Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    jacobhind

    @jacobhind

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens

    jacobhind Unfollow Follow

    Latest posts made by jacobhind

    • RE: Porsche Forum

      Ο χρήστης MANGO έγραψε:
      Πως μπορει καποιος να ξεφτυλισει μια ολοκαινουρια 911 355 αλογα κουπε??

      Να πινει τσαγακι απο ενα πεζο ραλλυ.Στη βουλιαγμενης και ενω ο πιτσιρικος με την κατακοκκινη απο ντροπη πορσε μαρσαρε συνεχεια και ξεκινησε αγωνιστικα απαντωντας στην προκληση του εταιρου υπερμαρσιποφορου με τουιτι χρωμα με μπουκαλες,πεταλουδες,χταποδια, κατσαρολικα κ.α.(δηλαδη ολα εδειχναν οτι ειμαι τουμπανο) αλλα το ραλλακι του τα ριξε κανονικα....

      Μα καλα ποσο λαμάκες παιζει να ειναι οσοι εχουν καμια Μ3 η Μ5 η 911 η αλλα παρεμφερη και απαντατε σστις προκλησεις απο κατι πεζο ραλι,σιτροεν σαξο και φιατ πουντο. Ελεος ρε καγκουροβλαχοι αντε απο δω.Τα πηρα δηλαδη. Καλα δεν εχουμε που δεν εχουμε παιδεια σαν νεοελληνες αλλα ουτε αυτοκινητιστικη παιδεια μωρε ? Κανενας δασκαλος να συμβουλεψει

      ανταπαντώ: πόσο λαμάκες μπορεί να είναι οι σαξοραλλάδες οι οποίοι ρίξανε στο αμάξι τους λεφτά για να τους προσέξει ο κόσμος μιας και δεν παρουσιάζουν κάποιο άλλο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που 8α τους κάνει να ξεχωρίσουν από τη μάζα, και πάνε και κολλάνε σε μερσεδές κυριλάτες, πόρσε γαμάτες και μπε-εμβέ γκλαμουράτες ??????? Ε????
      ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ όταν κάθε άμυαλος νομίζει ότι είναι ο ιππότης της ασφάλτου σε μια χώρα που ούτε δρόμους έχει ούτε υποδομή ?????
      και πραγματικά πάει και έρχεται το γεγονός ότι τα προαναφερθείσα ακριβά αμάξια έχουν σχεδιαστεί από ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟΥΣ --ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ-- και όχι από τον κυρ μπάμπη στο συνεργείο της γειτονιάς. γιατί το κωλοφτιαγμένο του κυρ μπάμπη ντιβέλοπμεντ ΤΙ ΝΑ ΚΛΑΣΕΙ μπροστά σε μια πόρσε????
      και έρχεσαι εσύ και μας λες ότι το σαξόραλλο είναι γρήγορο, μα μάθαμε τι έγινε προχτές στις στροφές, έφαγε πούλο από καρρέρα ες, και μας απέδειξε ότι κάνει μόνο για ευθείες με ψηλές στροφές........

      και ΝΑ ΤΟΥ πραγματικά του οδηγού της πόρσε αν τον τσάγιασε ραλλάκι. ας το κρατήσει ο ραλλάκιας ως ανάμνηση και άντε γειά του, αν θέλει να το λέει ως παραμύθι στα παιδιά του, την ώρα που η γυναίκα του δεν θα είναι πία στην αγκαλιά του, καθώς ο πορσάκιας θα την έχει πάρει κοντά του......

      Ω ΜΑ ΠΙΑ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jacobhind
    • RE: Τρίξιμο στο VW Polo

      Πράγματι η δυνατή μουσική είναι η μόνη λύση, αλλά και πάλι πλάκα πλάκα αυτό το τρίξιμο μ,ου σπαράζει την καρδιά.
      Το θέμα που με τρώει είναι αν πράγματι είναι το ταμλό ή κατι βαθύτερο μηχανικά (π.χ. αμορτισέρ).
      Ειχα ακούσει για ενα καινούργιο focus που έτριζε και τελικά αφού το ΄λυσαν όλο αποκαλύφθηκε ότι το ένα αμορτισέρ δεν πατούσε καλά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jacobhind
    • Τρίξιμο στο VW Polo

      Έχω ενα VW Polo μοντέλο 1997 και δεν έχω φτάσει καν τα 30000 χιλιόμετρα (για την ακρίβεια είμαι στα 27000), δηλαδή δεν έχει υποστεί σκληρή χρήση. Πέρα από τα πολλά προβλήματα που παρουσίασε από την αρχή (φρένα, ηλ. κλειδαριές, κοντέρ) από το 2ο χρόνο άρχισε να τρίζει περίεργα στο δεξί μέρος του ταμπλό. Μέχρι τώρα κανένας μηχανικός δεν έχει κατανοήσει τι φταίει, ούτε καν στην αντιπροσωπεία. Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο είδα ότι πολλοί χρήστες VW διακρίνουν ένα τρίξιμο στο ταμπλό. Στο δικό μου το τρίξιμο αυτό έχει γίνει τόσο έντονο που καταντά σπαστικό.

      Έχει κανένας καμία ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?
      Κινδυνεύω να μήν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται?[/b]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jacobhind
    • RE: Τρίξιμο στο VW Polo

      Έχω ενα VW Polo μοντέλο 1997 και δεν έχω φτάσει καν τα 30000 χιλιόμετρα (για την ακρίβεια είμαι στα 27000), δηλαδή δεν έχει υποστεί σκληρή χρήση. Πέρα από τα πολλά προβλήματα που παρουσίασε από την αρχή (φρένα, ηλ. κλειδαριές, κοντέρ) από το 2ο χρόνο άρχισε να τρίζει περίεργα στο δεξί μέρος του ταμπλό. Μέχρι τώρα κανένας μηχανικός δεν έχει κατανοήσει τι φταίει, ούτε καν στην αντιπροσωπεία. Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο είδα ότι πολλοί χρήστες VW διακρίνουν ένα τρίξιμο στο ταμπλό. Στο δικό μου το τρίξιμο αυτό έχει γίνει τόσο έντονο που καταντά σπαστικό.

      Έχει κανένας καμία ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?
      Κινδυνεύω να μήν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται?[/b]

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jacobhind
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr