Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    gr19

    @gr19

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gr19 Unfollow Follow

    Latest posts made by gr19

    • RE: Mitsubishi Outlander 2007

      Ο χρήστης spg100 έγραψε:

      Ευχαριστούμε για την ενημέρωση - άκρως ενδιαφέρουσα & διαφωτιστική για όλους μας.

      Να υποθέσω πάντως ότι για γενική χρήση κυρίως σε άσφαλτο και 2-3 εξορμήσεις τον χρόνο σε χιόνια τα Μ&Σ 80-20 ή 70-30 αποτελούν την χρυσή τομή ??

      Πληροφοριακά τα Pirelli STR 225/55/18 (80-20) στα βρήκα στα €800 στην Αθήνα. Τα έχεις βρεί κανείς φθηνότερα ?

      Τα μαμίσια με 11.000 χλμ σκέπτομαι να τα κρατήσω και να τα βάζω απο Απριλ - Οκτωμ ?? Αξίζει ? Γνώμες παρακαλώ ...

      Τέλος να πώ, ότι κατά σύσταση του (εξουσιοδοτημένου) συνεργείου - όχι οτι είναι απαραίτητο - έγινε αλλαγή λαδιών στα 10.000 χλμ.

      Συμφωνώ κι εγώ. Τα STR είναι η λύση σου για όλο το χρόνο και κάθε οδόστρωμα.
      Δεν αξίζει να τα αλλάζεις και να πληρώνεις μοντάρισμα & ζυγοστάθμισμη για τα μαμίσια, ούτε να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου και τις ζάντες.
      Σημείωσε τη θεση που ήταν το καθένα (Eμπρός Aριστερά,ΕΔ,ΠΑ,ΠΔ) απο τα μαμίσια και φύλαξε τα σε μια αποθήκη (σε σκιά). Θυμήσου τα όταν (και αν) πουλήσεις το αυτοκίνητο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gr19
    • RE: Mitsubishi Outlander 2007

      Ο χρήστης Takis72 έγραψε:
      gr19 σκεφτόμουνα το Geolandar H/T-S σε 225/60 R18. Μου είπαν ότι υπάρχει διαθέσιμο και σε 235/55 R18.
      Οι χρήσεις που ΘΑ του κάνω...καθώς θα παραλάβω το αμάξι στις αρχές Φλεβάρη, θα είναι τόσο σε χιονοδρομικά όσο και off road. Με το off road δεν εννοώ στρωμένο χώμα. Ασχολούμαι το χειμώνα με το κυνήγι και από το Δεκέμβριο μέχρι το Μάρτιο πηγαίνω σε μέρη με πολλές λάσπες και νεροφαγώματα, ανεβαίνουμε σε αρκετές κορυφές με κλίσεις από 10-30 μοίρες με ταυτόχρονη ύπαρξη λάσπης και νερωφαγωμάτων. Το καλοκαίρι πηγαίνω σ' όποια παραλία μου γυαλίσει που δεν είναι προσβάσιμη από ΙΧ. Αν σαλτάρω και με τα παιδιά μου πέρνω και τα όρη τα βουνά!!!!
      Επέλεξα αυτό έναντι κάποιου άλλου SUV (π.χ. με κοντές σχέσεις) γιατί θέλω πολλούς χώρους (πολύτεκνος).
      Ελπίζω η επιλογή μου να με δικαιώσει.
      Τελικά να πάω σε ένα ελαστικό σαν το ΤΟΥΟ ή το Yokohama σε 235/55 ή να αγοράσω και ένα επιπλεόν σετ ζαντών-ελαστικών R16 με ένα λάστιχο 50/50 για το χειμώνα. Ποια η γνώμη σου;

      Νομίζω ότι για τη χρήση που περιγράφεις, ένα δεύτερο σετ ζαντολάστιχα είναι μονόδρομος
      και αξίζει πραγματικά.
      Τα 235/55 δεν θα σε καλύψουν για τη χρήση που θέλεις.
      Ασε που νομίζω ότι αν βάλεις ένα καλό σετ 50/50 (όπως τα 225/65 R17 του δικού μου) δεν θα βάλεις τα εργοστασιακά ΠΟΤΕ ξανα, γιατι απλά θα καταλάβεις τις πραγματικές δυνατότητες του Outlander.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gr19
    • RE: Mitsubishi Outlander 2007

      Ο χρήστης spg100 έγραψε:
      Φίλε GR19 εξαιρετική επιλόγη για όποιον θέλει να πάει σε 50-50 ελαστικό. Και ο Μήτσος πολύ ωραίος!!!
      +1 για να καταλάβουν όλοι ότι τα μαμά είναι απλά για πέταμα και χαραμίζουν το αυτοκίνητο.
      +1 για τις συμβουλές σχετικά με AST και πιέσεις ελαστικών στην άμμο. Εγώ εχώ κομπρέσερ μαζί μου ακριβός για αυτό τον λόγο.

