Εν τω μεταξυ, κι ενω εχουν ειπωθει διαφορα, με την αξιοπιστια του τρικυλινδρου 1000αρη τι γινεται? Εχει κανεις αποψη?
Latest posts made by kir
-
RE: Skoda Karoq
-
RE: Skoda Karoq
Εχω την εντυπωση οτι παραβλεπουμε το κομματι του εξοπλισμου που αφορα την ασφαλεια καθως το KAROQ εχει σχεδον τα παντα στην βασικη εκδοση (Front Assist κλπ). Αλλοι ανταγωνιστες προσφερουν αλλα. Ο καθενας εχει δυνατοτητα να επιλεξει αυτο που θεωρει πιο σημαντικο (κι αυτο ειναι πολυ καλο).
-
RE: Skoda Karoq
Εδώ, αναφορικά με τον 1000άρη:
'Until recently, a 1.0-litre petrol would look out of place in a model like the Karoq, but with 113bhp, it can get the car from 0-60mph in a respectable 10.3 seconds. It should be ideal for town driving and occasional longer trips, but isn’t best suited to always being driven fully loaded or towing a heavy trailer. It’s a likeable engine, with a small turbocharger that does its best work between 2,000 and 3,500rpm, requiring you to keep it in this sweet spot.'
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/skoda/karoq/suv/engines -
RE: Skoda Karoq
Εγώ πάντως δεν καταννοώ πως όλες οι δοκιμές του ATECA με τον 1000άρη βενζίνης τον βγάζουν εξαιρετικό για τον εν λόγω αυτοκίνητο, ενώ στις αντίστοιχες δοκιμές του KAROQ υπάρχει η υπόνοια ότι υπό συνθήκες μπορεί να μην αποδώσει τα αναμενόμενα. Τουλάχιστον κάτι τέτοιο διαφαίνεται κι από δοκιμές στο εξωτερικό (όπου σχεδόν πάντα ζητάνε το κάτι παραπάνω σε δύναμη)
Νομιζω οτι τελικα ειναι θεμα ρυθμισης κινητηρα-κιβωτιου.σε δοκιμες επι ελληνικου εδαφους ο 1.0 dsg στο leon ειχε καταπληκτικες μετρησεις και στο ibiza υποδεεστερες,παρολο που ειναι πιο ελαφρυ το δευτερο.δοκιμη σε autoblog.gr
Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακούγεται λογικό, όπως το λες. Προσωπικά, για τις ανάγκες μου και μόνο (70% οδήγηση σε συνθήκες πόλης), θεωρώ ξερολούκουμο τον 1000άρη, στην τιμή και τον εξοπλισμό της Ambition. Οι δε κριτικές από εξωτερικό που διάβασα, αν θυμάμαι καλά, δεν είναι σε καμια περίπτωση κατά της επιλογής του 1000άρη απλά θεωρούν τον μεγαλύτερο tsi ως ιδανικότερο για μεγάλα ταξίδια με πάτημα γκαζιού. Αυτό βέβαια μπορούμε να το αντιληφθούμε και χωρίς να διαβάσουμε αυτά τα reviews.
-
RE: Skoda Karoq
Εγώ πάντως δεν καταννοώ πως όλες οι δοκιμές του ATECA με τον 1000άρη βενζίνης τον βγάζουν εξαιρετικό για τον εν λόγω αυτοκίνητο, ενώ στις αντίστοιχες δοκιμές του KAROQ υπάρχει η υπόνοια ότι υπό συνθήκες μπορεί να μην αποδώσει τα αναμενόμενα. Τουλάχιστον κάτι τέτοιο διαφαίνεται κι από δοκιμές στο εξωτερικό (όπου σχεδόν πάντα ζητάνε το κάτι παραπάνω σε δύναμη)
-
RE: Skoda Karoq
Εγώ πάντως δεν καταννοώ πως όλες οι δοκιμές του ATECA με τον 1000άρη βενζίνης τον βγάζουν εξαιρετικό για τον εν λόγω αυτοκίνητο, ενώ στις αντίστοιχες δοκιμές του