Έχω πολύ καιρό να μπω στο forum και συγγνώμη αν έχει ήδη απαντηθεί.
Το 4T safetrack λειτουργεί ακόμη ή έκλεισε; Το site έχει να ανανεωθεί εδώ και πάρα πολλούς μήνες...
Έχω πολύ καιρό να μπω στο forum και συγγνώμη αν έχει ήδη απαντηθεί.
Το 4T safetrack λειτουργεί ακόμη ή έκλεισε; Το site έχει να ανανεωθεί εδώ και πάρα πολλούς μήνες...
Έχω την εξής απορία: Υπάρχει ιδανικό εύρος στροφών στον κινητήρα, το οποίο να μπορούμε να το υπολογίσουμε από τις σχέσεις των ταχυτήτων και του διαφορικού, μέσα στο οποίο το κατέβασμα της ταχύτητας γίνεται όσο το δυνατόν ομαλότερα;
Παράδειγμα: Αν έχω 4η και 4000 στροφές, όσο απαλά κι αν αφήσω τον συμπλέκτη, το αυτοκίνητο θα κλωτσήσει αν εκείνη τη στιγμή κατεβάσω σε 3η. Αν όμως έχω 2000+ στροφές, η αλλαγή θα γίνει ομαλότατα.
Πέρα απ' την τεχνική του διπλοπατήματος του συμπλέκτη, δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τις στροφές ώστε η αλλαγή να γίνεται χωρίς να κλωτσάει το αυτοκίνητο; Σαν να μην είχαμε συγχρονισμένα κιβώτια δηλαδή...
Έχω την εξής απορία: Υπάρχει ιδανικό εύρος στροφών στον κινητήρα, το οποίο να μπορούμε να το υπολογίσουμε από τις σχέσεις των ταχυτήτων και του διαφορικού, μέσα στο οποίο το κατέβασμα της ταχύτητας γίνεται όσο το δυνατόν ομαλότερα;
Παράδειγμα: Αν έχω 4η και 4000 στροφές, όσο απαλά κι αν αφήσω τον συμπλέκτη, το αυτοκίνητο θα κλωτσήσει αν εκείνη τη στιγμή κατεβάσω σε 3η. Αν όμως έχω 2000+ στροφές, η αλλαγή θα γίνει ομαλότατα.
Πέρα απ' την τεχνική του διπλοπατήματος του συμπλέκτη, δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τις στροφές ώστε η αλλαγή να γίνεται χωρίς να κλωτσάει το αυτοκίνητο; Σαν να μην είχαμε συγχρονισμένα κιβώτια δηλαδή...
Έχω την εξής απορία: Υπάρχει ιδανικό εύρος στροφών στον κινητήρα, το οποίο να μπορούμε να το υπολογίσουμε από τις σχέσεις των ταχυτήτων και του διαφορικού, μέσα στο οποίο το κατέβασμα της ταχύτητας γίνεται όσο το δυνατόν ομαλότερα;
Παράδειγμα: Αν έχω 4η και 4000 στροφές, όσο απαλά κι αν αφήσω τον συμπλέκτη, το αυτοκίνητο θα κλωτσήσει αν εκείνη τη στιγμή κατεβάσω σε 3η. Αν όμως έχω 2000+ στροφές, η αλλαγή θα γίνει ομαλότατα.
Πέρα απ' την τεχνική του διπλοπατήματος του συμπλέκτη, δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τις στροφές ώστε η αλλαγή να γίνεται χωρίς να κλωτσάει το αυτοκίνητο; Σαν να μην είχαμε συγχρονισμένα κιβώτια δηλαδή...