Φιλε ekvus: Οντως στο συνεργειο της Σπικαρ ημουν, αλλα πριν απο 1,5 μηνα. Σου λεω, αν καταφερεις να κατσεις καμποση ωρα θα δεις απο 145, 155 Spider να εχουν ολες τα ιδια προβληματα.
Φιλε kyan: Αρχικα ειχα στα λαστιχα μου 32 μπροστα και 30 πισω, για να κοπαναει λιγοτερο.Ωστοσο οταν εβαλα 30 σε ολα, το τιμονι βαρυνε λιγο κι εγινε πιο καλο σε αισθηση (κι ομως, κανει διαφορα). Οσο για τα Sport Contact πραγματι ειναι πολυ καλα, αλλα τρωγονται αρκετα γρηγορα και το αμαξι πολυ γρηγορα γινεται πιο υποστροφικο (τα μπροστινα τα τρωει πολύ πιο γρηγορα). Το καλο ειναι οτι οταν φερεις τα μπροστα-πισω το αμαξι ξαφνικα γινεται 2 φορες πιο διασκεδαστικο.
Περα απο τα τεχνικα παντως, ο καλυτερος τροπος να απολαυσεις την Αλφα ειναι βραδυνη βολτουλα με καλη παρεα και καλη μουσικη...ετσι δεν ειναι alekos 2004; Θα τα πουμε συντομα φιλε μου!
Καλες βολτες σε ολους λοιπον!
Latest posts made by graveljim
-
RE: Alfa 147 forum
-
RE: Alfa 147 forum
Λοιπον ειναι φοβερο ποσα μπορει να ανακαλυψει κανεις απο τετοιες σελιδες η απλα απο μια 3ωρη παραμονη σε ενα συνεργειο της Alfa Romeo. Οση ωρα καθησα διαπιστωσα οτι εκτος απο μενα, τα ιδια ακριβως προβληματα (τριξιμο στις πορτες, στα πλαστικα του ταμπλο οταν δουλευουν στο ζεστο οι αεραγωγοι, κατι ψιλοαεροδυναμικοι θορυβοι απο ηλιοροφη και υαλοκαθαριστηρες, χωρις λογο αναμμα του ειδοπ.φωτος για το πισω φως ομιχλης) το ειχαν παρα πολλοι εκτος απο μενα.
Κατασκευαστικες απροσεξιες; Μαλλον ετσι ειναι. Ας προσεχαν. Παντως κατα τα αλλα (κατα τη γνωμη μου) το αυτοκινητο ειναι μακραν το καλυτερο στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ του και στα λεφτα αυτα ειναι απολυτα ολοκληρωμενο.
Ο,τι κι αν εχετε παντως μ'αυτο το αμαξι, σιγουρα δεν ειστε ο μονος η ο πρωτος.
Καλες βολτες σε ολους!