Ο περιφερειακός σχεδιάστηκε α)για διαφορετικές συνθήκες και όγκο κυκλοφορίας από αυτά που ισχύουν τώρα (θυμίζω φανάρια,το ότι κάποτε έστω στοιχειωδώς συντηρούνταν) και β)για οδηγούς που ξέρουν να οδηγούν.Για το α) έχω να πω ότι οι συνθήκες κυκλοφορίας αλλάζουν καθημερινά, τα αυτοκίνητα πληθαίνουν,το οδόστρωμα φθείρεται αλλά ο περιφερειακός μένει πάντα ο ίδιος!Κακοτράχαλος,με κάθε λογής εμπόδια, πετάγματα, κλίσεις-εκπλήξεις που πας αριστερά και όμως σε στρίβει δεξιά, παρανοικούς να πετάνε πέτρες στα αυτοκίνητα -το είδαμε και αυτό-, οδόστρωμα-καθρέφτης, εξόδους μετά τις εισόδους και πολύ κοντά σε αυτές και λογής άλλες πατέντες ελληνικές.Αν σε αυτό προσθέσουμε και το β) με τους οδηγούς-χάροντες που πήραν το δίπλωμα με λάδωμα ή επειδή στην εξέταση πήγαιναν με 10 χλμ/ώρα στον άδειο δρόμο της Καλαμαριάς και ανοίξαν την πόρτα με το δεξί χέρι, τότε έχουμε το καθημερινό ατύχημα στον περιφερειακό μας που ποικίλλει από απλό φιλάκι στον μπροστινό μέχρι νταλίκα που καβαλάει τις μπάρες αφου πάει με 120 (δεν το λέω έτσι, το έχω δει ο ίδιος) τέρμα αριστερά και συστήνεται στον απέναντι.Εδώ ρε παιδιά όταν έρχεσαι από Αθήνα,στον μεγαλύτερο οδικό άξονα της χώρας,και που αλλού στη Θεσσαλονίκη, έχει έξοδο από την εθνική στα αριστερά, εκεί που πάει για Ευζώνους αν θυμαμαι καλά.Τι συζητάμε τώρα...