Ανέβασα φωτό εδώ (page 2).
http://www.mazdaspeedclub.gr/forum/viewtopic.php?f=132&t=10757&st=0&sk=t&sd=a&start=15
Για το 2DIN θα ανεβάσω εντός των ημερών.
Ανέβασα φωτό εδώ (page 2).
http://www.mazdaspeedclub.gr/forum/viewtopic.php?f=132&t=10757&st=0&sk=t&sd=a&start=15
Για το 2DIN θα ανεβάσω εντός των ημερών.
Θα προσπαθήσω να βάλω φωτό και video, sorry που έγραψα μόνο κείμενο. Ο χρόνος βλέπεται πιέζει πάντα τον Έλληνα (αλλά το αποτέλεσμα είναι πάντα πενιχρό..).
OBD (on Board Diagnostics), μικρές Bluetooth συσκευές που συνδέονται σε υπάρχουσα ειδική φύσα του αυτοκινήτουμας, κάτω από το τιμόνι, κοντά στα ποδωστήρια) και στέλνουν σήματα παρακολούθησης λειτουργιών σε κινητό τηλέφωνο (Real-TIme).
Παρακολουθούμε λοιπόν Real Time, στο οποιοδήποτε ANDROID κινητό μας, περίπου 100 λειτουργίες του κινητήρα και των αισθητήρων του αυτοκινήτου μας (θερμοκρασίες κνητήρα, θερμοκρασία εξωτερική, στροφές, ιπποδύναμη, επιταχύνσεις, κλίσεις, καταναλώσεις στιγμιαίες και μέσες, εκπομπές διοξειδίου, στάθμες καυσίμων, πιέσεις κινητήρα και turbo, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ).
Επίσης μπορούμε από το κινητό να κάνουμε καταγραφή VIDEO του δρόμου μπροστά και της οδήγησής μας και να φαίνονται δίπλα στο Video όλα τα όργανα μετρήσεων με κρίσιμες πληροφορίες ώστε να βελτιώσουμε το στυλ μας και την κατανάλωσή μας (ή να το κάνουμε τελείως «κάγκουρο»…δεν θα το ήθελα...)
Αγόρασα λοιπόν από εδώ, αυτό το μοντέλο Bluetooth OBD2 (παίζει ΑΕΡΑ – δείχνω Real Demo σε όποιον θέλει, αν βρω χρόνο μπορεί να ανεβάσω κανένα videάκι).. http://www.1topstore.com/product_info.php?currency=EUR&products_id=12662
Φυσικά υπάρχει και αυτό το μοντέλο που είναι μικρότερο σε μέγεθος.. http://www.1topstore.com/product_info.php?products_id=16026 Στην αγορά, ψάχνοντας στο Google, μπορεί κάποιος να βρει αρκετά μοντέλα Bluetooth OBD2. Το κόστος είναι πολύ μικρό (εμένα, το παραπάνω που αναφέρω, με μεταφορικά από USA, μου στοίχισε 20,1 ευρώ και ήρθε σε 5 ημέρες).
Για εφαρμογές που το υποστηρίζουν οι καλύτερες παίζουν με ANDROID και είναι ΟΛΕΣ δωρεάν στο Android Market, πχ https://market.android.com/details?id=org.prowl.torquefree&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm9yZy5wcm93bC50b3JxdWVmcmVlIl0. Κάποιες στο Android Market είναι με την !!υπερβολική!! χρέωση των 3,5 ευρώ!!!! , πχ https://market.android.com/details?id=org.prowl.torque&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwib3JnLnByb3dsLnRvcnF1ZSJd
Γιατί λοιπόν το αγόρασα και τι καταφέρνω?
Έχοντας τοποθετήσει 2DIN multimedia στην κεντρική κονσόλα είχα απεγκαταστήσει το εργοστασιακό CD player. Μαζί με αυτό όμως έχασα και το σχετικό πλήκτρο με το οποίο στο άνω Led του ταμπλώ βλέπω τρέχουσα ώρα και ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Μην γνωρίζοντας λοιπόν πλέον τι κατανάλωση έχω (τον τελευταίο καιρό μάλιστα δείχνει χαμηλότερη από ότι παλαιότερα) έψαχνα να βρω εναλλακτικές λύσεις. Κατάλαβα ότι με συσκευές OBD αυτό είναι εφικτό. ΠΡΟΣΟΧΗ!! Η συσκευή αυτή δεν είναι μόνο για MAZDA CX-7. Από το 1996 και μετά όλοι οι κατασκευαστές ακολουθούν το ίδιο πρωτόκολλο ανάγνωσης δεδομένων από αισθητήρες. Υπάρχει δηλαδή σχετική φύσα υποδοχής σε ΟΛΑ τα σύγχρονα αυτοκίνητα (>1996).
Με την συσκευούλα αυτή λοιπόν (σε μέγεθος κουτιού σπίρτων) βλέπω άπειρες μετρήσεις του αυτοκινήτου μου στο κινητό μου (κάποιες ιδιαίτερα κρίσιμες και αξιοποιήσιμες). Μάλιστα διέκρινα ότι στην καθημερινή διαδρομή μου προς το γραφείο σε συγκεκριμένα σημεία της διαδρομής (βλέπω πάνω σε google map την κατανάλωση) καίω περισσότερο. Προσπάθησα αρκετές φορές και τελικά αντιλήφθηκα τι έκανα λάθος και νομίζω ότι το βελτίωσα. Όλα αυτά είναι φυσικά υποκειμενικά, σε κάποιον μπορεί να ακούγονται περιττά (ας με συγχωρέσουν οι αναγνώστες που βρίσκουν ανούσιο το κείμενο, απλά εγώ εντυπωσιάστηκα με τις δυνατότητες των OBD).
Καλες Μετρήσεις λοιπόν (και όχι καλά γκάζια…είμαστε εναντίον της άθλιας επικίνδυνης οδήγησης και υπέρ της προστασίας οδηγού, επιβατών, πεζών, περιβάλλοντος).
Απάντηση για το αυτοκίνητο (ως ιδιοκτήτης).
Διαβάζοντας τα του forum, εντοπίζω:
Κανόνας α)
Κάθε αυτοκίνητο πρέπει να κρίνεται αντικειμενικά και ως προς αυτά που προσφέρει έναντι των ομοειδών του. Διαφορετικά αυτοκίνητα δεν καλύπτουν όλες τις ανάγκες όλων των ανθρώπων. Όποιος παραβαίνει τον κανόνα αυτό, είναι αυτομάτως ο πλέον αναξιόπιστος κριτής.
Κανόνας β)
Η κατηγορία των SUV, παρά τα όσα της καταλογίζουν, ως μία ματαιόδοξη κατηγορία, εμφανίζει χαρακτηριστικά που χρίζουν προσοχής. Παρακαλώ χρήστες, κάτοχοι και οδηγοί των άλλων κατηγοριών παρακολουθήστε και αφουγκραστήτε, μην ξορκίζετε.
Δίνω το προφίλ μου (συνήθως κάθε κατηγορία αυτοκινήτων κουμπώνει και με συγκεκριμένο προφίλ αγοραστών/οδηγών):
40 ετών, ελεύθερος επαγγελματίας, εργαζόμενος αρκετές ώρες την ημέρα, μετακινήσεις σε πολλά σημεία ανά την εβδομάδα, με οικογένεια και παιδί, ανάγκες μεταφοράς, με παλαιότερη κατοχή κουπέ αυτοκινήτων και διάθεση να οδηγεί λίγο πιο σφιχτά αυτοκίνητα, αλλά όχι με αντοχή επί του παρόντος για κατοχή ενός coupe/GT το οποίο είναι σκληρότερο από αυτό που πλέον αντέχω. Το αυτοκίνητο σπανίως θα βγει εκτός δρόμου (λατρεύω την φύση αλλά δεν την πατάω). Υπάρχουν όμως ανάγκες για κίνηση σε δρόμους με χιόνι και λάσπη λόγω δύσβατης κατοικίας αλλά και πρόσβασης σε επαρχιακό σπίτι.
Και τώρα περί του αυτοκινήτου (κρίνοντας για την κατηγορία του, χωρίς να μειώνω άλλες).
SORRY για το μακροσκελές κείμενο.