Να πω και εγώ την Ιστορία μου. 6 Μήνες πριν ξεκίνησα το ψάξιμο για καινούργιο αυτοκίνητο. Είχα ένα Lanos το οποίο ήθελα να αντικαταστήσω. Τα αυτοκίνητα στα οποία κατέληξα ήταν το opel corsa 1.4 το toyota auris και το honda civic hybridic. Την huyndai γενικά δεν την είχα σε υπόληψη οπότε δεν ασχολήθηκα καθόλου. Όταν αποφάσισα να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο ήμουν πολύ ενθουσιασμένος. Οδήγησα και τα 3 παραπάνω μοντέλα και μπορώ να πω ότι κανένα δεν μου έκανε το click στην οδήγηση. Μετά απο τα test drive πρέπει να πω ότι ο ενθουσιασμός μου πέρασε. Σε σημείο όπου δεν βιαζόμουν πια να αλλάξω το lanos. Ώσπου έτυχε να έχω κάποια δουλειά δίπλα στην στην huyndai της περιοχής μου και είπα να πάω για πλάκα να δω πόσο θα μου έπαιρναν το Lanos αν αν αγόραζα κάποιο hyundai. Βλέποντας το i30 εξωτερικά δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα. Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση ήταν το εσωτερικό του. Έτσι αποφάσισα να κάνω ένα test drive. Έλα ντε όμως δεν ξέρω γιατί αλλά το αυτοκίνητο όταν το οδήγησα μου έκανε το click. Να μην τα πολυλογώ παρόλο που δεν με εντυπωσίασε η εξωτερική του εμφάνιση -για εμένα η εξωτερική εμφάνιση ενός αυτοκινήτου είναι σημαντική- το αγόρασα. Έχω κάνει περίπου 1000 χιλ -Ξέρω δεν είναι τίποτα- και οι εντυπώσεις που έχω από το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλές. Ειλικρινά το αυτοκίνητο με έχει εντυπωσιάσει. Για τον τρόπο που εγώ οδηγώ με έχει ικανοποιήσει απόλυτα. Κάνω κάθε μέρα 100 χιλ κινούμενος σε εθνικό επαρχιακό δρόμο. Το εσωτερικό του εντυπωσιακό. Η οδήγηση του μια χαρά. Η κατανάλωση 6.6 / 100 χιλ. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ξέρω ότι τα χιλιόμετρα που έχω κάνει είναι λίγα. Δεν ξέρω σε βάθος χρόνου αν διατηρήσω την τωρινή μου εντύπωση αλλά θεωρώ ότι έκανα πολύ καλή επιλογή για τα χρήματα τα οποία διέθεσα. 13.100 τελική τιμή και εξοπλισμός πολύ καλός για την τιμή του π.χ. το auris με τον μισό εξοπλισμό 15950. Στα μείον βρίσκω την αίσθηση του Λέσβιε ταχυτήτων και τον θόρυβο του κινητήρα στις υψηλές στροφές. Αυτό που έχω να πω είναι ότι η hyundai άλλαξε.