Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    gpapath

    @gpapath

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gpapath Unfollow Follow

    Latest posts made by gpapath

    • RE: Mazda CX-7

      Ανέβασα φωτό εδώ (page 2).
      http://www.mazdaspeedclub.gr/forum/viewtopic.php?f=132&t=10757&st=0&sk=t&sd=a&start=15

      Για το 2DIN θα ανεβάσω εντός των ημερών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpapath
    • RE: Mazda CX-7

      Θα προσπαθήσω να βάλω φωτό και video, sorry που έγραψα μόνο κείμενο. Ο χρόνος βλέπεται πιέζει πάντα τον Έλληνα (αλλά το αποτέλεσμα είναι πάντα πενιχρό..).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpapath
    • RE: Mazda CX-7

      Για όσους από εμάς έχουμε κέφια να σπάμε την μονοτονία μας και την μιζέρια μας στις δύσκολες μέρες της κρίσης σας στέλνω το παρακάτω:

      OBD (on Board Diagnostics), μικρές Bluetooth συσκευές που συνδέονται σε υπάρχουσα ειδική φύσα του αυτοκινήτουμας, κάτω από το τιμόνι, κοντά στα ποδωστήρια) και στέλνουν σήματα παρακολούθησης λειτουργιών σε κινητό τηλέφωνο (Real-TIme).

      Παρακολουθούμε λοιπόν Real Time, στο οποιοδήποτε ANDROID κινητό μας, περίπου 100 λειτουργίες του κινητήρα και των αισθητήρων του αυτοκινήτου μας (θερμοκρασίες κνητήρα, θερμοκρασία εξωτερική, στροφές, ιπποδύναμη, επιταχύνσεις, κλίσεις, καταναλώσεις στιγμιαίες και μέσες, εκπομπές διοξειδίου, στάθμες καυσίμων, πιέσεις κινητήρα και turbo, κλπ, κλπ, κλπ, κλπ).
      Επίσης μπορούμε από το κινητό να κάνουμε καταγραφή VIDEO του δρόμου μπροστά και της οδήγησής μας και να φαίνονται δίπλα στο Video όλα τα όργανα μετρήσεων με κρίσιμες πληροφορίες ώστε να βελτιώσουμε το στυλ μας και την κατανάλωσή μας (ή να το κάνουμε τελείως «κάγκουρο»…δεν θα το ήθελα...)

      Αγόρασα λοιπόν από εδώ, αυτό το μοντέλο Bluetooth OBD2 (παίζει ΑΕΡΑ – δείχνω Real Demo σε όποιον θέλει, αν βρω χρόνο μπορεί να ανεβάσω κανένα videάκι).. http://www.1topstore.com/product_info.php?currency=EUR&products_id=12662
      Φυσικά υπάρχει και αυτό το μοντέλο που είναι μικρότερο σε μέγεθος.. http://www.1topstore.com/product_info.php?products_id=16026 Στην αγορά, ψάχνοντας στο Google, μπορεί κάποιος να βρει αρκετά μοντέλα Bluetooth OBD2. Το κόστος είναι πολύ μικρό (εμένα, το παραπάνω που αναφέρω, με μεταφορικά από USA, μου στοίχισε 20,1 ευρώ και ήρθε σε 5 ημέρες).

      Για εφαρμογές που το υποστηρίζουν οι καλύτερες παίζουν με ANDROID και είναι ΟΛΕΣ δωρεάν στο Android Market, πχ https://market.android.com/details?id=org.prowl.torquefree&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm9yZy5wcm93bC50b3JxdWVmcmVlIl0. Κάποιες στο Android Market είναι με την !!υπερβολική!! χρέωση των 3,5 ευρώ!!!! , πχ https://market.android.com/details?id=org.prowl.torque&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwib3JnLnByb3dsLnRvcnF1ZSJd

      Γιατί λοιπόν το αγόρασα και τι καταφέρνω?

      Έχοντας τοποθετήσει 2DIN multimedia στην κεντρική κονσόλα είχα απεγκαταστήσει το εργοστασιακό CD player. Μαζί με αυτό όμως έχασα και το σχετικό πλήκτρο με το οποίο στο άνω Led του ταμπλώ βλέπω τρέχουσα ώρα και ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Μην γνωρίζοντας λοιπόν πλέον τι κατανάλωση έχω (τον τελευταίο καιρό μάλιστα δείχνει χαμηλότερη από ότι παλαιότερα) έψαχνα να βρω εναλλακτικές λύσεις. Κατάλαβα ότι με συσκευές OBD αυτό είναι εφικτό. ΠΡΟΣΟΧΗ!! Η συσκευή αυτή δεν είναι μόνο για MAZDA CX-7. Από το 1996 και μετά όλοι οι κατασκευαστές ακολουθούν το ίδιο πρωτόκολλο ανάγνωσης δεδομένων από αισθητήρες. Υπάρχει δηλαδή σχετική φύσα υποδοχής σε ΟΛΑ τα σύγχρονα αυτοκίνητα (>1996).
      Με την συσκευούλα αυτή λοιπόν (σε μέγεθος κουτιού σπίρτων) βλέπω άπειρες μετρήσεις του αυτοκινήτου μου στο κινητό μου (κάποιες ιδιαίτερα κρίσιμες και αξιοποιήσιμες). Μάλιστα διέκρινα ότι στην καθημερινή διαδρομή μου προς το γραφείο σε συγκεκριμένα σημεία της διαδρομής (βλέπω πάνω σε google map την κατανάλωση) καίω περισσότερο. Προσπάθησα αρκετές φορές και τελικά αντιλήφθηκα τι έκανα λάθος και νομίζω ότι το βελτίωσα. Όλα αυτά είναι φυσικά υποκειμενικά, σε κάποιον μπορεί να ακούγονται περιττά (ας με συγχωρέσουν οι αναγνώστες που βρίσκουν ανούσιο το κείμενο, απλά εγώ εντυπωσιάστηκα με τις δυνατότητες των OBD).

      Καλες Μετρήσεις λοιπόν (και όχι καλά γκάζια…είμαστε εναντίον της άθλιας επικίνδυνης οδήγησης και υπέρ της προστασίας οδηγού, επιβατών, πεζών, περιβάλλοντος).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpapath
    • RE: Mazda CX-7

      Απάντηση για το αυτοκίνητο (ως ιδιοκτήτης).

      Διαβάζοντας τα του forum, εντοπίζω:

      Κανόνας α)
      Κάθε αυτοκίνητο πρέπει να κρίνεται αντικειμενικά και ως προς αυτά που προσφέρει έναντι των ομοειδών του. Διαφορετικά αυτοκίνητα δεν καλύπτουν όλες τις ανάγκες όλων των ανθρώπων. Όποιος παραβαίνει τον κανόνα αυτό, είναι αυτομάτως ο πλέον αναξιόπιστος κριτής.

      Κανόνας β)
      Η κατηγορία των SUV, παρά τα όσα της καταλογίζουν, ως μία ματαιόδοξη κατηγορία, εμφανίζει χαρακτηριστικά που χρίζουν προσοχής. Παρακαλώ χρήστες, κάτοχοι και οδηγοί των άλλων κατηγοριών παρακολουθήστε και αφουγκραστήτε, μην ξορκίζετε.

      Δίνω το προφίλ μου (συνήθως κάθε κατηγορία αυτοκινήτων κουμπώνει και με συγκεκριμένο προφίλ αγοραστών/οδηγών):
      40 ετών, ελεύθερος επαγγελματίας, εργαζόμενος αρκετές ώρες την ημέρα, μετακινήσεις σε πολλά σημεία ανά την εβδομάδα, με οικογένεια και παιδί, ανάγκες μεταφοράς, με παλαιότερη κατοχή κουπέ αυτοκινήτων και διάθεση να οδηγεί λίγο πιο σφιχτά αυτοκίνητα, αλλά όχι με αντοχή επί του παρόντος για κατοχή ενός coupe/GT το οποίο είναι σκληρότερο από αυτό που πλέον αντέχω. Το αυτοκίνητο σπανίως θα βγει εκτός δρόμου (λατρεύω την φύση αλλά δεν την πατάω). Υπάρχουν όμως ανάγκες για κίνηση σε δρόμους με χιόνι και λάσπη λόγω δύσβατης κατοικίας αλλά και πρόσβασης σε επαρχιακό σπίτι.
      Και τώρα περί του αυτοκινήτου (κρίνοντας για την κατηγορία του, χωρίς να μειώνω άλλες).

      1. Μεγάλο βάρος (σε σχέση με γρήγορα sedan και πιο γρήγορα coupe που είχα στο παρελθόν), αλλά το συνηθίζεις σε 1 μήνα. Μετά σου λείπει αυτό το «βάρος» αν οδηγήσεις μικρότερο αυτοκίνητο.
      2. Μεγάλες διαστάσεις (αλλά κάποια sedan έχουν μεγαλύτερες, οπότε παρηγορείσαι. ΠΡΟΣΟΧΗ, μεγάλο πλάτος 1,87m). Για να αγγίξεις την καλή σου κάνει ταξίδι το χέρι σου.
      3. Μεγάλο ύψος. Στην αρχή ασυνήθιστο. Τώρα προαπαιτούμενο. Βλέπω καλύτερα τον δρόμο και το ανάγλυφό του. Σε άλλα SUV, πχ Nissan X-Trail έννοιωθα κλισεις, εδώ όχι τόσο, άρα το μεγάλο ύψος δεν συνηγορεί στα αρνητικά.
      4. Σε σχέση με άλλα SUV, δεν είναι άνετο - μαγικό χαλί - στον δρόμο. Δεν τρίζει, δεν βαράει, αλλά έχεις την αίσθηση ότι οδηγείς ένα MEGA-GT. Μικρές κλίσεις. Σε άλλους η αίσθηση του να διαβάζεις τον δρόμο είναι ενοχλητική, σε μένα προσωπικά όχι. Όποιος το αγοράσει έχοντας πριν ένα άνετο sedan ή ένα γαλλικό, θα το θεωρήσει σφικτό, όποιος έρχεται από γρήγορο GT θα το θεωρήσει ικανοποιητικό.
      5. Αξιοπιστία. Έξι (6) μήνες μαζί του και δεν έχει βγάλει τίποτα. Τυπικό εργοστασιακό προβλεπόμενο service όπως υποδεικνύουν τα βιβλία του. Κόστος service στα 5000 χλμ γύρω στα 110 ευρώ. Επόμενο service στα 10.000χλμ. Φοβερό service στην Mazda Νομικός.
      6. Πολύ καλοί χώροι για SUV. Υπάρχουν άλλα με περισσότερους και σίγουρα υπάρχουν και αρκετά sedan. Εύκολη η πρόσβαση πίσω.
      7. Θέσεις για μικροαντικείμενα μπροστά. Όχι πολλές αλλά το ντουλαπάκι και το κεντρικό υποβραχιόνιο βοηθούν την κατάσταση.
        Αξίζει η έκδοση Grand-Touring. Άπαιχτος εξοπλισμός. Στα συν προσμετρώνται τα xenon, τα θερμαινόμενα καθίσματα, το BOSE, η ηλιοροφή (επί παραγγελία μόνο στην Grand-Touring). Χρώμα που επέλεξα: Μαύρο. Δεν θα το ξαναεπιλέξω. Είναι πολυφορεμένο και αδικεί το αυτοκίνητο. Μολυβί ή χρυσαφί του πάνε (αλλά αυτό είναι και υποκειμενικό).
      8. Θέση οδήγησης. Πολύ καλή, αλλά θα προτιμούσα λίγο καλύτερη πλευρική στήριξη. Δεν γέρνω δεξιά-αριστερά από το κάθισμα, αλλά σε σχέση με κάτι καταπληκτικά bucket σε παλιότερο coupe, μου λείπει η πλευρική. Από την άλλη πάλι η μέση μου στηρίζεται καλύτερα και δεν βγαίνω σαν μπαστούνι μετά από 300-400 χλμ ταξίδι non-stop.
      9. Χειριστήρια. Καταπληκτικά. Αξιόπιστα. Ενδείξεις καντράν – πολύ καλές. Ενδείξεις κεντρικού panel – θα μπορούσαν να είναι πιο εύκολες (πχ για να δω μέση κατανάλωση και ώρα, πρέπει να αλλάζω το display με ένα κουμπί). Μοχλός ταχυτήτων φοβερός. Αίσθηση υλικών – αρκετά καλή αλλά όποιος φτιάχνεται με ποιότητα Mercedes/BMW/Audi δεν θα την βρει εδώ. Δεν είναι η συναρμογή ή η σχεδίαση (υποκειμενικά την θεωρώ αρκετά προχωρημένη) αλλά η ποιότητα των υλικών (πχ σκληρά πλαστικά) τα οποία σου υποδεικνύουν συνεχώς ότι είσαι σε ένα αυτοκίνητο που δεν είναι upper class. Όποιος ψάχνει κλασάτο και όχι design εσωτερικό κοιτάει αλλού.
      10. Κράτημα. Αρχικά θεωρούσα ότι θα είναι ένα σκληρότερο SUV το οποίο χωρίς να γέρνει αρκετά, θα είχε καλή ευθυβολία και κράτημα στις στροφές χωρίς όμως να είναι «τραπέζι». Όντως δεν είναι τραπέζι, αλλά παραδόξως λόγω μεταξονίου και καλών αναρτήσεων είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ από αυτό που περιμένει ο μέσος οδηγός της κατηγορίας SUV. Έχοντας οδηγήσει και την X3, θεωρώ ότι είναι σε αυτή την κλάσση κύλισης και κρατήματος (και ίσως ελαφρά καλύτερου).
      11. Κινητήρας. Ράθυμος μέχρι 2000-2500 στρ. Μετά ξεσπάει (χωρίς lag) και παίρνει δρόμο. Στην αρχή τρομάζει (τέτοιος όγκος να επιταχύνει ΕΤΣΙ!!!). Το ξαναλέω. Δεν είναι GT/GTi αλλά και εγώ δεν είμαι πλέον 25 χρονών. Εντούτοις η πλευρικές και εγκάρσιες επιταχύνσεις που προσφέρει είναι ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΕΣ!!. Ποιότητα κύλισης κορυφαία. Ταξιδεύεις με 180 και η σύζηγος θεωρεί ότι πας με 130 (άρα δεν φωνασκεί). Θόρυβος μηδέν. Αεροδυναμικός θόρυβος επίσης μηδέν.
      12. Ακαμψία. Τέλεια. Σε σαμάρια με τζάμι κλειστό, βάλτε το χέρι στο άνω χείλος της πόρτας και θα δείτε μηδενικές στρεβλώσεις. Crash test σε Euro NCAP δεν υπάρχει, αλλά σε USA είναι, στα αντίστοιχα εκεί test, κορυφαίο. Το καλό θα ήταν να ξέραμε και κατά NCAP τι κάνει.
      13. Ηλεκτρικά. Χωρίς προβλήματα. Τα πολλά gadget της έκδοσης GT, δεν δείχνουν ψεγάδια αστοχιών.
      14. Tips & tricks. Το καλοκαίρι, λόγω μεγάλης επιφάνειας κρυστάλλων (μαύρο δε έξω, άσπρο εσωτερικό) ΚΑΤΑΚΑΗΚΑ..Να το αποφύγετε. Ο ήλιος με τύφλωνε, τα σκιάδια δεν επαρκούσαν (παρόλο που εκτύνωνται με έξυπνο τρόπο). Ως εκ τούτου, αποφάσισα να βάλω σκούρες διαφάνειες μπροστά. ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ. Πέραν του ότι θεωρούνται περίπου παράνομες, δεν έχω καλή ορατότητα πλευρικά το βράδυ. Οι διαφάνειες είναι καλής ποιότητας, από εξουσιοδοτημένο κατάστημα, αλλά προς θεού. Αν μπορείται να τις αποφύγετε. Λευκό εσωτερικό (μπεζ για την ακρίβεια). Δεν λερώνει όπως νόμιζα, αλλά τον χειμώνα είναι σαν να κάθομαι στο χιόνι. Σωτηρία τα κρύα πρωινά τα θερμαινόμενα καθίσματα. Έλλειψη στον εξοπλισμό (που δεν μου έλλειψε όμως εμένα. Το είχα σε παλαιότερα αυτοκίνητα αλλά ποτέ δεν το χρησιμοποίησα και δεν κατάλαβα την χρής) ο διζωνικός κλιματισμός. Ηλιοροφή. Δεν είναι τεράστια όπως σε άλλα SUV, θα ήταν τέλειο αν ήταν μεγαλύτερη, αλλά η κλίση παρμπριζ (60μοίρες) δεν το επέτρεψε μάλλον κατασκευαστικά.
