Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    jtasio

    @jtasio

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jtasio Unfollow Follow

    Latest posts made by jtasio

    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Έχει κανείς εντυπώσεις από τον 1.3 cdti (90hp)? Κυρίως συγκριτικά με το 1.6 βενζίνης. Λόγω πολλών χλμ το χρόνο (25-30Κ) νομίζω ότι συμφέρει οικονομικά αλλά θα ήθελα οι επιδόσεις να είναι κοντά στο 1.6.
      Δυστυχώς το 1.7 cdti βγαίνει αρκετά ακριβό για τις δυνατότητές μου

      Κάπου είχα διαβάσει ότι οι μηχανές cdti είναι της Fiat, αληθεύει; ελπίζω πως όχι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jtasio
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Παιδιά ενδιαφέρομαι τελευταία, μεταξύ άλλων, και για το Η μια που με ενδιαφέρει αρκετά το χαμηλό κόστος συντήρησης που έχει. Θέλω όμως να ρωτήσω εσάς που ήδη το έχετε αν ισχύουν τα 30000 χλμ για αλλαγή λαδιών και τα 60000 χλμ για γενικό service. Το ρωτάω γιατί σε μια αντιπροσωπεία μου είπανε τα παραπάνω ενώ σε άλλη μου είπανε λάδια ανα 15000 και service ανα 30000 και δεν ξέρω ποιον να πιστέψω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jtasio
    • RE: LEON II ή MAZDA 3?

      Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις...αν και από ότι κατάλαβα το leon είναι μέχρι στιγμής άγνωστο μέγεθος για τους περισσότερους

      Σαν επίδοξος αγοραστής το τελευταίο διάστημα οδήγησα σχεδόν όλα τα μικρομεσαία (mazda 3,golf V,leon II,Focus II,Astra H 5π κ 3π,Corolla,Megane,147 fl) και οι εντυπώσεις ήταν σε γενικές γραμμές καλές εώς πολύ καλές για όλα τα παραπάνω μοντέλα.

      Μερικά χτυπητά μειονεκτήματα που παρατήρησα:
      corolla: όχι καλό κράτημα στις στροφές και σε καμπές με πολλά χλμ
      mazda3: ρηχό πορτμπαγκάζ αν και έχει ρεζέρβα ανάγκης
      golf: ξενέρωτο και σπαστικό ηλεκτρονικό γκάζι, εσωτερικό όχι τόσο καλό όσο περίμενα (για golf)
      Focus: θορυβώδες, ποιότητα εσωτερικού επίσης κατώτερη του αναμενομένου
      Astra 5π: επιδόσεις κατώτερες της κατηγορίας, ασαφής αίσθηση τιμονιού
      **Astra 3π: **σε πιάνει κλειστοφοβία πίσω, τουλάχιστον οι επιδόσεις είναι καλύτερες από το 5π
      Megane: ο σχεδιασμός του πίσω μέρους, που από μόνο του αρκεί για να μη το πάρεις (υποκειμενικό)
      Leon: Θορυβώδες, επιδόσεις κατώτερες της κατηγορίας
      **147fl: **περίμενα κάτι καλύτερο σύμφωνα με όσα έχω ακούσει και διαβάσει και όσα πρέπει να πληρώσω για αγορά κ συντήρηση

      Κανένα από τα παραπάνω δεν με ικανοποίησε πλήρως άρα η επιλογή θα γίνει αναγκαστικά με συμβιβασμούς γι'αυτό και κατέληξα αρχικά μεταξύ mazda3 και leon που με ικανοποίησαν τόσο οδηγικά όσο και οικονομικά σύμφωνα με αυτά που προσφέρουν.

      ΟΜΩΣ!!!
      Καλά όλα τα παραπάνω αλλά αν στην εξίσωση μπούνε και παράμετροι όπως το κόστος χρήσης (χλμ και κόστος ανά service,κατανάλωση βενζίνης) για 5 έτη και 150.000 χλμ, η εγγύηση και η αξία μεταπώλησης τότε το πράγμα μπερδεύεται πολύ και τα αρχικά αουτσάιντερ γίνονται φαβορί (λέγε με astra). Δύσκολη απόφαση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jtasio
    • RE: LEON II ή MAZDA 3?

      με τα γαλλικά δεν τα πάω καλά...

      θέλω να βγάλει πολλά (τουλάχιστον 200.000 χλμ) χωρίς καθόλου προβλήματα. Πάντως το C4 coupe είναι όμορφο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jtasio
    • LEON II ή MAZDA 3?

      Καταρχήν το ερώτημα αφορά τις εκδόσεις 1.6 με πλούσιο εξοπλισμό (sport και touring clima αντίστοιχα) με τιμή περίπου στα 18.000 με το κλειδί στο χέρι.

      Έχω οδηγήσει και τα δύο ακριβώς στις εκδόσεις που αναφέρω και συμπερασματικά μπορώ να πώ ότι το mazda είναι αρκετά πιο εύστροφο και γρήγορο και με καλύτερη αίσθηση τιμονιού. Από κράτημα νομίζω και τα δύο είναι πολύ καλά ενώ το Leon είναι λίγο πιο σφιχτό. Το leon επίσης μου φάνηκε λίγο πιο θορυβώδες αλλά έχει τράβηγμα απο χαμηλά.

      Απο εμφάνιση μάλλον έχουμε ισοπαλία αφού και τα δύο είναι σπορ πεντάθυρα (ή τουλάχιστον έτσι λένε).

      Στα μειονεκτήματα του leon ο 8v κινητήρας (όχι ότι είναι και άσχημος αλλά ο ανταγωνισμός έχει πιο σύγχρονες προτάσεις), η ύπαρξη ιμάντα αντί καδένας και η μικρή διάρκεια εγγύησης.
      To mazda από την άλλη έχει πιο πυκνά service, δεν διαθέτει μπάκετ καθίσματα (σημαντικό για μένα) και έχει 2 αερόσακκους λιγότερους.

      Από τα υπόλοιπα έχουν αποκλειστεί όλα τα γαλλικά και ιταλικά ενώ το astra βγαίνει αρκετά ακριβότερο. Φυσικά για γκόλφ ούτε λόγος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jtasio
    • RE: LEON II ή MAZDA 3?

      Καταρχήν το ερώτημα αφορά τις εκδόσεις 1.6 με πλούσιο εξοπλισμό (sport και touring clima αντίστοιχα) με τιμή περίπου στα 18.000 με το κλειδί στο χέρι.

      Έχω οδηγήσει και τα δύο ακριβώς στις εκδόσεις που αναφέρω και συμπερασματικά μπορώ να πώ ότι το mazda είναι αρκετά πιο εύστροφο και γρήγορο και με καλύτερη αίσθηση τιμονιού. Από κράτημα νομίζω και τα δύο είναι πολύ καλά ενώ το Leon είναι λίγο πιο σφιχτό. Το leon επίσης μου φάνηκε λίγο πιο θορυβώδες αλλά έχει τράβηγμα απο χαμηλά.

      Απο εμφάνιση μάλλον έχουμε ισοπαλία αφού και τα δύο είναι σπορ πεντάθυρα (ή τουλάχιστον έτσι λένε).

      Στα μειονεκτήματα του leon ο 8v κινητήρας (όχι ότι είναι και άσχημος αλλά ο ανταγωνισμός έχει πιο σύγχρονες προτάσεις), η ύπαρξη ιμάντα αντί καδένας και η μικρή διάρκεια εγγύησης.
      To mazda από την άλλη έχει πιο πυκνά service, δεν διαθέτει μπάκετ καθίσματα (σημαντικό για μένα) και έχει 2 αερόσακκους λιγότερους.

      Από τα υπόλοιπα έχουν αποκλειστεί όλα τα γαλλικά και ιταλικά ενώ το astra βγαίνει αρκετά ακριβότερο. Φυσικά για γκόλφ ούτε λόγος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jtasio
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr