'οχι αγαπητε μου Lap δεν ειμαι καθολου θυμωμενος και ειμαι και χαλαρος..... ζζζζζζ... Ξυπνα ρεεεε !!!
Οκ εδω ειμαστε! Λοιπον το πρωτο σχετικα με την εκπτωση κλπ. Οταν ενας Ιδιωτης αγοραζει εν αυτοκινητο ο Ντηλερ κανει καποια εκπτωση απο τα περιθωρια του. Συνηθως αυτη ειναι 1-2 % (δεν εχει και πολλα για να μοιρασει) . Καποια επισης εκπτωση δινεται με την μορφη 'δωρου' πχ δωρο το μεταλλικό χρωμα αξιας 500 €. κοκ. Στην πραξη αγοραζεις ενα αυτοκινητο 15,000 ΛΤ με τα εξτρα και δινεις τελικα καπου 14,000 αντε 13,800 με τα 'δωρα'. Οι Εταιρεις Leasing εχουν εκπτωσεις απο τα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ. Σε ενα αμαξι οπου η ΛΤ και Εξτρας ειναι 15,000 οι εκπτωσεις τους μπορει να ειναι και 2,500 ή και 3,000 ευρω. Αρα θα 'δωσουν' μεσα απο την κοστολογηση στον Πελατη 500-800 € παραπανω απο αυτο που αυτος φαινεται να παιρνει, και θα κρατησουν για την παρτη τους τα υπολοιπο. Οχι και ασχημα για αρχη! Εδω και οι δυο ομως βγηκαν κερδισμενοι...
Για το αλλο ερωτημα. Τα Συμβολαια Μισθωσης μπορει να εχουν Προσυμφωνημενη Τιμη Εξαγορας με τον Πελατη/Μισθωτη. πχ για το παραπανω αυτοκινητο μπορει να εχει συμφωνηθει να εξαγορασθει στα 1,500€ στα 5 ετη. Αυτο σημαινει οτι ο Πελατης θα πληρωσει τα 15,000ΛΤ-2,500(εκπτωση που εχει η Εταιρεια)=12,500€ σε 61 δοσεις (αν ειναι 5ετια) οπου η τελειταια δοση θα ειναι η Τιμη Εξαγορας των 1,500 ευρω (60+1 δοσεις). Βεβαια θα εχει τοκους, αλλα παντα ισχυουν αυτα που ανεφερα για '...εχω μετρητα και μπορω να μειωσω τους τοκους στο ελαχιστο δινιοντας πολλα μετρητα μπροστα...'. Να αναφερω εδω οτι ο Ιδιωτης μπορει να μην θελει να προσυμφωνησει να αγορασει το αυτοκινητο στο τελος οου τοτε θα παρει σημαντικα φτηνοτερο μηνιαιο μισθωμα.