Καλημερα και σε ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση.
Πραγματι διαβασα καποια αρθρα εδω στο φορουμ σχετικα με το θεμα,αλλα ολα ηταν αρκετα παλια,οποτε ξαναρωτησα μπας και εχει αλλαξει κατι,εχει βγει κατι κανουργιο κτλπ.
Δεν ειναι οτι δεν με βολευει,απλα οπως και να εχει δεν νομιζω να υπαρχει καποιος που προτιμαει τη ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ του ηλεκτρογκαζου απο τη ντιζα,ασχετως των προνομοιων που σου προσφερει.
Ωστοσο αν οπως λες ειναι αποκλειστικα θεμα οικονομιας καυσιμου,το sprint booster στο εν λογω site http://www.sprintbooster.com/index.asp?menu=1
που ετυχε να αναφερεται και εδω στο φορουμ καμποσες φορες,μπορει να ενεργοποιηθει και απενεργοποιηθει με το πατημα ενος κουμπιου.
Αν καποιος εχει τοποθετησει το συγκεκριμενο booster ή καποιο παρομοιο στο αυτοκινητο του ας μας πει εντυπωσεις τα συν και τα πλην της υποθεσης,γιατι διαβασα οτι μπορει να πατιναρει το αυτοκινητο,να βγαζει προβληματα με τον κλιματισμο και οταν ειναι φορτωμενο,αυτα βεβαια καμποσα χρονακια πριν σε παλαιοτερα topics,οποτε θα επιμεινω λιγακι!!