Γεια σας,πριν λιγες μερες ενω εφευγα απο το σημειο που ειχα παρκαρει κ με ειχε αφησει το ενα ρευμα,απο το αλλο δεν μπορουσα να δω με αποτελεσμα ο οδηγος που με αφησε να φυγω να μου κανει νοημα οτι δεν ερχεται κανεις και να ξεκινησω.Οποτε κ ξεκινησα,αλλα ερχοταν μια μηχανη,ευτυχως ουτε ο οδηγος επαθε κατι ουτε η μηχανη του,εγω του ειπα αν χρειαζεται κατι αν θελει το τηλ .μου αλλα μου ειπε οτι τελειωσε και δεν ηταν αναγκη.Τωρα υπαρχει περιπτωση να κανει κατι απο εδω κ περα???Δεν γνωριζω απο αυτα γι αυτο κ ρωταω...ευχαριστω