Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    kir

    @kir

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kir Unfollow Follow

    Latest posts made by kir

    • RE: Skoda Karoq

      Εν τω μεταξυ, κι ενω εχουν ειπωθει διαφορα, με την αξιοπιστια του τρικυλινδρου 1000αρη τι γινεται? Εχει κανεις αποψη?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kir
    • RE: Skoda Karoq

      Εχω την εντυπωση οτι παραβλεπουμε το κομματι του εξοπλισμου που αφορα την ασφαλεια καθως το KAROQ εχει σχεδον τα παντα στην βασικη εκδοση (Front Assist κλπ). Αλλοι ανταγωνιστες προσφερουν αλλα. Ο καθενας εχει δυνατοτητα να επιλεξει αυτο που θεωρει πιο σημαντικο (κι αυτο ειναι πολυ καλο).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kir
    • RE: Skoda Karoq

      κι εγώ !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kir
    • RE: Skoda Karoq

      Εδώ, αναφορικά με τον 1000άρη:
      'Until recently, a 1.0-litre petrol would look out of place in a model like the Karoq, but with 113bhp, it can get the car from 0-60mph in a respectable 10.3 seconds. It should be ideal for town driving and occasional longer trips, but isn’t best suited to always being driven fully loaded or towing a heavy trailer. It’s a likeable engine, with a small turbocharger that does its best work between 2,000 and 3,500rpm, requiring you to keep it in this sweet spot.'
      http://www.carbuyer.co.uk/reviews/skoda/karoq/suv/engines

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kir
    • RE: Skoda Karoq

      Εγώ πάντως δεν καταννοώ πως όλες οι δοκιμές του ATECA με τον 1000άρη βενζίνης τον βγάζουν εξαιρετικό για τον εν λόγω αυτοκίνητο, ενώ στις αντίστοιχες δοκιμές του KAROQ υπάρχει η υπόνοια ότι υπό συνθήκες μπορεί να μην αποδώσει τα αναμενόμενα. Τουλάχιστον κάτι τέτοιο διαφαίνεται κι από δοκιμές στο εξωτερικό (όπου σχεδόν πάντα ζητάνε το κάτι παραπάνω σε δύναμη)

      Νομιζω οτι τελικα ειναι θεμα ρυθμισης κινητηρα-κιβωτιου.σε δοκιμες επι ελληνικου εδαφους ο 1.0 dsg στο leon ειχε καταπληκτικες μετρησεις και στο ibiza υποδεεστερες,παρολο που ειναι πιο ελαφρυ το δευτερο.δοκιμη σε autoblog.gr

      Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Ακούγεται λογικό, όπως το λες. Προσωπικά, για τις ανάγκες μου και μόνο (70% οδήγηση σε συνθήκες πόλης), θεωρώ ξερολούκουμο τον 1000άρη, στην τιμή και τον εξοπλισμό της Ambition. Οι δε κριτικές από εξωτερικό που διάβασα, αν θυμάμαι καλά, δεν είναι σε καμια περίπτωση κατά της επιλογής του 1000άρη απλά θεωρούν τον μεγαλύτερο tsi ως ιδανικότερο για μεγάλα ταξίδια με πάτημα γκαζιού. Αυτό βέβαια μπορούμε να το αντιληφθούμε και χωρίς να διαβάσουμε αυτά τα reviews.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kir
    • RE: Skoda Karoq

      Εγώ πάντως δεν καταννοώ πως όλες οι δοκιμές του ATECA με τον 1000άρη βενζίνης τον βγάζουν εξαιρετικό για τον εν λόγω αυτοκίνητο, ενώ στις αντίστοιχες δοκιμές του KAROQ υπάρχει η υπόνοια ότι υπό συνθήκες μπορεί να μην αποδώσει τα αναμενόμενα. Τουλάχιστον κάτι τέτοιο διαφαίνεται κι από δοκιμές στο εξωτερικό (όπου σχεδόν πάντα ζητάνε το κάτι παραπάνω σε δύναμη)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kir
    • RE: Skoda Karoq

      Εγώ πάντως δεν καταννοώ πως όλες οι δοκιμές του ATECA με τον 1000άρη βενζίνης τον βγάζουν εξαιρετικό για τον εν λόγω αυτοκίνητο, ενώ στις αντίστοιχες δοκιμές του

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kir
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr