην αγορά του αγροτικού (διευκρίνισα μάλιστα το μέγεθος).

      Όπως μου διευκρινίστηκε, ο προϊστάμενος του μηχανολογικού είπε ότι μέχρι πριν λίγους μήνες ίσχυε το 2,5 τόνους μεικτό ή μέχρι 1300 ωφέλιμο και πλέον ισχύει μόνο το 2,5 τόνους μεικτό, γιατί λέει κάτι γιατροί στο Κολωνάκι αγόραζαν επαγγελματικά για λόγους φοροαπαλλαγής, έχοντας στην κατοχή τους ένα αγροτεμάχιο και εκμεταλλευόμενοι το παράθυρο του ωφέλιμου. Κοινώς πάλι αυτός που το χρειάζεται και το δικαιούται την τρώει, επειδή δεν μπορούσαν να πιάσουν αυτούς που παρανομούν. Λες και θέλει πολύ μυαλό να βάλεις σαν κριτήριο την καλλιεργούμενη έκταση και όχι εισοδηματικά κριτήρια. Π.χ. πάνω από 50 στρέμματα δικαιούσαι μεγάλο αγροτικό.

      Η εφορία χορηγεί απαλλακτικό, γιατί υποπτεύομαι ότι για αυτούς δεν έχει αλλάξει κάτι.

      PS Το ξαναλέω, άνθρωπος με καλλιεργούμενη έκταση 200 στρέμματα δεν δικαιούται Pick Up γιατί θεωρείται συνταξιούχος...

      Και επειδή έχω ψιλοχάσει τον ύπνο μου, ψάχνοντας στο site του υπουργείου βρήκα τα παρακάτω:

      Σε ό,τι αφορά τους μη κατά επάγγελμα αγρότες
      http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&o ... d=&tid=360

      Αλλά βρήκα και αυτό που λέει ότι αν διατηρείς ατομική επιχείρηση με αγροτική δραστηριότητα, δικαιούσαι ΦΙΧ μέχρι 4.000 kg:

      Προϋποθέσεις
      ● Να ασκεί αγροτική ή κτηνοτροφική ή μελισσοκομική ή αλιευτική ή πτηνοτροφική κλπ. επιχείρηση.

      http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&o ... &tid=358#1

      Η μητέρα μου έχει βιβλία εσόδων, σφραγίδες και ρέστα και εμφανίζεται ότι διατηρεί ατομική αγροτική επιχείρηση. Δεν αναφέρεται πουθενά για κύριο επάγγελμα και ιστορίες με αγρίους, παρά μόνο ατομική επιχείρηση.

      Έτσι διαχωρίζεται ουσιαστικά και ο αγρότης από κάποιον που απλά έχει εισόδημα από γεωργική δραστηριότητα.

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Πραγματικά είναι αστείο αυτό.

      Δεν παίζει να μπω σε τέτοιες διαδικασίες, ενώ η διάταξη είναι εντελώς παράλογη.

      Θα τη βρω λογιστικά την άκρη, απλά είναι αστείο να μην μπορεί άνθρωπος με την ιδιότητα του επαγγελματία και καλλιεργήσιμη έκταση 200 στρεμμάτων να θεωρείται αγρότης και θεωρείται συνταξιούχος.

      Επιπλέον επειδή τα χωράφια είναι βιολογικής καλλιέργειας εισπράττουμε κάθε χρόνο περί τις 3.000€ και επειδή το ελληνικό κράτος πληρώνει εκπρόθεσμα (τον Δεκέμβριο του 2016 πληρωθήκαμε τα βιολογικά του 2014) ο νόμος λέει ότι ο λογιστής οφείλει να τα δηλώσει με τροποποιητική στη χρονιά που αντιστοιχούν. Άρα τα εισοδήματα του 2016 θα καταβληθούν το 2018 και θα δηλωθούν στη φορολογική του 2019.

      Κοινώς οι καθυστερήσεις στις πληρωμές στερούν από τη μητέρα μου την ιδιότητα του κατά κύριου επάγγελματος αγρότη

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Με γλωσσοφάγατε... 😛

      Λοιπόν έχουμε μπλόκο από το μηχανολογικό στις πινακίδες επειδή, σύμφωνα με την εφορία, η μητέρα μου είναι συνταξιούχος και όχι αγρότης (εισπράττει τη σύνταξη χηρείας του πατέρα μου)

      Η σύνταξη λοιπόν υπερβαίνει κατά 800€ το αγροτικό εισόδημα και έτσι η μητέρα μου χάνει την ιδιότητα του αγρότη κατά κύριο επάγγελμα και εμφανίζεται ότι απλά διατηρεί γεωργική εκμετάλλευση. (θυμίζω ότι η μητέρα μου τηρεί βιβλία και καταβάλλει εισφορές στον ΟΓΑ)

      Στο δια ταύτα, η σχετική διάταξη προβλέπει ότι αγρότης που διατηρεί γεωργική εκμετάλλευση και δεν θεωρείται κατά κύριο επάγγελμα αγρότης, δικαιούται όχημα μικρότερο των 2,5 τόνων και 1,3 τόνο ωφέλιμο φορτίο.

      Παλιότερα τα περνούσαν λόγω ωφέλιμου (όλα τα Double Cab έχουν ωφέλιμο περίπου στον τόνο) αλλά πλέον κόπηκε αυτό και περιμένουν απάντηση από το υπουργείο σχετικά με το τι πραγματικά ισχύει.

      Η εναλλακτική είναι να περιμένω να ανοίξει το Taxis, να υποβάλλω νέα φορολογική για τη μητέρα μου και να μη δηλώσω κάποια έξοδα, ώστε το αγροτικό εισόδημα να υπερβεί τη σύνταξη.

      Φαιδρότητες και ιστορίες τρέλας από την ελληνική δημοκρατία.

      PS Η εφορία μου έχει ήδη δώσει απαλλακτικό ΦΠΑ. Δηλαδή η ΔΟΥ αναγνωρίζει ότι δικαιούται απαλλαγή ως αγρότης, αλλά το υπουργείο Μεταφορών κρίνει ότι δεν δικαιούται αγροτικό. (όλα τα Pick Up είναι άνω των 2,5 τόνων. Σύμφωνα με το υπουργείο δικαιούμαστε μέχρι Fiesta επαγγελματικό )

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ο χρήστης meco έγραψε:

      Η συλλογιστική σου εδώ είναι λάθος. Ο τρόπος χρήσης που περιγράφεις δηλώνει πως η τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό είναι αυτή που σου χρειάζεται.
      Με το καλό να παραλάβεις το ranger...

      Μακάρι να υπήρχε Pick Up που να διαθέτει τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό και την άνεση ενός Amarok ή ενός Ranger.

      Δυστυχώς κάπου υποχωρείς για να πάρεις κάτι από αλλού.

      Εντούτοις δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι κάποιος που χρησιμοποιεί το L200 του για ταξίδι ας πούμε, χρησιμοποιεί το super select 4WD σύστημα περισσότερο από το 2H.

      Και μία λίγο χαζή ερώτηση: Από τα διόδια περνάει με τιμές επιβατικού ή πάει στα φορτηγά και θα έχουμε δράματα?

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
      Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο που να μπορεί να ανταγωνιστεί το Ford σε σχέση με αυτά που ζητάς....

      Συμφωνούμε. Έπεσε η παραγγελία, παραδόθηκαν και τα σχετικά έγγραφα (απαλλαγή ΦΠΑ κλπ) και τώρα περιμένουμε να έρθει.

      Σε μία εβδομάδα λογικά θα το έχω και θα ανεβάσω σχετικό υλικό.

      Σας ευχαριστώ όλους για την συνεισφορά σας στην τελική μου επιλογή.

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Υπερτιμημένο. Υπάρχουν εξίσου καλά και καλύτερα φορτηγάκια (π.χ. Mazda - δεν υπάρχει πια στην Ελλάδα, ή Ford).

      Εκεί θέλω να καταλήξω. Ότι η Toyota κάπου επαναπαύτηκε και με το όνομα μόνο προσπάθησε να μπει στην αγορά και την τελευταία τριετία. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι πωλήσεις έχει πετύχει όλο αυτό το χρονικό διάστημα το Hilux, γιατί κυκλοφορώ συνεχώς επαρχία και είναι πραγματικά αξιοπερίεργο που δεν έχω δει ούτε ένα στο δρόμο. (μέχρι και Wildtrak είδα που δεν περίμενα)

      Η ανάρτηση του διπλοκάμπινου είναι με ελατήρια πίσω και όλοι λένε ότι είναι σε πρότυπα επιβατικού. Από την άλλη δεν έχει την αντοχή και δεν σηκώνει το βάρος που σηκώνουν τα άλλα που έχουν σούστες.

      Λάθος επιλογή θεωρώ. Εντάξει, να τα κάνουμε να SUVίζουν τα επαγγελματικά, αλλά να μη φοβάμαι να φορτώσω και έναν τόνο μη τυχόν πάρω την ανάρτηση στο χέρι. Besides that, το προηγούμενο μου άρεσε μακράν περισσότερο.

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr