επομενως Γιωργο τι πρεπει να προσεξω εγω στην αγορα ελαστικου; το να ειναι σιγουρα μεχρι Η το εξασφαλισαμε; η μπορω και V; ανεξαρτητως δειτκη φορτιου η να τον κοιταω κι αυτον; και κατι αλλο.......αφου κατα γενικη ομολογια λενε οτι τα φαρδυτερα λαστιχα αργουν να ζεσταθουν σε σχεση με τα στενοτερα γιατ ιβαζουν σε διασταση 205/50/16 δεικτη V (που μερικοι λενε οτι δεν εχει αμεση σχεση εγω λεω οτι εχει μικρη η μεγαλη) και σε μερικα 195/55/16 η και 195/60/15 βαζουν τα βγαζουν εννοω με δεικτη Η; τελικα τι λες εσυ να το παρω σε Η αν βρω η και V μπορω; γιατι δεν μπορω να πω οτι το ξεκαθαρισα ακομα μεσα μου
επισης κανω copy paste αλλο φοορυμ τα λογια ενος ελαστιχα απο ενα αλλο παιδια που τα δημοσιευσε..εχει δικιο τι λετες ακουω γνωμες
Ο δείκτης ταχύτητας μας δείχνει το θερμικό όριο αντοχής του ελαστικού καθότι σε υψηλότερες ταχύτητες έχουμε υψηλότερο ρυθμο περιστροφής του ελαστικού και άρα υψηλότερες θερμοκρασίες.Ο βασικότερος λόγος φθοράς του ελαστικού είναι η θερμοκρασία (που αναπτύσσεται λόγω τριβής).Άρα όταν ένα λάστιχο εχει δείκτη Η=210κμ/ωρα βρίσκετε περισσότερες ώρες κοντά στο 50% του όριου θερμικής αντοχής του απ'οτι ενα με δείκτη V αρα θα βγάλει και πιο λίγα χιλιόμετρα,άρα ειναι πιο ανθεκτικό στο χρονο αυτό που έχει δείκτη V.Επίσης λόγω του οτι τα michelin έχουν αρκετα πιο μαλακή γόμα ενα michelin με δείκτη V αντιστοιχεί σε ένα touranza με δείκτη H