      Στο χιόνι κάνουμε το ανάποδο απο την άμμο τα φουσκώνουμε πολύ. Εγω τα πάω στα 36psi.

      Συμφωνώ με την αύξηση της πίεσης στο χιόνι.
      Η αύξηση όμως από 32/34 (νορμάλ) σε 36 δεν κάνει πολύ διαφορά στην επιφάνεια του πέλματος.
      Πρέπει να πας σε ακόμα ψηλότερη πίεση για να μειώσεις την επιφάνεια, που όμως δημιουργεί άλλα προβλήματα (ελκτικής πρόσφυσης) γιατι σκληραίνει υπερβολικά τα πλαϊνά του ελαστικού και το κάνει πολύ ¨ξερό¨ και απότομο στην μεταφορά της δύναμης του κινητήρα στο δρόμο.
      Η λύση στο χιόνι, όπως φαντάζομαι γνωρίζεις, είναι στενότερα 100% χειμερινά λάστιχα (195/205) με 75άρι προφίλ και αντίστοιχες 16άρες ζάντες. Νομίζω όμως ότι το πάμε πολύ μακρια ... εκτός αν ζεις σε περιοχή που χιονίζει συνέχεια ... Τα 50-50 με δείκτη M&S είναι αρκετά αποδεκτά και στο χιόνι ενώ είναι καλά και σε άλλες συνθήκες.

      Στις εκτός δρόμου εξορμήσεις έχω κι εγώ πάντα μαζί κομπρεσέρ και deflator της Bushranger

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gr19
    • RE: Mitsubishi Outlander 2007

      Ο χρήστης Takis72 έγραψε:
      Μια ερώτηση γιατί με τα λάστιχα του Outlander έχω διαβάσει τόσα που έχω μπερδευτεί. Η διάσταση 225χ60χ18 μπορεί να μπει χωρίς πρόβλημα?
      Το Yokohama 225χ55χ18 Geolandar H/T-S σύμφωνα με 2 ημερών ενημέρωση από Θεοχαράκη δεν υπάρχει και δεν ξέρουν καν αν έχει μπει σε παραγωγή.

      Η διάσταση 225/60 R18 μπορεί να μπεί (οριακά) από πλευράς χώρου προς τους θόλους
      και το πιατέλο του αμορτισέρ.
      Η συνολική διάμετρος είναι +3.1% μεγαλύτερη από τα 225/55 R18 και θα μακρύνει αντίστοιχα το βήμα,
      επιβαρύνοντας τις επιδόσεις (επιτάχυνση), ενώ η απόσταση από το έδαφος θα αυξηθεί 1cm.
      Αλυσίδες δεν θα χωρούν να μπούν γιατί θα βρίσκουν στους θόλους όταν στρίβεις το τιμόνι.

      Εχεις στο μυαλό σου κάποιο λάστιχο που να αξίζει τον κόπο ?
      Τι χρήση κάνεις στο αυτοκίνητο ?

      Η Yokohama δεν κατασκευάζει το Geolandar H/T-S σε διάσταση 225/55 R18.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gr19
    • RE: Mitsubishi Outlander 2007

      Οι ζάντες του Μήτσου, στο http://www.mitsosxxx.blogspot.com, είναι από Mitsubishi EVO 9 (original ζάντες),
      διάσταση 8'χ17' , offset ΕΤ38, καρέ 5χ114.3 (κατασκευασμένες από την ΕΝΚΕΙ για την Mitsubishi)
      Τα λάστιχα είναι Yokohama Geolandar A/T-S, διάσταση 225/65 R17' (50/50 + Μ&S)
      Σε σχέση με τα Original, οι ζάντες είναι 1' φαρδύτερες (οι εργοστασιακές είναι 7'χ18')
      και κατά ΠΟΛΥ ελαφρύτερες (μαζί με τα λαστιχα), βελτιώνοντας την συμπεριφορά της ανάρτησης και του τιμονιού (μικρότερο μη αναρτώμενο φορτίο).
      Η συνολική διάμετρος του ελαστικού είναι σχεδόν 2cm μεγαλύτερη.
      Κατά συνέπεια η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί περίπου ένα πόντο (στά 225mm)
      Το βήμα (συνολική σχέση μετάδοσης) έχει μακρύνει ελαφρά (+2.7%), αλλά το ΠΟΛΥ χαμηλότερο βάρος αντισταθμίζει την επίπτωση στις επιδόσεις (επιτάχυνση)

      Η διαφορά σε πρόσφυση καί άνεση σε εκτός δρόμου (χιόνι, λάσπη, άμμο) συνθήκες είναι ΤΕΡΑΣΤΙA !!!
      Το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται και βρίσκει τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ του εαυτό που αδικείται αφάνταστα από τα λάστιχα 'Λιμουζίνας¨που φοράει.
      Η διαφορά σέ στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο είναι, τηρουμένων των αναλογιών, μικρή (προς το χειρότερο), προσοχή θέλει στον πάγο.
      Αλυσίδες (άν και έχω πάντα μαζί), ακόμα και με πάγο δεν έχω βάλει ποτέ.

      Με τα λάστιχα αυτά, το αυτοκίνητο εκμεταλεύεται πλήρως τα καλά διαφορικά του (4WD Lock) και πραγματικά 'οργώνει' τα πάντα.

      Τα 16άρια ζαντολάστιχα θα έδιναν ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα σε συνθήκες εκτός δρόμου,
      αλλά θα υστερούσαν σημαντικά στην άσφαλτο λόγω της ¨πλεύσης¨που θα προκαλούσαν τα 70άρια ελαστικά (μεγάλο και μαλακό προφίλ).
      Οι 17άρες με 65άρι (ενισχυμένο) προφίλ είναι η χρησή τομή για τα χαρακτηριστικά και τον προσανοτολισμό του αυτοκινήτου.

      Μια συμβουλή, σε ακραία ολισθηρές συνθήκες, απενεργοποιήστε το M-ASTC (Mitsubishi Active Stability and Traction Control), πατώντας με διάρκεια το σχετικό διακόπτη, γιατί το ελεγχόμενο (απο τον οδηγό) ελαφρύ σπινάρισμα βοηθά στο να μήν 'πνίγουν' τα ηλεκτρονικά τον κινητήρα και να μην υπερθερμένουν τα φρένα.

      Η απενεργοποίηση του M-ASTC στην άμμο βοηθά πολύ στο να μήν 'πέσουν' οι στροφές του κινητήρα (φαινόμενο bogging) κατά το ξεκίνημα, σε συνδυασμό με τη χρήση του CVT στο Manual και επιλογή και διατήρηση της 1ης ταχύτητας (ελλείψη κοντών σχέσεων )
      Βοηθά πολύ και το χαμήλωμα της πίεσης των ελαστικών (σε περίπου 16 PSI) που μεγαλώνει κατά πολύ την επιφάνεια επαφής του ελαστικού αποτρέποντας την βύθιση στην άμμο.
      Το 65άρι προφίλ σε συνδυασμό με την φαρδύτερη ζάντα και την μεγαλύτερη συνολική διάμετρο / περίμετρο κάνει ακόμη μεγαλύτερη τη διαφορά σε πρόσφυση στην άμμο σε σχέση με τα εργοστασιακά.

      Επίσης σε ακραία ολισθηρές συνθήκες το CVT (ακόμα και στη θέση Manual) έχει πολύ πιό προοδευτική μεταφορά της δύναμης στο δρόμο, ομαλότερες αλλαγές ταχύτητας, καθώς και ακούραστο συμπλέκτη (γιατί απλά δεν έχει συμπλέκτη) και πλεονεκτεί σημαντικά σε σχέση με το Manual 5τάχυτο.

      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
      Εάν αγοράσατε to Outlander για χρήση SUV και όχι για υπερυψωμένο Station Wagon,
      ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ !!!
      και εκμεταλευτείτε τις πραγματικά μεγάλες (για SUV) δυνατότητές του χρησιμοποιόντας σωστά
      και με σύνεση τις τεχνολογίες που διαθέτει ... ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gr19
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr