ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΓΑΛΛΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΕΝΑ ΝΙΒΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ,Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΟΝΙΜΗ ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ. ΤΑ ΝΕΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ 1700 ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΑΓΗ ΣΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΡΟΠΗ.ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟ,ΑΥΤΟΦΕΡΟΜΕΝΟ ΜΕ ΜΗΚΟΣ 4,150m ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑΤΟΣ.ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ,ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΤΙΜΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΟ ΕΤΟΣ 2005!!!!!! ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΑΛΛΑ ΣΥΝΟΛΑ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ DIESEL THS PEUGEOT 1.9cchttp://clubs.pathfinder.gr/EPIRUS4X4