Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    joman

    @joman

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    joman Unfollow Follow

    Latest posts made by joman

    • RE: Seat Ateca

      Ειπαμε με τους φιλους εδω σε αλλο thread η ενεργεια ανα λιτρο ειναι ιδια..η πυκνοτητα ειναι διαφορετικη κατα 20%....υπαρχουν τεχνολογιες που καλυπτουν ως εναν βαθμο αυτην την διαφορα της πυκνοτητας, (συμπιεση, τουρμπο, καλυτερα  πουζι, και μπεκ) και η διαφορα πλησιαζεο το 10%

      Δηλαδη τρικυλινδρο diesel με 90 αλογα σε αυτο τκ αμαξωμα ανετα βγαζει 7,5 λιτρα μ.ο.

      Βλεπω φιλο με τον 1,1 του rio με τα 75 αλογα...που για να κινηθει καπως νορμαλ και οχι να σερνεται....καιει αρκετα για  ντιζελ.

      Δηλαδη ως ενα σημειο οντως πρεπει να μαθεις να το οδηγεις, να καταλαβεις που γεμιζει η τουρμπινα και επαρκει η παραγωμενη ενεργεια για οδηγηση...χωρις να θελει παρπανω καυσιμο (γκαζι)*, και ως ενα αλλο....οντως μεγαλο αμαξωμα για τετοιον κινητηρα.

      Γενικα να σκεφτεσαι οτι ο ρολος της τουρμπινας ειναι να εμπλουτιζει το μιγμα καλυτερα με το αεριο στοιχειο... δηλαδη γεμιζει τον θαλαμο καυσης με αερα κοπανιστο και ψεκαζεται ελαχιστο ως σπρευ καυσιμο... αν μαθεις να το οδηγεις μπορεις να κινησε με λιγοτερο καυαιμο....αυτο ιαχυει σε ολα τα τουρμπατα σε απλες βολτες

      Μιας και βλεπω ότι το κατέχεις καλα το αντικείμενο βοήθησε με σε παρακαλώ σε κάτι. Αν το γυρίσω σε υγραέριο θα δω διαφορά στην κατανάλωση; Τέτοια δηλαδή που να αξίζει τον κόπο;

      Επίσης με το υγραέριο θα υπάρξει πτώση στην απόδοση του αυτοκινήτου; Γιατί ήδη είναι σχετικά περιορισμένη λόγω κυβικών-ιππων-βαρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      joman
    • RE: Seat Ateca

      Εγώ πήρα πριν τρεις μήνες την χιλιαρα έκδοση του ατέκα σε βενζίνη κατόπιν έντονης παροτρυνσης και γενναίας έκπτωσης από τον πωλητή (με τον οποίον υπήρχε και προσωπική γνωριμία).

      Παρά λοιπόν την σιγουριά του ότι το αμάξι θα τραβάει και δεν θα έχω κανένα προβλημα,το αμάξι δυστυχώς δεν τραβάει όσο θα ήθελα. Το μεγαλύτερο προβλημα όμως είναι η κατανάλωση. Μέχρι τώρα μου καίει 9.2lt/100 km με αρκετή οδήγηση στην εθνική. Για εντός πόλης δεν το συζητώ 10-12 lt μου καίει αναλόγως την κίνηση.

      Όταν πήγα να παραπονεθω μου απάντησε ότι πρώτον το αμάξι είναι ακόμα αστρωτο και δεύτερον η κατανάλωση είναι θέμα οδήγησης . Μετά την απομάκρυνση απ' το ταμείο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      joman
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr