Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οι καταναλωσεις που λες ειναι οι δικες σου ή του κατασκευαστη?
αυτες ειναι δικες μου του κατασκευαστη ειναι πιο πανω
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οι καταναλωσεις που λες ειναι οι δικες σου ή του κατασκευαστη?
αυτες ειναι δικες μου του κατασκευαστη ειναι πιο πανω
Δεν εχει συστημα start stop η επιδοσεις του κινητρα ειναι καλες θηριο στις ανηφορες μεγαλη ροπη απο χαμηλα μικτη καταναλωση με ταχυτητες 120 150 5,8 αν το πας συντιρητικα πιο λιγο Με τα παραπανω νουμερα (ροπη κλπ) μπορεις να κανεις συγκριση με τους tsi Στην Ευρωπη το 70% ειναι ντιζελ
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έχει κανείς feedback από Golf VI 1.6 TDi; Αυτό με τα 105 άλογα. Διάβασα μερικά πράγματα στο web, αλλά λέω μήπως έχει τύχει και το έχει οδηγήσει κανείς.
Ευχαριστώ.
Εχω το golf vi tdi 105ps με κινητηρα τεχνολογιας common rail και φιλτρο DPF κατακρατησης μικροσοματηδιων Ροπη 250Nm στις 1500-2500στροφες Co2 119 τελικη 190 0-80/0-100/80- 120 7,5/11,3/14,5 καταναλωση εντος πολεως 5,2 εκτος 3,5 μικτη 4,1
Παλι θα τα ξαναλεμε το 53% των ΕΙΧ στην ερωπη ειναι ντιζελ ενω εμεις προσεχουμε το περιβαλλον ο Γερμανος ο Βελγος ο Ολανδος οχι Δεν κειταμε λιγο τα χαλια μας με τις χωματερες και τα σκουπιδια μας παντου σκουπιδια πεταμενα μεσα και εξω απο καθε πολι
ΟΚ ευχαριστω Ειμαι κατοικος εκτος Αθηνων για αυτο παραγγειλα TDI
Παραγγειλα golf vi 1.6 TDI DRF με ρυπους CO2 119g/km ερχετε τον Δεκεμβριο θα κυκλοφορω ελευθερα στο δακτυλιο ?
Βελγιο Ολλανδια που παω τα περισοτερα ντιζελ 80% (μεχρι και smart ειδα ντιζελ) το ιδιο και στην ιταλια. Αν δεν ειναι βλαπτικο το co2 γιατι προσπαθουν και το μειωνουν.(προδιαγραφες Εuro5) Η εκπομπες ρυπων αναφερονται σε ολες τις διαφημισεις αυτοκινητων.Στην Γαλλια τα τελη πληρωνονται αναλογα με τους ρυπους του αυτοκινητου.
Ο χρήστης fenderiarhs έγραψε:
Καλοι οι diesel αν μενεις εκτος Αθηνων, Θεσσ/νικης, αλλα υπολογιζε επισης οτι η αγορα τους ειναι συμφερουσα οικονομικα αν κανεις παρα πολλα χιλιομετρα ετησιως ωστε να αποσβαινεις με την χαμηλοτερη καταναλωση την καπως μεγαλυτερη αξια κτησης του αυτοκινητου με κινητηρα diesel, οπως και το μεγαλυτερο κοστος του καυσιμου.
Συμφωνω με αυτα που γραφεις εγω μενω εκτος Αθηνων,επειτα η καινουργοι κινητηρες ντιζελ εχουν λιγοτερους ριπους και απο τους καινουργιους βενζινοκινητηρες,προσφερουν οικονομια και δυναμη αντεχουν χρονια.Τα περισοτερα GOLF στην Δυτικη Ευρωπη ειναι TDI.Γενικα το 70% των αυτοκινητων ειναι ντιζελ.Εγω παντως θα το παρω εστω για τις βολτες και τα λιγα ταξιδια που κανω.
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
80-120 14.5 για diesel με 25 κιλά ροπής πολύ μου ακούγεται εκτός και αν είναι με 6η..
μπες και δες στο volkswagen konfigurator (Google) καινουργιος κινητηρας τις vw με μηχανικο κιβωτιο 5 τ και σε DSG 7
Αποφασισα τελος του μηνος να παραγγειλω golf vi1.6 TDI 105PS στις 4400στροφες ροπη 250Nm στις 1500-2500στρ co2 107 καταναλωση εντος πολεως 5,2 εκτος 3,5 μεικτη4.1 τελικη 190 0-80/0-100/80/120 7,5/11,3/14,5 τιμη €1000 περιπου πιο πανω απο το TSI (122PS) εσεισ τι λετε