Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    george296

    @george296

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    george296 Unfollow Follow

    Latest posts made by george296

    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου

      Ερώτηση πάνω σε αυτό που λες φίλε.

      Ποιος είναι ο λόγος που οι αντιπροσωπείες οι ελληνικές δεν εισάγουν αυτοκίνητα με lng ή cng?

      Ειδικά αυτά με lng είναι ελάχιστα, αυτήν την στιγμή μόνο η opel έχει αν δεν κάνω λάθος.

      Είναι μια απορία που την είχα ανέκαθεν γιατί θεωρώ ότι η βενζίνη έχει ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ κόστος για έναν οικογενειάρχη, το διευκρινίζω γιατί όταν έχεις παιδιά αλλάζουν οι υποχρεώσεις σου και οι προτεραιότητες σου, και θεωρώ μονόδρομο την απόκτηση αυτοκινήτου με καύσιμο εκτός της βενζίνης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george296
    • RE: OPEL FORUM

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      Αυτο το opel corsa με εργοστασικό lpg τι λεει; ποια ν πραγμστικη καταναλωση του;
      Εχει αυτοματο φρεναρισμα;

      Το πήρα φέτος στην έκδοση 120 edition.
      Δεν έχει στον στάνταρ εξοπλισμό αυτόνομο φρενάρισμα, αλλά νομίζω πως αν κοιτάξεις στην ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας έχει κάποια έξτρα που το περιλαμβάνουν?
      Όσον αφορά για την κατανάλωση αυτή κυμαίνεται μετά από 4300 χιλιόμετρα στα 7,7-7,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
      Με ελαφρύ πόδι να διευκρινίσω.
      Σε σχέση πάντως με οποιαδήποτε βενζινοκίνητο αυτοκίνητο η οικονομία που κάνει είναι πάρα πολύ καλή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george296
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου

      Να ενημερώσω ότι τελικά αγόρασα αυτοκίνητο με εργοστασιακό lpg και συγκεκριμένα το opel corsa στην έκδοση 120 edition.
      Παρόλο που ήμουν προσανατολισμένος στην αγορά αυτοκινήτου cng από το 2017 που άρχισε και η επιδότηση από την ΔΕΠΑ και παρόλο που όντως είναι με διαφορά η πιο οικονομική λύση, τελικά η απόσταση από το κοντινότερο πρατήριο, πήγαινε-έλα 84 χιλιόμετρα, με οδήγησε σε εργοστασιακό lpg.
      Είναι κάτι άλλωστε που το είχα αναφέρει ανοίγοντας το θέμα, ότι αρχές Αυγούστου δεν υπήρχε στην αγορά αυτοκίνητο με εργοστασιακό lpg, τουλάχιστον όχημα που να είναι ασφαλές.
      Το Fiat Punto με lpg που υπήρχε στην αγορά εκείνη την περίοδο, πήρε 0 αστέρια στα 5 στο crash test.
      Παρόλο που το θέμα το είχα ανοίξει για το cng, ενημερωτικά να αναφέρω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος από την αγορά μιας και η κατανάλωση η πραγματική κυμαίνεται κάτω από τα 8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και συγκεκριμένα στα 7,7-7,8 λίτρα και με τιμή 0,78-0,79, γύρω στα 6 ευρώ.
      Κλείνοντας την τοποθέτηση μου να πω πως για τους περισσότερους από εμάς η παράμετρος κατανάλωση-οικονομία είναι πραγματικά η ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ και ειδικά για τους +40, από την στιγμή που ζούμε σε ένα πολύ δύσκολο οικονομικά περιβάλλον τα τελευταία 10 χρόνια, με πολλές υποχρεώσεις και όταν μάλιστα υπάρχει και οικογένεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george296
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου

      Ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο για όσους θέλουν να βάλουν φυσικό αέριο στο αυτοκίνητο τους.

      http://www.fisikon.gr/uploads/files/Καπετανάκης Μετατροπή Βενζινοκίνητων οχημάτων για κίνηση με φα.pdf

      Όσον αφορά για το γεγονός ότι δεν γεμίζει η δεξαμενή, νομίζω είναι θέμα ασφαλείας, κάπου διάβασα ότι ένα 20% περίπου της δεξαμενής πρέπει να μένει κενή λόγω της διαστολής του αερίου.

      Επίσης σχετικά με τις προδιαγραφές για την χρησιμοποίηση του cng στα αυτοκίνητα, έχει βγει το ΦΕΚ 195/2015 τεύχος Β'.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george296
    • RE: SEAT FORUM

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... -norma-toy
      Αυτό ισχύει και για την SEAT και συγκεκριμένα για το IBIZA TGI?
      Οι ρύποι και η κατανάλωση έχουν υπολογιστεί με το παλιό πρότυπο ή το νέο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george296
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου

      alexandros.K Ότι υπάρχει στο διαδίκτυο το έχω ξεσκονίσει.
      Θέλω εμπειρίες από οδήγηση σε τέτοιες μηχανές, downsized με τούρμπο.
      Το θέμα σου terry308 επίσης το έχω διαβάσει, 39 σελίδες αναρτήσεων αλλά εξαιρετικό για να βγάλει κάποιος τα πρώτα του συμπεράσματα.
      Το θέμα που έχει με τις χαμηλές στροφές λύθηκε?
      Κάπου γράφτηκε ότι έγινε ολόκληρο θέμα στην Ιταλία και ειπώθηκε ότι έχει σχέση με τον εγκέφαλο?
      Είχες καμιά νέα ενημέρωση από την αντιπροσωπεία σχετικά με το σβήσιμο της μηχανής?
      Πάντως και εγώ σκέφτομαι να περιμένω το μοντέλο με τις 3 φιάλες.
      Το θέμα της αυτονομίας είναι σοβαρό, τώρα που δεν έχουμε και πολλά σημεία ανεφοδιασμού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george296
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου

      Το fiat το έβαλα λόγω τιμής, 2.000 ευρώ λιγότερα κοστίζει, δεν τα λες λίγα.
      Θέλω να ακούσω εμπειρίες από οδήγηση σε κινητήρα TSI 1.0 τρικύλινδρο.
      Αν έβγαλε προβλήματα στην διάρκεια του χρόνου, τι προβλήματα έβγαλε και γενικά για την λειτουργία του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george296
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου

      Καλησπέρα σε όλους.
      Ψάχνομαι για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο και είμαι ανάμεσα σε 3 μοντέλα.
      Να πω ότι δεν θέλω βενζίνη, το πετρέλαιο επίσης με όλα αυτά που ακούγονται ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα το κυνηγήσει, δεν το έχω στις επιλογές μου και δεν υπάρχει κάτι σε εργοστασιακό LPG που να μου τράβηξε το ενδιαφέρον.
      Μετά από πολύ διάβασμα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το πλέον φθηνό καύσιμο είναι το φυσικό αέριο.
      Τα 3 μοντέλα είναι

      1. SEAT IBIZA TGI 1.0 90HP, 15.300 ΕΥΡΩ
      2. VW POLO TGI 1.0 90HP, 15.990 ΕΥΡΩ
      3. FIAT PUNTO CNG 1.4 70 HP 13.284 ΕΥΡΩ ΜΕ 112,70 ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
        Το ζητούμενο για μένα είναι καταρχήν η οικονομία στην κατανάλωση και φυσικά η αξιοπιστία του κινητήρα στην διάρκεια των ετών.
        Δεν κοιτάω αξία μεταπώλησης, δεν σκοπεύω να το πουλήσω, το παλιό που έχω τώρα έχει κλείσει 19 χρόνια χρήσης.
        Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι τα 2 πρώτα φοράνε την ίδια μηχανή, αν δεν κάνω λάθος, και είναι τρικύλινδρα με τούρμπο.
        Δεν έχω διαβάσει καλά πράγματα όσον αφορά την αξιοπιστία των τρικύλινδρων στην διάρκεια του χρόνου.
        Το FIAT από την άλλη έχει τετρακύλινδο κινητήρα ατμοσφαιρικό αλλά είναι το πρώτο αυτοκίνητο που πήρε 0 αστέρια στο EURO NCAP.
        https://www.euroncap.com/en/results/fiat/punto/29849.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george296
    • Αγορά νέου αυτοκινήτου φυσικού αερίου

      Καλησπέρα σε όλους.
      Ψάχνομαι για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο και είμαι ανάμεσα σε 3 μοντέλα.
      Να πω ότι δεν θέλω βενζίνη, το πετρέλαιο επίσης με όλα αυτά που ακούγονται ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα το κυνηγήσει, δεν το έχω στις επιλογές μου και δεν υπάρχει κάτι σε εργοστασιακό LPG που να μου τράβηξε το ενδιαφέρον.
      Μετά από πολύ διάβασμα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το πλέον φθηνό καύσιμο είναι το φυσικό αέριο.
      Τα 3 μοντέλα είναι

      1. SEAT IBIZA TGI 1.0 90HP, 15.300 ΕΥΡΩ
      2. VW POLO TGI 1.0 90HP, 15.990 ΕΥΡΩ
      3. FIAT PUNTO CNG 1.4 70 HP 13.284 ΕΥΡΩ ΜΕ 112,70 ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
        Το ζητούμενο για μένα είναι καταρχήν η οικονομία στην κατανάλωση και φυσικά η αξιοπιστία του κινητήρα στην διάρκεια των ετών.
        Δεν κοιτάω αξία μεταπώλησης, δεν σκοπεύω να το πουλήσω, το παλιό που έχω τώρα έχει κλείσει 19 χρόνια χρήσης.
        Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι τα 2 πρώτα φοράνε την ίδια μηχανή, αν δεν κάνω λάθος, και είναι τρικύλινδρα με τούρμπο.
        Δεν έχω διαβάσει καλά πράγματα όσον αφορά την αξιοπιστία των τρικύλινδρων στην διάρκεια του χρόνου.
        Το FIAT από την άλλη έχει τετρακύλινδο κινητήρα ατμοσφαιρικό αλλά είναι το πρώτο αυτοκίνητο που πήρε 0 αστέρια στο EURO NCAP.
        https://www.euroncap.com/en/results/fiat/punto/29849.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      george296
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα ΦΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ μοντέλο 1999. Μόλις έκανα σέρβις, και οι εργασίες είναι οι εξής
      Αλλαγή λάδια μηχανής SELENIA 10W40
      '' φίλτρου αέρος
      '' φίλτρου λαδιού
      '' φίλτρου καμπίνας
      '' ιμάντα δυναμό
      '' ιμάντα τιμονιού
      '' μπουζί
      '' υγρά φρένων
      '' φρένα εμπρός (τακάκια, μαρκούτσια φρένων)
      Έλεγχος σασμάν διαφορικού
      '' υγρά τιμονιού
      '' ψυγείου-αναψυκτικού-παραφλού
      '' χειροφρένου
      Μαζί με την εργασία το κόστος είναι στα 330 ευρώ. Θέλω να μου πείτε αν η τιμή είναι σε φυσιολογικά πλαίσια. Οι γνώσεις μου σε μηχανικά θέματα είναι περιορισμένες. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      george296
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr