Update : Test Drive σε Sportage και ΙΧ35 εγινε. Διαφορες ελαχιστες και αυτες σε πολλα γκαζια, που δεν ηταν και τοσο συχνα βεβαια για να τα παρατηρησω πιο επισταμενα. Το ΙΧ δινει την αισθηση του αυτοκινητου πολης, με διαδρομες στις αναρτησεις για να μην σου φαινονται οι λακουβες ενω το SP κοπαναει πιο πολυ. Οχι ιδιαιτερα ενοχλητικα βεβαια ουτε στο ενα, ουτε στο αλλο.
Γενικα και τα 2 μου εδωσαν μια 'ελαφρια αισθηση' στο τιμονι, οτι δεν το 'πηγαινεις' μονο εσυ το αμαξι αλλα σε 'πηγαινει' λιγο και αυτο. Γκαζια μου φανηκαν ιδια (προφανως, τον ιδιο κινητηρα φορανε), σαν να μου φανηκε το SP να τραβαει λιγο περισσοτερο χαμηλα ( και αυτο στην λογικη του ΙΧ=πιο πολης SP=πιο σπιρτοζικο )
Μεσα μου φανηκε πιο ανετο το ΙΧ, για τον οδηγο τουλαχιστον. Το SP εχει μια ηλιθια πλαστικη μπαρα που συνδεει κεντρικη κονσολα με καθισμα, πανω στην οποια εβρισκε το δεξι μου ποδι οταν το ανοιγα. Βεβαια εγω ειμαι αρκετα μεγαλοσωμος (1.85 και πολλα κιλα ) και ισως καποιον νορμαλ να μην του πολυφαινεται. Γενικα το ΙΧ μου αφησε την αισθηση οτι μου 'κλεινει το ματι', οτι ειναι πιο 'μπανικο', πιο μοντερνο ενω το ΚΙΑ πιο στιβαρο και πιο 'επαγγελματικο'.
Ακομα το σκεφτομαι.... αλλα μαλλον για το ΚΙΑ με βλεπω, αν και θελω να ξαναδω ποσο ενοχλητικο μπορει να αποδειχθει αυτο π@π@ρι στη μεση που βρισκει το ποδι μου....