Ευχαριστώ
Είχα πάντως ερευνήσει την αγορά και είχα βρει ετοιμοπαράδοτο σε όμοιο με το δικό μου περίπου στα 235 ευρώ (συμπ/νου ΦΠΑ). Αλλά για να ισχύει η εγγύηση νομίζω ότι απαιτείται καθαρισμός του συστήματος με ειδικό καθαριστικό και αλλαγή αφυγραντήρα, που συνήθως διατίθεται μαζί με το κοντένσερ.
Οπότε το κόστος των υλικών ανέβαινε και φυσικά και τα εργατικά.
Εφόσον ο δικός μου συμπιεστής δεν είχε φθορά και υπήρχε η σύσταση για επισκευή με 6μηνη εγγύηση θεώρησα ότι ήταν και η πιο σωστή επιλογή, δεδομένου ότι δεν διαγνώστηκε άλλη βλάβη του κυκλώματος.
Η τελική διαβεβαίωση θα φανεί στο βάθος του χρόνου, θεωρώ όμως ότι ήταν επιτυχής η διαδικασία.
Latest posts made by ilias63
-
RE: a/c συμπλήρωμα φρέον?
-
RE: a/c συμπλήρωμα φρέον?
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
έχω την εντύπωση οτι δεν πρέπει να κατεβάζει τόσο πολύ.......min 5 βαθμούς.Να αρχίσω άραγε να ανησυχώ πάλι
Μήπως όμως έχει σημασία που την εποχή αυτή είναι ψυχρός ο καιρός οπότε η απόδοση του κοντένσερ είναι καλύτερη και επίσης και η θερμοκρασία της καμπίνας είναι επίσης χαμηλότερη (18~19 βαθμοί χθες).
Θεωρώ ότι τους θερινούς μήνες μπορεί να είναι τελικά 5 βαθμοί η χαμηλή θερμοκρασία στην έξοδο των αεραγωγών.Μια χαρά! Κόστος?
Η επισκευή του συμπιεστή στα 148 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%). Τα υπόλοιπα σε λογικότατες τιμές.
Είναι σημαντικό, απ' ό,τι κατάλαβα, ότι κατά την επισκευή του συμπιεστή δεν διαπιστώθηκε κάποια άλλη φθορά στο κύκλωμα εξαιτίας της οποίας προκλήθηκε βλάβη στο συμπιεστή, ούτε υπήρχε κάποια διαρροή στο κύκλωμα ή ρινίσματα και ότι συμπερασματικά η διάγνωση υπήρξε επιτυχής. Πλέον, η καλή λειτουργία του συστήματος τους επόμενους μήνες θα το επιβεβαιώσει πλήρως.
Ασφαλώς λόγω της οικονομικής στενότητας της εποχής δεν είναι εύκολο να καλύπτει κάποιος τέτοιες δαπάνες εύκολα αλλά από την άλλη μεριά μετά από 19 χρόνια λειτουργίας και δεδομένου ότι χωρίς a/c δεν μπορεί στη σημερινή εποχή να υπάρχει η απαιτούμενη άνεση μέσα στο αυτοκίνητο η επισκευή ήταν κατά τη γνώμη μου μονόδρομος. -
RE: a/c συμπλήρωμα φρέον?
Τελικά αφαιρέθηκε ο συμπιεστής από το μηχανικό μου, δόθηκε για επισκευή σε ειδικό εργαστήριο επισκευής και ανακατασκευής συμπιεστών, επανατοποθετήθηκε, έγινε νέα διαδιασία vacuum και φυσικά πλήρωσης με φρέον και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Η θερμοκρασία στους αεραγωγούς κατέβηκε κάτω από τους 3 βαθμούς κελσίου
-
RE: a/c συμπλήρωμα φρέον?
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Κανονικά βάζουν στο φρεον χρωστική και μετά από λίγη ώρα λειτουργίας βλέπεις που έχεις διαρροή. Μην αλλάξεις συμπιεστή πριν το τσεκαρεις εξονυχιστικά.Μόλις τελείωσε τη λειτουργία του το μηχάνημα πλήρωσης του συστήματος και ενώ οι πιέσεις ήταν κανονικές και είχε γινει και ο έλεγχος για τυχόν διαρροή το σύστημα δεν μπόρεσε να δώσει ψυχρό αέρα.
Γι' αυτό η διάγνωση κατευθύνεται στην εκδοχή του αδύναμου συμπιεστή.
Μακάρι να είναι έτσι έστω κι αν αυξάνεται το κόστος. Πιο πολύ με φοβίζει η εκδοχή να μην λυθεί το πρόβλημα παρά την επισκευή ή αντικατάσταση του συμπιεστή -
RE: a/c συμπλήρωμα φρέον?
Το γνωρίζω ότι το φρέον λειτουργεί και ως λιπαντικό. Και ασφαλώς όλα είναι πιθανά αν υπήρξε κάποια δυσλειτουργία και απώλεια αερίου.
Ο προβληματισμός μου πλέον δεν είναι αν θα αναγκαστώ να χρηματοδοτήσω την αγορά και τοποθέτηση νέου συμπιεστή.
