Γιατί με ξεκούμπωμα - κούμπωμα του ρελέ σταματάει. Αν ήταν αισθητήρας που έδινε λάθος ένδειξη, θα συνέχιζε να δουλεύει.
Κάτι παίζει με την εντολή που δίνει ο εγκέφαλος του A/C στον ρελέ.
Latest posts made by l3ft3r1s
-
RE: Αστοχία υλικού ή σχεδιαστικό σφάλμα;
-
RE: Αστοχία υλικού ή σχεδιαστικό σφάλμα;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Όχι δεν έχω βάλει κάποιο πρόγραμμα.
Η αντιπροσωπεία και τότε και τώρα λέει 'φταίει ο ρελές της μονάδας του A/C και πρέπει να αλλάξει όλη η μονάδα'
Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοια κατηγορία μάστορα... είναι αυτοί που περνάνε προγράμματα? Έχουμε κανα τηλ?
Ο εγκέφαλος βγάζει βλάβη 'στην πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ' επειδή το βλέπει κολλημένο εκεί, χωρίς να υποδεικνύει πως προκύπτει αυτό.
-
Αστοχία υλικού ή σχεδιαστικό σφάλμα;
Τι θα κάνατε εαν έπρεπε να πληρώσετε σχεδιαστικό σφάλμα; Εις διπλούν;
2010, μόλις έχει βγει το αμάξι από την εγγύηση. Το βρίσκω με νεκρή μπαταρία. Το πάω και το αφήνω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ακούνε στο άσχετο να παίρνει το βεντιλατέρ μπροστά. Διάγνωση: Μονάδα A/C Τιμή καταλόγου: €1000, με πολλά παρακάλια και τεχνικές εκθέσεις στην Τσεχία (καταλάβατε την μάρκα ε?) κλπ €600
2016, Αύγουστος, οι ηλεκτρολόγοι ετοιμάζονται να κλείσουν για καλοκαίρι: Το βεντιλατέρ δε σταμάτει να δουλεύει 2+ ώρες μετά το σβήσιμο του κινητήρα. Πάω σε τυχαίο ηλεκτρολόγο. Δοκιμάζει αλλαγή ρελέ (ο οποίος 'βρέθηκε' σε πολύ ψηλή τιμή...), το πρόβλημα επανεμφανίζεται. Διάγνωση: Μονάδα A/C Τιμή καταλόγου: Αναμένουμε
Εξουσιοδοτημένο όταν τους είπα το πρόβλημα τηλεφωνικά, μου είπα κατευθείαν μονάδα A/C
Πρόταση για εναλλακτική: Δημιουργία κυκλώματος με ρελέδες από τον ηλεκτρολόγο που θα ελέγχει σωστά το βεντιλατέρ... εκτίμηση για υποδεκαπλάσιο κόστος.
Προσωπικά πιστεύω πως, τόσο συγκεκριμένο πρόβλημα όταν επανεμφανίζεται, παύει να είναι απλή αστοχία υλικού, και περνάμε στα όρια του σχεδιαστικού σφάλματος...
Τι θα κάνατε; Αν και μάλλον έχω ήδη αποφασίσει...
-
RE: Αστοχία υλικού ή σχεδιαστικό σφάλμα;
Τι θα κάνατε εαν έπρεπε να πληρώσετε σχεδιαστικό σφάλμα; Εις διπλούν;
2010, μόλις έχει βγει το αμάξι από την εγγύηση. Το βρίσκω με νεκρή μπαταρία. Το πάω και το αφήνω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ακούνε στο άσχετο να παίρνει το βεντιλατέρ μπροστά. Διάγνωση: Μονάδα A/C Τιμή καταλόγου: €1000, με πολλά παρακάλια και τεχνικές εκθέσεις στην Τσεχία (καταλάβατε την μάρκα ε?) κλπ €600
2016, Αύγουστος, οι ηλεκτρολόγοι ετοιμάζονται να κλείσουν για καλοκαίρι: Το βεντιλατέρ δε σταμάτει να δουλεύει 2+ ώρες μετά το σβήσιμο του κινητήρα. Πάω σε τυχαίο ηλεκτρολόγο. Δοκιμάζει αλλαγή ρελέ (ο οποίος 'βρέθηκε' σε πολύ ψηλή τιμή...), το πρόβλημα επανεμφανίζεται. Διάγνωση: Μονάδα A/C Τιμή καταλόγου: Αναμένουμε
Εξουσιοδοτημένο όταν τους είπα το πρόβλημα τηλεφωνικά, μου είπα κατευθείαν μονάδα A/C
Πρόταση για εναλλακτική: Δημιουργία κυκλώματος με ρελέδες από τον ηλεκτρολόγο που θα ελέγχει σωστά το βεντιλατέρ... εκτίμηση για υποδεκαπλάσιο κόστος.
Προσωπικά πιστεύω πως, τόσο συγκεκριμένο πρόβλημα όταν επανεμφανίζεται, παύει να είναι απλή αστοχία υλικού, και περνάμε στα όρια του σχεδιαστικού σφάλματος...
Τι θα κάνατε; Αν και μάλλον έχω ήδη αποφασίσει...
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Θα μπορούσε να είναι απλό Ρ40, χωρίς Πρ-4α και χωρίς να ακουλουθεί πινακίδα για άρση της απαγόρευσης. Επομένως εκεί ο οδηγός τι θα έπρεπε να κάνει αφού στρίψει και παρκάρει? Να κατέβει πεζός μέχρι την αρχή του δρόμου για να κοιτάξει?
Έτσι κι αλλιώς όμως είναι μονόδρομος προς τα αριστερά, και όχι προς τα δεξιά. Επομένως εντελώς θεωρητικά ξεκίνησα την κουβέντα με το στρίψιμο
Και μια πληροφορία, δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί... η δημοτική πλέον κόβει και ροζ χαρτάκια... τα οποία και αυτά εξοφλούνται στα ΕΛΤΑ με πρόσθετη προμήθεια (1,20)!
Ευχαριστώ άπαντες πάντως για τα μηνύματά σας!
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Όχι ευτυχώς δε μου πήραν πινακίδες. Αλλά από την άλλη, έχει εξουσιoδότηση η δημοτική αστυνομία να αφαιρεί πινακίδες;
Όσον αφορά τα μπερδεμένα πράγματα, μάλλον εγώ τα είπα λίγο μπερδεμένα... Επομένως ας επαναδιατυπώσω.
Αν κάποιος έρχεται απο το αριστερά στενό της διασταύρωσης, και στρίβει στη διασταύρωση αριστερά έτσι ώστε να παρκάρει και αυτός στην πράσινη περιοχή. Αυτός δεν έχει δει πουθενά Ρ40 που να του απαγορεύει να παρκάρει. Σωστά;
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Μάλιστα! Κλήση από δημοτική αστυνομία για παρκάρισμα στο συγκεκριμένο σημείο!
Μέχρι πρόσφατα νόμιζα πως αρκούσε να υπάρχει διασταύρωση, δεν το ήξερα πως έπρεπε να την τέμνει από την ίδια πλευρά για να σταματήσει να ισχύει.
Την πλήρωσα, έμαθα και προχωράμε παρακάτω!
Σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρησηΩστόσο: Στη συγκεκριμένη περίπτωση τυγχάνει το στενό της διασταύρωσης να είναι μονόδρομος προς τα αριστερά, όπως βλέπουμε την εικόνα.
Αν ήταν μονόδρομος προς τα δεξιά, θα έπρεπε να υπάρχει και κάποια πρόσθετη πινακίδα που να ενημερώνει τον οδηγό που θα το ανέβαινε και θα έστριβε αριστερά για να παρκάρει στην πράσινη περιοχή για την ύπαρξη ισχύος Ρ40?
Αυτό θεωρητικά, για να μαθαίνουμε... -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Κυρίες και κύριοι,
Θα ήθελα τη γνώμη σας αναφορικά με τη δυνατότητα, ή μη, στάθμευσης στην πράσινη περιοχή του κάτωθι διαγράμματος.
Παρακαλώ λάβετε υπ΄ όψιν σας:α) Την ύπαρξη διασταύρωσης αμέσως πριν την έναρξη της πράσινης περιοχής (ισχύς πινακίδων Ρ40...)
β) Την μη ύπαρξη καμίας απολύτως πινακίδας ανάμεσα σε διασταύρωση και πράσινη περιοχή. ΔΕΝ υπάρχει Ρ40 συνοδευόμενη από πρ-4β για να υποδείξει συνέχιση ισχύος Ρ40Σας ακούω!
-
RE: Αντιολισθητικές Αλυσίδες
Τίποτα δεν κρατάει για πάντα... κάποια στιγμή θα αλλαχθούν είτε οι αλυσίδες, είτε το αμάξι και αναγκαστικά και οι αλυσίδες.
-
RE: Αντιολισθητικές Αλυσίδες
Παιδιά, έχει κανείς εμπειρία με τις Michelin αλυσίδες (απλές) που πουλάνε τα Praktiker στα 50-70€ (αναλόγως τη διάσταση)?
Πήρα εχτές την διάσταση Nr. 62 στα 60€ και μου φαίνονται λίγο ακριβές για απλές αλυσίδες. Μήπως πλήρωσα το όνομα? Τις έχει δοκιμάσει κανείς?
Η δεύτερη επιλογή ήταν οι 'Power 8' της Maggigroup που σφίγγουν μόνες τους, στα 72€... Ίσως τις προτιμήσω την επόμενη φορά, καθώς είναι δελεαστικό... τις βάζεις και φεύγεις!