Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
1.Συρόμενα πίσω καθίσματα: το κέρδος που έχεις στον -μικρό- αποθηκευτικό χώρο είναι πρακτικά αμελητέο: περί τα 30 λίτρα.
2. Όχι, στα πίσω καθίσματα απλά πέφτει η πλάτη τους.Αναφορικά με τα τέλη, μπορείς να καταφύγεις στο Terios 1.3 (με τους όποιους συνεπαγόμενους συμβιβασμούς στις επιδόσεις/κατανάλωση). Προσωπικά, πάντως, δε θα το συζητούσα. Με τα δύο χέρια ψηφίζω το Multijet:παρά την απουσία καθαρου συστήματος 4κίνησης, τα βγάζει πέρα αξιοθαύμαστα (βοηθάει και το ψευτο-μπλοκέ του), ειδικά αν είσαι τυχερός και έρθει με τα 'σωστά' λάστιχα. Χρηστική παραχώρηση: οι σαφώς μικρότεροι χώροι του.
Το Terios 1.3 νομίζω δεν βγαίνει πλέον αλλά και πάλι με το σύστημα των ρύπων πάλι τα ίδια περίπου τέλη θα είχε.
Όταν λές αν έρθει με τα σωστά λάστιχα τι έννοείς, δεν έρχονται με συγκεκριμένα λάστιχα όλα τα μοντέλα;
Οσο για το κόστος του Panda, βγαίνει 16.000 με το κλειδί στο χέρι και ειδικά αν έχει κανείς και απόσυρση κατεβαίνει στα 15.500.
Τώρα εμένα το πρόβλημα μου είναι περισσότερο οι χώροι διότι βάζω αρκετά μηχανήματα στο αμάξι (τρίποδες,κοντάρια,ταχύμετρα κλπ.) και το ύψος του αμαξίου απο το έδαφος που δυστυχώς βλέπω ότι είναι μόλις 16 εκ. αντί των 19 που είναι τα περισσότερα 4χ4.
Πάντως από άποψη οικονομίας πρέπει να είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί.Τώρα αν με βολέψει τελικά δεν το ξέρω...δεν υπάρχει και σε καμμία αντιπροσωπεία να το δω ρε γμτ...μονο το απλό έχουν..
Το Duster πήγα το είδα και δεν...μεγάλο δε λέω, αλλά δεν...