Πάρτε να 'χετε και το δικό μου!
Thank you for submitting your case.
The case reference number is CR-09-00111
Please save this case number for future references.
Βομβαρδίστε, λέμεεεεεε
Πάρτε να 'χετε και το δικό μου!
Thank you for submitting your case.
The case reference number is CR-09-00111
Please save this case number for future references.
Βομβαρδίστε, λέμεεεεεε
Ο χρήστης gspan1973 έγραψε:
Καλησπέρα,...Αν όχι, μπορούμε, όπως είπε και ο Στέφανος, να συντάξουμε μια επιστολή και να τους 'βομβαρδίσουμε' από την σελίδα τους...Επίσης, φαίνεται λογικό αυτό που λέει ο φίλος του Στέφανου από το Βέλγιο σχετικά με τα complaints (παράπονα) αφού και στην σελίδα τους σαν θέμα για την επιστολή που θές να τους στείλεις υπάρχει εκτός των άλλων και το 'General complaints' και οι ξένοι, δεν είναι σαν και εμάς, τσιμπάνε αμέσως και σου απαντάνε.
Count me in...
Ο χρήστης spg100 έγραψε:
Παρεπιπτόντως, έχουμε τιμη & μαγαζί για τα ΤΟΥΟ (για τις 18'' μαμίσιες ζάντες) που αναφέρθηκαν προηγουμένως;
Σε 2 εβδομάδες πάω Λίμνη Πλαστήρα και δεν θα αντέξω 2ο κάζο μέσα σε 2 μήνες...Σου έστειλα PM
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου !!
Ο χρήστης psychoKiller έγραψε:
Το instyle (το οποιο είναι η πιο οικονομική έκδοση )είναι αρκετά τίμιο γι'αυτά που προσφέρει ,ενω αντίθετα τα 36Κ είναι πολλά για το intense+
Ανάποδα : το instyle είναι η πλούσια έκδοση και η intense η λιγότερο πλούσια (για να είμαστε politically correct )
Παρεπιπτόντως, έχουμε τιμη & μαγαζί για τα ΤΟΥΟ (για τις 18'' μαμίσιες ζάντες) που αναφέρθηκαν προηγουμένως;
Σε 2 εβδομάδες πάω Λίμνη Πλαστήρα και δεν θα αντέξω 2ο κάζο μέσα σε 2 μήνες...
...άλλο να το υποψιάζεσαι και άλλο να το βιώνεις...
(ειδικά όταν σε προσπερνάει χαρωπό punto χωρίς αλυσίδες)
Καλησπέρα σε όλους & χρόνια πολλά
Με αφορμή τις δημοσιεύσεις σχετικά με χιόνια, αλυσίδες & 4κίνηση, μιά μικρή κατάθεση εμπειριών από τη πρόσφατη (επέστρεψα πριν 4 ώρες) Χριστουγεννιάτικη εκδρομή στη πατρίδα μου την Ευρυτανία.
Κατ' αρχή να θυμίσω ότι είμαι κάτοχος του InStyle 2.4 CVT (5/2008) με 10.500 χλμ.
Τα θετικά του ταξιδιού πρώτα (ήδη γνωστά από παλιότερα ταξίδια):
Η μονάδική δυσάρεστη έκπληξη ήταν οι (μη) επιδόσεις του αυτοκινήτου σε χιονισμένο δρόμο.
Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο όπου το χιόνι άρχισε να πέφτει πυκνό απο τα ξημερώματα, το αυτοκίνητο δεν κατάφερε ούτε στο 4 auto , ούτε στο 4 lock να μας πάει στο χιονοδρομικό χωρίς αλυσίδες.
Αλυσίδες που προμηθεύτηκα κυριολεκτικά τη τελευταία στιγμή απο το Praktiker διαβάζοντας τη σχετική δημοσίευση φίλου λίγες σελίδες πιο πίσω. Περιττό να πω ότι εκεί που σταμάτησα σπινιάροντας σαν μεθυσμένος αριστερά-δεξιά, άλλα SUV (και κάποια ΙΧ χωρις 4κίνηση και ΧΩΡΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ) συνέχιζαν ακάθεκτα... Ο φίλος-συνταξιδιώτης με Nissan X-Trail επίσης χωρίς κανένα πρόβλημα, γύρισε μετά από 2 στροφές πίσω για να δει τι μου είχε συμβεί... Και να διαπιστώσουμε όλοι μαζί χαρούμενοι οτι με τα ασφάλτινα λάστιχα που φοράει το ... θηρίο μας των σχεδον 40Κ ευρώ, ασφαλώς και θα αντιμετώπιζε πρόβλημα σαν ένα κοινό ΙΧ που με το πρώτο χιονάκι πρέπει να βάλει αλυσίδες... Κυριολεκτικά χιονάκι αφού αφ'ενός ήταν φρέσκο και πατημένο και αφ'ετέρου δεν ξεπερνούσε τους 8-10 πόντους στα πιο... δύσκολα σημεία.
Δεν ξέρω αν κάποιος από εσάς είχε παρόμοια εμπειρία και πως την αντιμετώπισε, αλλά το ξενέρωμα που έφαγα εγώ χρονιάρες μέρες ήταν ανεπανάληπτο...
Και επειδή ένας από τους λόγους που επιμένω στα SUV (παλιότερα είχα Vitara & Maverick και ουδέποτε αντιετώπισα πρόβλημα) είναι η ... αλλεργία μου στις αλυσίδες, θα ήθελα άμεση και ριζική λύση, δηλ. νέα λάστιχα - όχι χειμερινά/χιονολάστιχα, αλλά ελαστικά κυρίως για αστική χρήση που θα με βγάζουν ασπροπρόσωπο και σε συνθήκες ... πέραν του κανονικού. Υπάρχει κάποια πρόταση για τις 18αρες ζάντες μας;
Φιλικά,
Σύστημα ψυχαγωγίας για πίσω, ήταν από τα πρώτα που ρώτησα στην αντιπροσωπεία.
Η απάντηση είναι ότι υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης οθόνης οροφής για πίσω επιβάτες, αλλά μόνο σε μοντέλα χωρίς ηλιοροφή .
Δεν γνωρίζω για περίπτωση οθονών σε προσκέφαλα οδηγού-συνοδηγού. Αν το έχει ψάξει κάποιος, ας ενημερώσει.
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Έχω οδηγήσει Focus και πράγματι έχει πολύ καλό τιμόνι και κράτημα, ενώ σε ... συγκριτικό του Xantia μου με την υδροπνευματική και ενός Focus στην Αττική οδό ομολογώ ότι τρόμαζα με το πως κατάφερνε να μπει σε κάποιες στροφές και δεν ήμουν κάν μέσα.
....
Τέλος πάντων αυτό που με ενοχλεί περισσότερο στο Focus είναι το εσωτερικό του που τα υλικά τα θεωρώ ανάλογα του Xsara του πατέρα μου τα οποία είναι ... άντε θα πω μέτρια μην πω τίποτα άλλο που και τα 2 είναι μικρομεσαία.
Σε ποιάς χρονολογίας Focus τα υλικά στο εσωτερικό του δεν τα βρίσκεις καλά;
Έχω 1600αρι του 2001 (τη πλούσια έκδοση) και σχεδόν 7 χρόνια μετά όποιος έχει μπει μέσα, μόνο καλά λόγια λέει. Φυσικά αυτό έχει να κάνει και με τα standards του καθενός...
Παρεπιπτόντως τη περασμένη εβδομάδα το έβαλα αγγελία για πούλημα (βλ. σκότωμα) - αν θα σε ενδιέφερε στείλε pm...
Mitsuba 2.4 In Style CVT χρυσό με μπεζ δέρμα. Τέλος.
Ο χρήστης osfp7 έγραψε:
'Outlander Update CD, NR261-EM, Software version Version E, DVD in motion allowed' εγκαταστάθηκε & 'παίζει' κανονικότητα!
Το εγκατέστησες και παίζει κανονικά και χωρίς να επηρεάσει τις υπόλοιπες λειτουργίες του MMCS (NAVI-BT...);