      15. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (όλοι αυτό περιμένουμε, ε?). Λοιπόν, η κατανάλωση δεν είναι μετρήσιμο μέγεθος (προσωπική άποψη). Η κατανάλωση είναι μία εξίσωση με περισσότερους από έναν αγνώστους και όποιος την θεωρεί δεδομένη, μάλλον σφάλει. Εντούτοις, αυτό που εισπράτω (πληρώνω καλύτερα) προσωπικά σε καύσιμο μεταφράζεται ως 13-14 λίτρα στα 100 χλμ. Το δικό μου αυτοκίνητο έχει 9000χλμ, κινείται σε Αττική οδό καθημερινά, σε μικρούς δρόμους, σε Εθνική οδό με μεσαία ταχύτητα και με πολύ υψηλή (180-200 όταν δεν παρίσταται σύζυγος ή κάποιος συνάδελφος). Αν την συγκρίνω με αυτή ενός τυπικού sedan είναι ΘΗΡΙΩΔΗΣ. Αν την συγκρίνω με αυτή που θα ξόδευα σαν 25άρης με την γλώσσα έξω, οδηγώντας ένα 200+ HP GT/GTi θα ήταν πέριπου παραπλήσια (το γκάζι στο πάτωμα το πληρώνεις). Αν την συγκρίνω με αντίστοιχο SUV των 150-170 HP είναι 20-30% αυξημένη. Άλλοι ζούνε με αυτό το «έξοδο», άλλοι όχι. Μην παρεξηγηθώ, έχει να κάνει με βάση τις προτεραιότητες του καθενός (άλλος δεν καπνίζει και θεωρεί ότι το έξοδο το δίνει στο κάυσιμο, άλλος δικαιολογεί την extra περιβαλλοντική επιβάρυνση του SUV με το γεγονός ότι δεν κάνει πάνω από 10000χλμ το χρόνο, άλλοι αποσβαίνουν το έξοδο καυσίμων λόγω επαγγέλματος – πχ κάλυψη οδοιπορικών από εταιρείες, κλπ). Ναι λοιπόν η κατανάλωση είναι υψηλή σε σχέση με άλλο ίδιων διαστάσεων αυτοκίνητο, αλλά είναι χαμηλότερη από άλλο, ίδιων διαστάσεων και ιπποδύναμης, αυτοκίνητο.
      16. Τι του καταλογίζω στα πλην? Ποτέ δεν θα σε κοιτάξουν σαν κάτοχο ενός Mercedes/BMW/Audi/Volvo/Saab (αλλά όποιος θέλει δηλώνει οπαδός του understatement και έτσι νοιώθει καλά). Δεν θα πας ποτέ στα κακοτράχαλα χώματα και βράχια. Όποιος χρειάζεται κάτι τέτοιο μάλλον κρατά κατά λάθος στα χέρια του το διαφημιστικό φυλλάδιο του CX-7. Δεν θα προσπεράσεις ποτέ τα 180-200+ HP coupe/sedan. Αλλά όποιος χρειάζεται το υπέρτατο γκάζι, διαλέγει αναλόγως (αν και μάλλον κανείς μας τελικά δεν το αξιοποιεί).

      SORRY για το μακροσκελές κείμενο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpapath
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr