Ας μην χάνουμε τη σοβαρότητά μας. Να μου κάνουν μήνυση γιατί ? Εγώ δημοσίευσα μόνο γεγονότα. Ας γινόταν κάτι τέτοιο και θα γελούσε ο κάθε πικραμένος. Απλά δεν μπορώ , έστω και τα καθυστερημένα,αντανακλαστικά, ασχέτως αιτίας διαμόρφωσης τους (δημοσιότητα, αναγνώριση λάθους, φόβος έννομων συνεπειών , δικής μου επιμονής ή και ιιδότητας ή κάτι άλλο) να μην τα αναγνωρίσω. Όλοι στη θέση μου θα θέλαμε να μην είχα αναγκαστεί να φτάσω ως εδώ , να μην έχω ταλαιπωρηθεί, ούτε να εχει μεσολαβήσει το δεύτερο συμβάν που κυριολεκτικά τους ταρακούνησε (ευνοήτως) και έτσι τέθηκε επί τάπητος και το πρώτο συμβάν και πήρα πίσω τα χρήματά μου. αλλά το ζήτημα να είχε λυθεί ήδη από την Kosmocar εη τη γενέσση του. Κατά τα λοιπά το πρόβλημα επικοινωνίας με τις μεγάλες εταιρίες και κατανόησης εκ μέρους τους είναι δεδομένο και παραμένει επίκαιρο πάντοτε. Αν μου εξηγήσει ο φίλος τι εννοεί με το περίεργη ιστορία και κυρίως αυτό που με εναδιαφέρει που εντάσει τη δική μου εμπλοκή (ως προς το περίεργα).
giorgos-stivaktakis
@giorgos-stivaktakis
Latest posts made by giorgos-stivaktakis
-
RE: AUDI Q5
-
RE: AUDI Q5
Καλημέρα σας , πιθανόν η ιδιότητα μου να έπαιξε κάποιο ρόλο σε κάθε περίπτωση όμως οι καταγγελίες μου ήταν σοβαρές και σημαντικές , τις είχα δε αναλύσει στην οκτώ σελίδων επιστολή διαμαρτυρίας που απέστειλα στην Kosmocar. Ήδη όμως από πριν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τους είχε αντιληφθεί τις διαστάσεις του ζητήματος. Κατά τα λοιπά και σχετικά με την νέα βλάβη αυτό που συνέβη ήταν το εξής , (από ότι μου έδωσαν να καταλάβω και εν αναμονή της επίσημης απάντησης της Kosmocar) Κατά την τοποθέτηση του σετ συμπλέκτη στα Ιωάννινα το ημιαξώνιο δεν βιδώθηκε σωστά (φύγαν οι βίδες, που βρέθηκαν στην ποδιά του αυτοκινήτου , ίσως γιατί δεν είχαν πιάσει καλά ή κάτι άλλο) με αποτέλεσμα το ημιαξώνιο να φύγει από τη θεση του και να μείνω χωρίς κίνηση σε μπροστινό τροχό. Χωρίς να θέλω να κινδυνολογήσω μου φαίνεται ότι είχα Άγιο και τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα για μένα. Σε απάντηση στο φίλο ότι πρέπει οι νομικοί να βοηθήσουν ώστε να υπάρχουν κάποιες επιτροπές που να επιλαμβάνονται παρόμοιων υποθέσεων τον ενημερώνω ότι σε κάθε νομαρχιακή αυτδιοίκηση στο τμήμα Εμπορίου ενεργοποιείται η επιτροπή του άρθρου 11 του ν. 2251/1994 (προστασία καταναλωτή), η λεγόμενη επιτροπή φιλικού διακαννισμού, η οποία προεδρεύεται από δικηγόρο , που επιλαμβάνεται παρόμοινων υποθέσεων , γνωμοσdτεί σχετικά και βάσει του νόμου οι αρμοδιότητες της και οι δυνατότητες επίλυσης προβλημάτων αρκετά μεγάλες.
-
RE: AUDI Q5
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην εταιrία του Κ. Α. Τεγούση , που είναι ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της Kosmokar στη Βέροια , στον σύμβουλο service τον. κ. Θωμά Παζάρκα και όλους τους εκεί εργαζόμενους τεχνικούς οχημάτων, που δούλεψαν με σύστημα και υπευθυνότητα για να αποκαταστήσουν το όχημα μου. Δε μάσησαν τα λόγια τους , αλλά με καθαρές κουβέντες mου εξέθεσαν την κατάσταση , χωρίς να εκθέσουν κανέναν και χωρίς να αποδώσουν κατηγορίες σε κανένανς ( ο νοών νοήτω). Εργάστηκαν σιωπηλά και αποτελεσματικά. Μαζί τους αισθάνηκα της ίδια ασφάλεια όπως με τον πεθερό μου , που είναι μηχανικός αυτοκινήτων. Ο κ Απόστολος Τεγούσης είναι ένας θαυμάσιος άνθρωπος , αληθινός gentleman (κιμπάρης στη γλώσσα μας) , ο οποίος μου αναπτέρωσε το ηθικό και μου επανεκίνησε την μνήμη ως προς το θέμα γιατί είχα αγοράσει Audi. ΓΓιατί ακριβώς πρόκειται για μεγάλη και αξιόπιστη εταιρία , που πάντα είναι δίπλα σου . Mε γέμισε φεύγοντας δώρα , γλυκά (περιβόητο ραβανί βεροίας από τον Χουχλιούρου), αλλά το κυριότερο , το σύγραμμα του Μ. Ανδρόνικου 'Βεργίνα οι βασιλικοί τάφοι'). Φεύγω με γεμάτη την καρδιά και τα χέρια. Απέκτησα νέους φίλους και παραστάτες για την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου μου. Είμαι πολύ χαρούμενος. Πρόκειται για μία μεγάλη εταιρία και άξιο συνεργάτη της Kosmokar Α.Ε. στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα στη Βέροια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ είναι πολύ λίγο. Ήδη με έχουν πάρει τηλέφωνο για να δουν αν έφτασα καλά στη Θεσσαλονίκη. Εύγε Audi!
-
RE: AUDI Q5
Σε συνέχεια της από 4-11-2009 δημοσίευσης μου αναφέρω ότι την επόμενη μέρα υπήρξε άμεση κοινητοποίηση της Kosmocar. επικοινώνσε μαζί μου υπεύθυνος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών (ο κ. Λεωνίδας Αριανάς, ο οποίος ήταν κυριολεκτικά βάλσαμο στην ταλάιπωρία μου). Επικοινώνησε επίσης αμέσως μαζί μου αυτοπροσώπως ο κ. Καψιώχας , ο οποίος είναι όντως αξιόλογος άνθρωπος και επιχχειρηματίας , ιδέα που αποκόμισα από τη συνομιλία μαζί του και από τις μετέπειτα ενέργεις του , καθώς προσπάθησε να μειώσει στο ελάχιστο τις αρνητικές συνέπειες που είχαν σε εμένα οι ενέγειες ορισμένων υπαλλήλων του. Μου ζήτησε συγγνώμη , μου εξέθεσε ότι δεν είχε ενημερωθεί κατάλληλα και αν γνωριζε από τους υπαλλήλους του για την πραγματική κατάσταση θα είχε φρονίστι το σετ συμπλέκτη που κάηκε στα 3.400 χιλ. στο Q5 που είχα αγοράσει τον Ιούλιο του 2009 να μπει στην εγγύηση και όχι να το πληρώσω, μου επέστρεψε δε πάραυτα και το ποσό των 750 Ευρώ , που είχα καταβάλει με κατάεση σε σχετικό τραπεζικό λογαριασμό μου. Για το δε άλλο συμβάν , την ακινητοποίσηη δηλαδή του οχήματός μου μόλις δύο ώρες αφού είχα φύγει από το συνεργείου στα Ιωάννινα και μπροστά στην είσοδο της πόλης της Βεροίας , μου ζήτησε συγνώμη (αναγνωρίζοντας εμέσως αλλά πλην σαφώς ότι έχει γίνει κάποιο λάθος από τους μηχανικούς του κατά την τοποθέτηση του σετ συμπλέκτη). Έστειλε δε αυθημερόν τα ανταλλακτικά στο συνεργείο του κ. Τεγούση (εξουσιοδοτημένος και αυτός αντιπρόσωπος της Audi και VW στη Βέροια) για να μην ταλαιπωρηθώ περιμένοντας τα ανταλλακτικά από τη Γερμανία. Ήδη σήμερα (6-11-2009) και ώρα 18:00 βρίσκομαι στο σπίτι μου στη Θεσσαλονίκη, από όπου και σας γράφω, το δε όχημα μου (Audi Q 5) είναι παρκαρισμένο στο γκαράζ μου και είμαι περιχαρής , διότι η ταλαιπωρία που ξεκίνησε στα Ζαγοροχώρια στις 26-10-2009 τελείωσε αισίως
-
RE: AUDI Q5
Ό κυριότερος λόγος που έκατσα και την έφαγα την πρώτη φορά είναι ότι είμαι ο ίδιος Δικαστής και είπα να μην το τραβήξω και λένε οτιδήποτε. Απλά εκμεταλλεύονται την κατάσταση που βρίσκεσαι , την αδιαφορία του επίσημου dealer και το ότι θέλεις να τελειώνεις για να πας σπίτι σου και να έχεις τελικά αυτοκίνητο και όχι το χάρο που σου δίνουν ως αμάξι εξυπηρέτησης. Δεν θα χαριστώ όμως σε κανέναν πλέον γιατί έχουν γίνει εγκληματικά αδιάφοροι. ΚΑι αν μου ξανατύχει υπόθεση με άθρωπο που έπαθε κάτι παρόμοιο αλίμονο στον κατασκευαστή...... Πάντως έχασα πάσα ιδέα για το σύστημα διανομής της Audi στην Ελλάδα. Ελπίζω μέσα από την ιστορία μου - που δεν προσθέτω ούτε το ελάχιστο στα πραγματικά γεγονότα- και τη διάσταση που σκοπεύω να της δώσω να αλλάξει κάτι .........
-
RE: AUDI Q5
Όχι δεν καταλάβατε εγώ το πλήρωσα γιατί το βρήκαν μαυρισμένο και άρα το πατινάρισα (ισχυρίζονται) και αυτού που πλήρωσα (750 Ευρώ ανταλλακτικά και εργασία) ξαναχάλασε δύο ώρες αφού έφυγα από την αντιπροσωπεία Ιωαννίνων για επιστροφή για Θεσσαλονίκη. Στο συνεργείο της Βέροιας , που θα μου απαντήσουν αύριο τι ακριβώς συνέβη οι άνθρωποι έμιενα έκπληκτοι. Επιεδή σκοπεύω κα κινηθώ δικαστικά ζήτησα από επιτροπή της διεύθυνσης Εμπορίου της αρμόδιας Νομαρχίας Ημαθίας να γνωμοδοτήσει για το αν υπάρχει κάποιο σοβαρότερο πρόβλημα και πρέπει να αντικατασταθεί το αυτοκίνητο και για το εάν η φθορά του σετ συμπλέκτη που είχε από τη μάνα του (το οποίο όπως είπα δεν μου παρέδωσαν στα Ιωάννινα γιατί το επέστρεψαν στην audi αλλά θα μου στείλουν φωτογραφίες του) σχετίζεται τελικ΄λα και με το δέυτερο πρόβλημα. Εντωμεταξύ από την οδική βοήθεια της Audi ζήτησα λόγω της απίστετυς ταλαιπωρίας που έχω υποστεί να με πάρει κάποιος υπεύθυνος αύριο (5-11-2009) γιατί σκοπεύω να ασκήσω όλα τα νόμιμα μέσα που έχω ως καταναλωτής και ως πολίτης.
-
RE: AUDI Q5
Είμκαι κάτοικος Θεσσαλονίκης και οδηγός επί δεκαεννέα χρόνια. Από τις 24-7-2009 είμια ιδιοκτήτης ενός νέου Q5. Στις 26-10-2009 ταξίδεψα με την οικογένεια μου στα Ζαγοροχώρια. Το αυτοκι΄νητο είχε διανύσει έως τότε 3.400 χιλ. Ξαφνικά στο δρόμο πάνω σε αλλαγή αν και πήρε την ταχύττηα δεν περπατούσε. Ήρθε η οδική βοήθεια της Audi και ο πήγαν στον εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα ΙΩάννινα (Καψιώχας). Εκεί διέγνωσαν ότι έπρεπε να γίνεια αλλαγή πλατώ συμπλέκτη. Σήμερα (4-11-2009) πήγα το πήρα από Ιωάννινα ,αφού πλήρωσα, μου είπαν ότι είχε καεί , αλλά δεν είχαν να μου δώσουν τα ανταλλακτικά γιατί τα επιστρέφουν πίσω στην Audi , ότι έχουν όμως φωτογραφίες τις οποίες θα μου στείλουν. Επιστρέφοντας για Θεσσαλονίκη και μόλις πέρασα το κόμβο για Βέροια άκούγεται ένας υπόκωφος θόρυβος και το αυτοκίητο μένει ακυβέρνητο στην μέση της Εγνατίας οδού , συγκεκριμένα αν και είχε ταχύτητα δεν προΧωρούσε. Η οδική βοήθεια της Audi το τμήμα της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα μία κυριά που με γνώριζε από το συμβάν το Ιωαννίνων , ήταν αυτή που με βοήθηκε και την ευχαριστώ πολύ ώστε να έρθει η βοήθεια γρήγορα και να βρω άλλο αυτοκίνητο να πάω μετά από αρκετές ώρες στη ΘΕσσαλονίκη. (σημείωση Είναι μεταξύ των ατόμων τα οοία θα αναφερώ στην εξώδικο που θα στείλω στην μαμά Audi στη Γερμανία και θα την εκθειάζω για τη βοήθεια της). Το συνεργείο της Βέροιας (Τεγούσης) δεν μπόρεσαν να το δουν γιατί ήταν αργά και θα με ενυπερώσουν αύριο. Ήαταν πολύ φιλικοί και αντιλήφθηκαν την ανησυχία μου δεδομένου ότι από το συμβάν αυτό στο μέσο της Εγνατάις οδού αν το αυτοκίνητο δεν είχε τη δική του κίνηση λόγω κατηφόρας θα έμενε στη μέση του δρόμου και αμέσως μετά από στροφή και ούτε θελω να διαναοηθώ τι θα γινόταν αν είχε κίνηση και βρίσκονταν και τα παιδιά μου μέσα. Δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει. Διάβασα και για άλλους που έχουν το ίδιο πρόβλημα και δεν αναγνωρίστηκε η εγγύηση. Είναι δυνατόν μέσα σε διακόσια χιλόμετρα να πάθω τέτοια ζημιά ?