Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    jf11

    @jf11

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jf11 Unfollow Follow

    Latest posts made by jf11

    • RE: AUDI A3 (2013) Ή BMW 116D (2013)

      *Πόσο πάνω κάτω της ταχύτητας σου κάνει όταν κάνει το coasting όπως λές; Δηλαδή αν έχεις το cruise στα 140 με τι ταχύτητες σε πηγαίνει, πόσο το αφήνει να πέσει μέχρι να ξαναβάλει ταχύτητα και να επιταχύνει;
      *

      Η ταχύτητα παραμένει σχεδόν σταθερή , η λογική όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι εγώ είναι οτι δίνει στιγμιαία γκάζι για να διατηρήσει την ταχύτητα και αμέσως απεμπλέκει μέχρι να ξαναχρειαστεί να ξαναδώσει. Γενικά οι αλλαγές του s-tronic δεν έχουν καμμία σχέση με πως θα οδηγούσα ενα χειροκίνητο αμάξι. π.χ. το αμάξι ξεκινάει απο στάση πολλές φορές με 2η ταχύτητα ή πας με 30κμ και έχει μέσα 5η. Σε ανηφόρα λογικό είναι να έχεις λιγότερο εως καθόλου coasting.

      Πάντως συναχίζει να είναι απίστευτα χαμηλή η κατανάλωση.... μήπως οι δοκιμές σου έγιναν στον Κηφισσό στην κατηφορική του μόνο πελυρά;
      **
      αθηνών κορίνθου**

      *Πάντως αν πιάνεις τέτοιες καταναλώσεις με αυτό αναρωτιέμαι τι θα έπιανες με το ντίζελ....
      Και δεν χρειαζόσουν δίλιτρο ντίζελ, τα 140 τα πιάνει ένα αυτοκίνητο με μόνο 40 άλογα...
      *

      **διάβαζα σήμερα σε Αγγλικό forum για το diesel A3 , κάποιος έγραφε οτι διένυσε 100km με μέση 2.8 (υπερβολικό λέω και εγώ)
      **

      Οι ταρίφες έχουν και παραέχουν αυτόματα (στις Μερσεντές τους), CVT (στα Πρίους τους) και ημιαυτόματα (στα Οκτάβιά τους). Για το τελευταίο μου είχε πει ευχαριστημένος αλλά αρχίζουν να βγάζουν θεματάκια μετά τα 160-170.000χλμ.*

      τα cvt / powershift / zf (bmw) έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τις χειροκίνητες εκδόσεις . τα μόνο κιβώτια που έχουν χαμηλότερη κατανάλωση απο τα αντίστοιχα χειροκίνητα είναι τα dsg/s-tronic.
      απο αξιοπιστία βλέπουμε , είναι λίγο λαχείο και να μην έχεις πέσει σε κάποιο εργοστασιακό πρόβλημα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • RE: AUDI A3 (2013) Ή BMW 116D (2013)

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      Το ερώτημα δεν είναι αν λέει ψέματα ή όχι. Το ερώτημα είναι γιατί να πάρεις Α3 180 ίππων για να κινείσαι με ρυθμούς για ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης!

      είπα και πριν οτι είναι στο στρώσιμο.
      οπότε αφου δεν μπορώ να παίξω με το γκάζι ακόμα , παίζω με την κατανάλωση.

      diesel για να με καλύψει θα έπρεπε να πάρω το δίλητρο , οπότε λόγω του οτι δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα η απόσβεση θα αργούσε πάρα πολύ για να αξίζει η αγορά του...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • RE: AUDI A3 (2013) Ή BMW 116D (2013)

      Να εξηγήσω λίγο καλύτερα για τις τιμές που αναφέρω στην Εθνική για να μην υπάρχει παρεξήγηση.
      Καταρχήν δεν έχω υπερβεί τα 140 km/h καθώς το αμάξι ακόμα το στρώνω , επίσης οι μετρήσεις είναι χωρίς air condition .
      τα 140 είναι με το maximum που φτάνω με 7η και 2900 στροφές. Δεν θα περίμενα να δω τα 5 λίτρα από εκεί και πάνω αλλά προς το παρόν δεν ξέρω.
      Η μέτρηση είναι στο πρόγραμμα efficiency του Audi Drive Select
      Να διευκρινίσω εδώ ότι στο συγκεκριμένο πρόγραμμα το αμάξι ενεργοποιεί το coasting (απεμπλοκή της ταχύτητας) όταν το όχημα διατηρεί την ταχύτητα του (κάτι που επιτυγχάνεται πολύ εύκολα μέσω του adaptive cruise control) οπότε αυτό που συμβαίνει είναι ότι συνεχώς μεταπηδάει από νεκρά σε 7η και βλέπεις στιγμιαίες καταναλώσεις της τάξης του 0,5 - 1,0 και σίγουρα συμβάλει στον μέσο όρο της κατανάλωσης που ανέφερα.
      Επίσης ο νέος 1.8 TFSI σε σχέση με του υπόλοιπους 1.2 ,1.4 (εκτός του 1.4 COD) έχει Valvelift.
      Μέσα στην πόλη , αυτή την βδομάδα που άρχισα και το air condition και έχω πέσει και σε σχετική κίνηση βλέπω γύρω στα 8.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • RE: AUDI A3 (2013) Ή BMW 116D (2013)

      αν πάντως σε ενδιαφέρει πραγματική κατανάλωση απο το νέο a3 , το δικό μου 1.8 tfsi s-tronic (180ps) στα περίπου 1000km που μέχρι τώρα έχω κάνει έχει περίπου 4.5-4.9 στην Εθνική (μέχρι 140km) και 6.0-7.5 μέσα στην πόλη , ανάλογα την κίνηση.
      λογικά το 1.4 ειδικά δε αν πάρεις το COD με τα 140ps , θα καίει λιγότερο μέσα στην πόλη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
      εεε ειναι που ειμαι αμαθος απο 'premium' μαλλον
      εμεις με τα ciNtroen ειμαστε τσιπιδες σε κατι τετοια, τα θελουμε 'στανταρνΤ'

      Αν το προσέξεις δεν έχει και το πακέτο αποθηκευτικών χώρων.
      Το δίχτυ στην πλάτη των καθισμάτων είναι extra , όπως και σε άλλες premium μάρκες…
      από προσωπική εμπειρία , έχω πληρώσει ουκ ολίγα αυτονόητα πράγματα στην audi

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης bazz6666 έγραψε:
      Πρίν 2 μέρες έφερα σπίτι αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3424369/
      Οι βοήθεια απο το φόρουμ,μεγάλη τον τελευταίο μήνα που είμουν στο ψάξιμο.Ευχαριστώ όλους.
      Δέν έχω γράψει χλμ για να μπορώ να πω πολλά,αλλά 1-2 πραμγατάκια να παραθέσω που είδα στην διαδρομή απο Δράμα-Θεσ/νικη.Πρίν το Q5 είχα το ML 320CDI(W164) και πιο πριν ένα 3.0cc X3 βενζινοκάφτη
      Το αυτοκίνητο στρίβει σαν τραίνο!Το κράτημα του,και το τιμόνι που σκληραίνει είναι..αυτό που περιμένη βασικά κάποιος απο αμάξι που γράφει πισω quatro.Οι ποιότητα τον υλικών του απο το σαλόνη πολύ καλή.
      Είμαι ήδη στο ψαξιμο για αρκετα retrofit projects.Θέλω να αναβαθίσω το parktronic σε plus άμεσα http://www.kufatec.com/index.php?main_p ... ts_id=1035
      Ισώς και κάμερα αν μας πάρει στο οικονομοικό.'Ολες τις αναβαθμίσεις με Audi parts.
      Το έχει κάνει κάποιος απο εσάς?
      Εχει προεγκατάσταση τηλ bluetooth.Θα ήθαλα να την εκκινήσω.Αυτό γίνετε στην Αντ/πεία?Χωρίς κάποια ανταλ/κά?
      Στην Εγνατία οδο όπως ερχόμουν παρατηρούσα την στιγμιαία κατανάλωση στον υπολογιστή ταξιδιού.Ενω πήγαινα με σταθερές στροφές 2500-3000,οι ενδείξης έδειχναν μια υπερ-ευαισθησία απο 6λτ/100χλμ πεταγγωταν στα 16.έγραφε και κάτι 29 κάτι 43??και μικρές αλλαγές στις στροφές και άλλες φορές μηδενιζε.Δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο στα προηγούμενα αυτοκίνητα μου.
      Με τα paddles στις αλλαγές ταχυτήτων,σε σύγκριση με το cdi κινητήρα της mercedes που είχα, που σαν diesel δουλευεί σε χαμηλές στροφές,με το Audi δεν έκοβε ταχύτητα στα κατεβάσματα.Αυτο μου φάνηκε κάπως παράξενο μετα απο 5 χρόνια με diesel κινητήρα.

      Με λίγο ψάξιμο στο google επειδή εψαχνά και εγώ για κάποιο retrofit , υπάρχουν 1-2 μαγαζιά που φέρνουν προϊόντα της kufatec στην Ελλάδα λογικά θα αναλαμβάνουν και την εγκατάσταση τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • RE: ΑΓΟΡΑ PREMIUM MIΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ DIESEL, ΑΞΙΖΕΙ?

      Διάβασα νωρίτερα αυτό που έγραψες ότι τα sport line καθίσματα της BMW δεν σε τρελαίνουν.
      Δεν το ανάφερα στο αρχικό μου post γιατί θεώρησα ότι απλά εγώ είμαι περίεργος και ότι είναι υποκειμενικό , αλλά έχω να πω ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΤΑ! Τα καλύτερα sport καθίσματα στα συγκεκριμένα αμάξια είναι αυτά του A3 (με πολύ μεγάλη διαφορά) και μετά του V40.
      Για τον extra εξοπλισμό που αναφέρεις όπως λέει ο Mango2 , αν δεν θέλεις να δώσεις τα χρήματα στην αγορά δες ποια από αυτά μπορούν να γίνουν retrofit. Ίσως έτσι δώσεις προτεραιότητα σε κάτι που δεν γίνεται να μπει μετά. Επίσης το να παίρνεις καινούριο αμάξι και να λες ότι οπωσδήποτε θα βάλεις τους προφυλακτήρες του m-pack μετά (προφανώς για να βλέπεται) δεν σε προβληματίζει για το πόσο σου αρέσει ο άσσος;
      Σχετικά με τις τιμές a3/golf το δέλτα της τιμολόγησης είναι σχετικά κοντά στις βασικές εκδόσεις (ας πούμε 4k). Αν θέλεις κάτι καλύτερο σε κινητήρα ή κιβώτιο και ειδικά δε αν αρχίσεις να βάζεις extra η τιμή του Audi εκτινάσσεται. Το golf έχει ένα ταβάνι μια ανάσα πριν τα 30.000 στο a3 μπορείς να φτάσεις και τα 50.000.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • RE: ΑΓΟΡΑ PREMIUM MIΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ DIESEL, ΑΞΙΖΕΙ?

      Το remap που αναφέρεις αφορά την 116 των 2000cc , προσωπικά επιλέγω τα χαρακτηριστικά της μηχανής να με καλύπτουν με τις εργοστάσιακες προδιαγραφές.
      Εγώ είμαι 1,84 και με το μπροστα κάθισμα ρύθμισμενο στην δική μου θέση οδήγησης τα γόνατα μου έβρισκαν στο πλαστικό. Ισως εσυ οδηγείς με το καθισμα πιο κοντά στο τιμόνι. Το θέμα είναι να βολεύει εσένα ...
      Σε κάθε περίπτωση είτε πηγαίνεις σε BMW,Audi,Volvo είναι όλα πολύ καλές επιλογές ,Η merc για μενα όχι τόσο....

      Sent from my iPad using Tapatalk HD

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • RE: ΑΓΟΡΑ PREMIUM MIΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ DIESEL, ΑΞΙΖΕΙ?

      Έχοντας και εγώ βρεθεί σε παρόμοιο δίλλημα πρόσφατα σε σχέση με τα αυτοκίνητα που αναφέρεις (σε έκδοση αυτόματη/βενζίνης) και έχοντας εξετάσει κάθε λεπτομέρεια για το καθένα έχω να επισημάνω τα εξής:

      1. Από άποψη τιμολόγησης και εξοπλισμού θα επέλεγα την BMW , αν σε ενδιαφέρουν αρκετά extra έχει καλύτερη τιμολογιακή πολιτική πακέτων και εκπτώσεων.
        Τα προβλήματα με την BMW είναι τα εξής:
        Α) θα πρέπει να αποδεχθείς την αμφιλεγόμενη σχεδίαση , ειδικά του μπροστινού τμήματος.
        Β) ο χώρος των πίσω επιβατών αν και έχει μεγαλώσει δεν είναι αρκετός για ενήλικους επιβάτες.

      2. A-Class , Ο μόνος λόγος για να την επιλέξεις είναι ο CDI 1,8 με τα 135 άλογα ο οποίος είναι diesel κινητήρας κάτω από 2000 κυβικά με κάποια αποδεκτή για εμένα ιπποδύναμη. Προσωπικά diesel θα αγόραζα από 2000 κυβικά και επάνω με εξαίρεση τον συγκεκριμένο κινητήρα. Η εξωτερική σχεδίαση είναι φανταχτερή το εσωτερικό είναι απλά μέτριο (αναφέρομαι στην AMG έκδοση) , μπαγκαζιέρα ανέκδοτο με πολύ στενή είσοδο, κακή τιμολόγηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

      3. Audi a3 , έχω δει από κοντά το νέο sportback και μπορώ να σου πω ότι έχει τους καλύτερους χώρους επιβατών και την μεγαλύτερη μπαγκαζιέρα της κατηγορίας.
        Ναι μεν το εξωτερικό με την πρώτη ματιά δεν φαίνεται πολύ διαφορετικό αλλά αν το δεις δίπλα δίπλα με το παλιό θα δεις ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές. Το εσωτερικό είναι εντελώς διαφορετικό και η ποιότητα είναι απλά κορυφαία. Προσωπικά δεν θα αγόραζα το 1.6 tdi θα έπαιρνα το 1.4 tfsi με τα 140 άλογα και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων . Η διαφορά κατανάλωση είναι περίπου στο ένα λίτρο με το 1.6 tdi.

      4. Volvo v40 , τίμιο για τα χρήματα του και σε πολύ καλή έκδοση που το έχω δει είναι δελεαστικό. Από την άλλη όμως δεν είναι ούτε bmw ούτε audi ούτε merc. στις εκδόσεις βενζίνης τουλάχιστον ο κινητήρας δεν είναι ότι καλύτερο από άποψη βάρους αμαξιού/κατανάλωση/επιδόσεις.

      Αν τα έβαζα σε μια σειρά αυτή θα ήταν Audi a3, 1 series ,v40 , a-class. Δεν αναφέρομαι σε άλλες εξίσου καλές επιλογές (golf,leon) γιατί το topic σου αναφέρει ξεκάθαρα premium.

      τέλος η alfa που αναφέρθηκε κάπου στο post , συμφωνώ απόλυτα ότι το εσωτερικό είναι τρίτο-τέταρτο. Ειδικά οι διακόπτες στο κέντρο είναι άθλιοι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • RE: Audi A3 (2012)

      το MMI Plus + το Audi Connect πρέπει να είναι ολα τα λευτά ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jf11
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr