*Πόσο πάνω κάτω της ταχύτητας σου κάνει όταν κάνει το coasting όπως λές; Δηλαδή αν έχεις το cruise στα 140 με τι ταχύτητες σε πηγαίνει, πόσο το αφήνει να πέσει μέχρι να ξαναβάλει ταχύτητα και να επιταχύνει;
*
Η ταχύτητα παραμένει σχεδόν σταθερή , η λογική όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι εγώ είναι οτι δίνει στιγμιαία γκάζι για να διατηρήσει την ταχύτητα και αμέσως απεμπλέκει μέχρι να ξαναχρειαστεί να ξαναδώσει. Γενικά οι αλλαγές του s-tronic δεν έχουν καμμία σχέση με πως θα οδηγούσα ενα χειροκίνητο αμάξι. π.χ. το αμάξι ξεκινάει απο στάση πολλές φορές με 2η ταχύτητα ή πας με 30κμ και έχει μέσα 5η. Σε ανηφόρα λογικό είναι να έχεις λιγότερο εως καθόλου coasting.
Πάντως συναχίζει να είναι απίστευτα χαμηλή η κατανάλωση.... μήπως οι δοκιμές σου έγιναν στον Κηφισσό στην κατηφορική του μόνο πελυρά;
**
αθηνών κορίνθου**
*Πάντως αν πιάνεις τέτοιες καταναλώσεις με αυτό αναρωτιέμαι τι θα έπιανες με το ντίζελ....
Και δεν χρειαζόσουν δίλιτρο ντίζελ, τα 140 τα πιάνει ένα αυτοκίνητο με μόνο 40 άλογα...
*
**διάβαζα σήμερα σε Αγγλικό forum για το diesel A3 , κάποιος έγραφε οτι διένυσε 100km με μέση 2.8 (υπερβολικό λέω και εγώ)
**
Οι ταρίφες έχουν και παραέχουν αυτόματα (στις Μερσεντές τους), CVT (στα Πρίους τους) και ημιαυτόματα (στα Οκτάβιά τους). Για το τελευταίο μου είχε πει ευχαριστημένος αλλά αρχίζουν να βγάζουν θεματάκια μετά τα 160-170.000χλμ.*
τα cvt / powershift / zf (bmw) έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τις χειροκίνητες εκδόσεις . τα μόνο κιβώτια που έχουν χαμηλότερη κατανάλωση απο τα αντίστοιχα χειροκίνητα είναι τα dsg/s-tronic.
απο αξιοπιστία βλέπουμε , είναι λίγο λαχείο και να μην έχεις πέσει σε κάποιο εργοστασιακό πρόβλημα...