Ειπαμε με τους φιλους εδω σε αλλο thread η ενεργεια ανα λιτρο ειναι ιδια..η πυκνοτητα ειναι διαφορετικη κατα 20%....υπαρχουν τεχνολογιες που καλυπτουν ως εναν βαθμο αυτην την διαφορα της πυκνοτητας, (συμπιεση, τουρμπο, καλυτερα πουζι, και μπεκ) και η διαφορα πλησιαζεο το 10%
Δηλαδη τρικυλινδρο diesel με 90 αλογα σε αυτο τκ αμαξωμα ανετα βγαζει 7,5 λιτρα μ.ο.
Βλεπω φιλο με τον 1,1 του rio με τα 75 αλογα...που για να κινηθει καπως νορμαλ και οχι να σερνεται....καιει αρκετα για ντιζελ.
Δηλαδη ως ενα σημειο οντως πρεπει να μαθεις να το οδηγεις, να καταλαβεις που γεμιζει η τουρμπινα και επαρκει η παραγωμενη ενεργεια για οδηγηση...χωρις να θελει παρπανω καυσιμο (γκαζι)*, και ως ενα αλλο....οντως μεγαλο αμαξωμα για τετοιον κινητηρα.
Γενικα να σκεφτεσαι οτι ο ρολος της τουρμπινας ειναι να εμπλουτιζει το μιγμα καλυτερα με το αεριο στοιχειο... δηλαδη γεμιζει τον θαλαμο καυσης με αερα κοπανιστο και ψεκαζεται ελαχιστο ως σπρευ καυσιμο... αν μαθεις να το οδηγεις μπορεις να κινησε με λιγοτερο καυαιμο....αυτο ιαχυει σε ολα τα τουρμπατα σε απλες βολτες
Μιας και βλεπω ότι το κατέχεις καλα το αντικείμενο βοήθησε με σε παρακαλώ σε κάτι. Αν το γυρίσω σε υγραέριο θα δω διαφορά στην κατανάλωση; Τέτοια δηλαδή που να αξίζει τον κόπο;
Επίσης με το υγραέριο θα υπάρξει πτώση στην απόδοση του αυτοκινήτου; Γιατί ήδη είναι σχετικά περιορισμένη λόγω κυβικών-ιππων-βαρους.