Στο κάτω-κάτω μετά από 19 χρόνια καλής λειτουργίας όλα έχουν ένα όριο ζωής. Πέρα από το γεγονός ότι υπάρχει και περίπτωση να χρειάζεται απλώς μια επισκευή στις τσιμούχες του και να είναι ακόμη ενεργός, υπό την προϋπόθεση όμως του μικρού κόστους της επισκευής. Γιατί αν η επισκευή ανέρχεται στο 50% της αξίας ενός καινούργιου, φρονώ ότι ίσως να μην είναι και συμφέρουσα, όπως σε καμιά περίπτωση δεν είναι συμφέρουσα η τοποθέτηση κάποιου ανακατασκευασμένου συμπιεστή όταν η τιμή απ' ό,τι μαθαίνω ανέρχεται περίπου στο 75~80% ενός καινούργιου.
Σε κάθε περίπτωση όλα αυτά σταθμίζονται και εκτιμώνται ανάλογα με το budget εκάστου καταναλωτή.
Ο προβληματισμός και το επίφοβο είναι να γίνει η αγορά και η τοποθέτηση και η πλήρωση του συστήματος και τότε να μην λειτουργεί πάλι σωστά.
Εκεί το πράγμα μπερδεύει. Γιατί έχει χρηματοδοτηθεί ένα μεγάλο μέρος της επισκευής και επανέρχεται το ζήτημα της διάγνωσης. Κι αυτό είναι που έχω διαβάσει ότι αντιμετώπισαν κι άλλοι και με φοβίζει. Και τελικά ίσως μόνο από τύχη θα μπορούσε πιστεύω να πετύχει κάποιος τη σωστή διάγνωση σε ένα τέτοιο σύνθετο κύκλωμα. Πόσο όμως να το ερευνήσω; Και η έρευνα επίσης συνεπάγεται χρόνο και χρήμα. Γι' αυτό και διερωτώμαι κι εδώ.
Παρεπιπτόντως παρατηρώ ότι πλέον μετά και τη χθεσινή διαδικασία αν και ο συμπιεστής κομπλάρει κανονικά και ο ανεμιστήρας του κοντένσερ λειτουργεί, ο σωλήνας ψυκτικού από τη βαλβίδα εκτόνωσης προς το συμπιεστή παγώνει για λίγο μόνο και μετά έρχεται σε θερμοκρασία περιβάλλοντος και η θερμοκρασία του αέρα στους αεραγωγούς είναι στους 18 βαθμούς. -
RE: a/c συμπλήρωμα φρέον?
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Το θέμα είναι χάνεται φρεον? Χάνεται άμεσα και όλο? Ή χάνει μια ποσότητα και σταθεροποιειται?Καλημέρα.
Ο 1ος τεχνίτης ανέφερε ότι έλειπε φρέον. Αλλά επί 19 χρόνια λειτουργούσε κανονικά.
Αφού όμως αμέσως μετά τη συμπλήρωσή του δεν αποδίδει;
Χάνεται αμέσως μέσα σε δευτερόλεπτα;
Ή μήπως χάνεται σταδιακά από το συμπιεστή;
Ή μήπως δεν χάνεται καθόλου, αλλά απλά ο συμπιεστής δεν μπορεί να συμπιέσει αρκετά ακόμη και με πλήρες το σύστημα;
Ή μήπως κάποιο άλλο από τα περιφερειακά του συστήματος είναι ελαττωματικό και δημιουργεί το πρόβλημα;
Έχει όπως βλέπω στα σχεδιαγράμματα πλήθος περιφερειακών συστημάτων και βαλβίδων.
Ο 2ος τεχνίτης θεωρεί ότι εφόσον αμέσως μετά την πλήρωση του συστήματος δεν αποδίδει και συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο ο συμπιεστής είναι αδύναμος.
Ομολογώ ότι είμαι πελαγωμένος.
Και κυρίως γιατί ακόμη κι αν χρηματοδοτήσω την επισκευή με τον τρόπο που ανέφερα δεν υπάρχει 100% βεβαιότητα ότι θα λειτουργήσει γιατί κάτι άλλο τελικά μπορεί να ευθύνεται ή ακόμη να υπάρχει σύμπτωση 2 ελαττωμάτων και συνεπώς να πρέπει να επαναχρηματοδοτηθεί η επισκευή για να διασωθεί και η προηγούμενη χρηματοδότηση με αβέβαιο εκ νέου αποτέλεσμα. -
RE: a/c συμπλήρωμα φρέον?
Το τελευταίο δίμηνο διαπίστωσα ότι στο όχημά μου GOLF MK4 1.4-16V-1999, το a/c υποαποδίδει.
Ως 1η ενέργεια συμπλήρωσα φρέον σε κάποιον τεχνίτη, χωρίς όμως κάποια βελτίωση, κι όταν το ξαναείδε έκανε λόγο για πιθανή διαρροή από τον συμπιεστή και ίσως το εξωτερικό κοντένσερ.
Ως 2η ενέργεια απευθύνθηκα στο μηχανικό μου και πήγαμε μαζί σε άλλο τεχνίτη, αφαιρέθηκε όλο το φρέον, έγινε vacuum και έγινε πλήρωση με νέο φρέον, μια διαδικασία περίπου 40~45 λεπτών και έγινε και έλεγχος για διαρροές με φως UV και κίτρινα γυαλιά. Αμέσως όμως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας το σύστημα πάλι δεν λειτουργούσε, και η ένδειξη του θερμομέτρου ήταν κατώτερη θερμοκρασία στους 12 βαθμούς και μετά λειτουργία κοντά στους 17~18 βαθμούς.
Η διάγνωση που γίνεται είναι μάλλον ελαττωματικός συμπιεστής.
Υπό συζήτηση πλέον είναι η αφαίρεση του συμπιεστή και κατ' αρχήν η επισκόπησή του για την πιθανότητα επισκευής του, ενώ η επόμενη επιλογή είναι αναγκαστικά η τοποθέτηση νέου συμπιεστή.
Από την αγορά έχω λάβει προσφορές σε 2 επώνυμους στα 210 ευρώ περίπου (γαλλικού και γερμανικού εργοστασίου, αντίστοιχα). Ελέγχω και αν υπάρχουν προσφορές για άλλα 3 επώνυμα εργοστάσια που βλέπω σε ξένα sites και φαίνεται να είναι μάλλον λίγο πιο οικονομικά.
Εκείνο που με ανησυχεί είναι το ενδεχόμενο το πρόβλημα να μην επιλυθεί επειδή έχω διαβάσει ότι και άλλοι ενώ άλλαξαν το συμπιεστή δεν το έλυσαν.Σημειώνω ότι παρουσιάζεται και σε μένα από αρκετό καιρό το φαινόμενο της αποβολής από τους αεραγωγούς του αφρολέξ από τα blend doors. Θεωρείτε ότι μπορεί να υπάρχει περίπτωση να σχετίζεται η απώλεια ψύξης με το θέμα αυτό λόγω ανάμιξης του αέρα μολονότι όπως έχω διαβάσει αυτό συνήθως οδηγεί μόνο σε απώλεια θέρμανσης;
Κάθε γνώμη σας από αντίστοιχη εμπειρία είναι ευπρόσδεκτη.
-
RE: Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
Ευχαριστώ για τη συμβουλή. Μάλλον σε Gates προσανατολίζομαι γιατί το βρήκα το πλήρες σετ με τα 4 ρουλεμάν στη φιλική χονδρική τιμή των 95 ευρώ από μεγάλο εισαγωγέα. Ο conti με ρουλεμάν επίσης ina έχει τιμή λιανικής στα 140 ευρώ από την έρευνά μου στο δίκτυο.
Τα 60Κ χλμ είναι η πλέον συνηθισμένη αλλαγή, εγώ είμαι στα 73500 και γι΄αυτό ετοιμάζομαι, πάντως το βιβλιαράκι όσο κι αν φαίνεται περίεργο προτείνει αλλαγή στις 90Κ ανεξαρτήτως χρόνου για τους κινητήρες των 55ΚW. Δε νομίζω όμως να αξίζει να το διακινδυνεύει κανείς όσο συνετός οδηγός κι αν είναι και όσο φροντισμένο κι αν είναι το όχημα.
Έχεις κάποια άποψη για το κάθετο 'αυλάκι' στο ρουλεμάν του οριζόντιου (μικρού) ιμάντα των εκκεντροφόρων; -
RE: Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
Μερικά ερωτήματα προς τους ειδικούς.
Golf IV 16V 1440 cc.
Έριξα μια ματιά στους ιμάντες και φαίνονται σε καλή κατάσταση. Λέω φαίνονται γιατί ποτέ δεν μπορείς βέβαια να είσαι βέβαιος για κάτι περισσότερο. Το ρουλεμάν (τεντωτήρας) του μικρού ιμάντα (που κινεί τους εκκεντροφόρους μεταξύ τους) στην περιφέρειά του παρουσιάζει ένα κάθετο (προς την επιφάνεια της περιφέρειας) κενό, πάχους 1 χιλιοστού περίπου εντελώς ομοιόμορφο σε όλο το εγκάρσιο μήκος του. Δε μοιάζει δηλαδή με ράγισμα ή σπάσιμο αλλά σαν να είναι κενό εκ κατασκευής (;) γιατί είναι απόλυτα ίσιο και στις δύο πλευρές του. Έχει δει κανείς ποτέ κάτι τέτοιο;
Προγραμματίζω την αλλαγή των ιμαντών στους προσεχείς 1-2 μήνες. Υπάρχει άραγε αμεσότερος κίνδυνος εξαιτίας του πιο πάνω θέματος; Να προτιμήσω Gates, Conti ή Fabi; Η Gates έχει σετ με 2 ιμάντες και 4 ρουλεμάν (όχι 3 που νομίζω ότι απαιτούνται, μάλλον για να καλύπτει και άλλα μοντέλα [;]).