Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    georef

    @georef

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    georef Unfollow Follow

    Latest posts made by georef

    • RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ

      Χρήσιμο λινκ με ερωτήσεις απαντήσεις για τη χρήση παιδικών καθισμάτων:

      http://anapodakathismata.blogspot.com/2010/11/faq.html

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georef
    • RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
      Ειδαμε μερικα μοντελα οπως αυτο

      http://www.britax.co.uk/car-seats/first-class-plus ,

      Προσοχή: Το first class της Britax είναι ανάποδο από 0-13 κιλά, και κοιτά μόνο μπροστά από 9-18 κιλα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georef
    • RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ

      Ο χρήστης Govus έγραψε:

      Μιας και ξέθαψες κάτι που ειπώθηκε πριν από σχεδόν ...1,5 χρόνο, να σου κάνω μια ερώτηση: ξέρεις πολλά καθίσματα, για παιδιά ηλικιών άνω του ενός έτους, που και να τα ...χωράνε και να κοιτούν 'ανάποδα' ;

      Ναι, 2 της Britax, 2 της Besafe, 1 της Maxi Cosi και 1 της Akta Graco. Οτιδήποτε αφορά ανάποδα καθίσματα ξεκινά από τη Σουηδία.
      http://www.carseat.se/store.html

      Οι γερμαναράδες έχουν άλλη άποψη βέβαια: στις δοκιμές που έχουν διεξάγει, τα Britax Multi-Tech, Akta Graco Duologic I και Graco Duologic II έχουν δώσει από μέτρια μέχρι πολύ μέτρια αποτελέσματα στις δοκιμές πρόσκρουσης (τα Besafe X3, Britax Hi-Way και Two-Way καθώς και το Maxi Cosi Mobi μάλλον απευθύνονται μόνο στη σουηδική αγορά, καθώς δεν βρήκα στοιχεία γι' αυτά...). Οπότε η άλλη άποψη λέει, πως ο ADAC, η μεγαλύτερη αυτοκινητιστική λέσχη της Ευρώπης, διεξάγει δοκιμές παθητικής ασφαλείας (ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ και) παιδικών καθισμάτων με αξιοπιστία και μεγαλύτερο 'ειδικό βάρος'...

      Φίλε Govus συγγνώμη που άργησα να απαντήσω. Έψαχνα ένα βίντεο που είχα δει, όπου εκπρόσωπος της ADAC έλεγε ότι τα κρας τεστ τους δείχνουν καθαρά ότι τα ανάποδα καθίσματα παρέχουν καλύτερη ασφάλεια στις μετωπικές συγκρούσεις, αλλά έχουν πολύ δύσκολη εγκατάσταση στο αυτοκίνητο. Δεν κατάφερα να το βρω ακόμα αλλά σίγουρα θα το βρω και θα αναρτήσω το λινκ. Πάμε με τα υπόλοιπα:

      · καταρχάς δες εδώ το τεστ του HTS Besafe iZi Kid X1 ISOfix από την ADAC http://www.adac.de/infotestrat/tests/ki ... ?KisiID=18 . Το συγκεκριμένο κάθισμα έχει πάρει τη μεγαλύτερη βαθμολογία που έχει δοθεί ποτέ σε οποιοδήποτε κάθισμα μέχρι 4 ετών, όσον αφορά την ασφάλεια, στο φετινό γερμανικό τεστ Stiftung Warentest το οποίο γίνεται με 64km/h μετωπική ενώ περιλαμβάνει και πλευρική πρόσκρουση.
      · Τα αποτελέσματα που δείχνει η ADAC για το Britax Multi Tech αναφέρονται σε τοποθέτηση που κοιτά μπροστά http://www.adac.de/infotestrat/tests/ki ... ?KisiID=36 (άρα για μένα έχουν μικρή σημασία-το κάθισμα είναι ανάποδο που μπορεί να τοποθετηθεί και κοιτώντας μπροστά). Μια από τα ίδια και για το HTS Besafe iZi Combi X2 http://www.adac.de/infotestrat/tests/ki ... ?KisiID=31. Η πλάκα είναι ότι αυτό το κάθισμα της Besafe είναι ακριβώς το ίδιο με το iZi Kid (βλ. παραπάνω) που έχει κορυφαία επίδοση στο τεστ, απλά δεν είναι ISOfix και έχει τη δυνατότητα να τοποθετηθεί και κοιτώντας μπροστά. Ε, πώς ρε φίλε δύο ίδια καθίσματα έχουν τόσο διαφορετικές επιδόσεις; Μήπως θα έπρεπε όλα να αξιολογηθούν μόνο με την ανάποδη τοποθέτηση.

      Τέλος πάντων, οι προσωπικές μου αντιρρήσεις γενικά με τα τεστ είναι δύο:

      1. πρώτον ότι δίνουν την ίδια ακριβώς βαρύτητα (50%) στην ασφάλεια και (50%) στην λειτουργικότητα (ευκολία τοποθέτησης, καλό εγχειρίδιο χρήσης, άνεση και άλλα κουραφέξαλα). Εγώ προσωπικά για τα παιδιά μου δίνω βαρύτητα 95% και 5% αντίστοιχα. Πες με στραβό, πες με κολημένο, έτσι είμαι.
      2. ότι κανένα (εκτός από το σουηδικό Plus) δε μετρά το φορτίο πίεσης που δέχεται ο αυχένας σε καθίσματα 9-18kg στις μετωπικές συγκρούσεις.

      Δες λίγο αυτό:
      http://www.youtube.com/watch?v=BPx6VddB8y0
      Ενα το κρατούμενο για τις μετωπικές συγκρούσεις που αντιστοιχούν στο 70% των συγκρούσεων.
      Επίσης σε παρακαλώ διάβασε λίγο αυτό:
      http://anapodakathismata.blogspot.com/2 ... st_08.html
      είναι ένα δικό μου άρθρο μετά από την επίσκεψη που έκανα πριν 2 μήνες στο Σουηδικό Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας. Δεύτερο το κρατούμενο για τις πλευρικές που αντιστοιχούν στο 25% και είναι οι πιο επικίνδυνες.

      Εγώ έχω επιλέξει και τα δύο μου παιδιά να είναι ανάποδα χωρίς κανένα πρόβλημα γκρίνιας, ζάλης ή στενότητας χώρου. Θα παραμείνουν εκεί μέχρι να μην υπάρχει ανάποδο κάθισμα για το μέγεθός τους. Αυτό λέει η κοινή λογική η δική μου όταν βλέπω τα στατιστικά των Σουηδών εδώ και 45 χρόνια, αυτό λέει και η διαίσθηση και η δική μου και της γυναίκας μου.

      Απλά πράγματα: η αλήθεια είναι ότι οι μεγάλες κατασκευάστριες εταιρίες, παρότι γνωρίζουν τη διαφορά στην ασφάλεια, αντιστέκονται στην αλλαγή των γραμμών παραγωγής που θα είχε τεράστια κόστη.
      Η Αμερικάνικη Παιδιατρική Ακαδημία ήδη προτείνει το extended rear facing μέχρι 2 ετών http://aapnews.aappublications.org/cgi/ ... /30/4/12-a σε δύο χρόνια θα βγει η νέα ευρωπαϊκή νόρμα που θα αντικαταστήσει την ECE R44.04, θα λέγεται i-Size και θα φέρει την ανάποδη χρήση υποχρεωτική μέχρι 15 μηνών (από 9 κιλά που είναι σήμερα).
      Εάν για εσάς όλα αυτά ακούγονται κινέζικα λυπάμαι. Η μόνη συμβουλή που έχω να δώσω είναι αν δεν θέλετε/μπορείτε να κρατήσετε τα παιδιά σας ανάποδα μέχρι 4 ετών τότε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ κρατείστε τα ανάποδα μέχρι τα 13 κιλά που καλύπτει το πρώτο βρεφικό κάθισμα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georef
    • RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ

      Ο χρήστης Dodger έγραψε:

      Κατά σύμπτωση νεκρά παιδιά 0-5 ετών από τροχαία στη Σουηδία το 2008 μόλις 2. Στην Ελλάδα? Κατά μέσο όρο την τελευταία δεκαετία 20. Τυχαίο? Δε νομίζω.

      Στατιστική του κ@λου, συγνώμη κιόλας. Αν το σε μια χρονιά (2008) οι Σουηδοί είχαν 2 dead children, τότε με βάση τα μαθηματικά/στατιστική(μέθοδος των τριών ή του μπακάλη) σε 10 χρόνια, πόσα; 20, όσο η Ελλάδα, τυχαίο; Δε νομίζω...

      Αγαπητέ dodger, μάλλον δεν το κατάλαβες καλά. Μιλάω για μέσο όρο ανά έτος στις ηλικίες 0-6 ετών. Αν θέλεις κοίτα τα νούμερα αναλυτικά στην Ελλάδα από 2000 έως 2008 (η Στατιστική Υπηρεσία δε δείχνει το 2007). Η εικόνα είναι η εξής:
      2000, 21
      2001, 19
      2002, 23
      2003, 19
      2004, 18
      2005, 14
      2006, 19
      2008, 22
      Ο πιο έγκυρος όμως πίνακας σύγκρισης είναι ο εξής (παρακαλώ πηγαίνετε στη σελ. 47-Fig 18 Child Road Mortality):
      http://www.etsc.eu/documents/ETSC PIN ... 202009.pdf
      Παιδική θνησιμότητα από τροχαία ατυχήματα. Μέσος όρος για το 2005-2007*
      *Στοιχεία από την αναφορά «2010 on the Horizon: 3rd Road Safety PIN Report», European Transport Safety Council, Βρυξέλλες, Ιούνιος 2009
      Η παιδική θνησιμότητα σε τροχαία ατυχήματα μετριέται με βάση το δείκτη θνησιμότητας, τον αριθμό των παιδιών από 0-14 που χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα, διαιρεμένο δια τον πληθυσμό της χώρας (σε εκατομμύρια)
      Βλέπεις που είναι η Σουηδία (SE) και που η Ελλάδα (EL).
      Τέλος αναφορικά με τον αριθμό ατυχημάτων ρίξε μια ματιά στο 2006:
      Ελλάδα 16.019 τροχαία ατυχήματα
      http://www.statistics.gr/portal/page/po ... 1_F_GR.pdf
      Σουηδία 18.213 τροχαία ατυχήματα (2η παράγραφος σελ 9/128)
      http://www.sika-institute.se/Doclib/200 ... 007_30.pdf

      Παραθέτω κομμάτι από το «2010 on the Horizon: 3rd Road Safety PIN Report»:
      Vision Zero for children: Success story from Sweden
      Sweden also implemented a holistic approach to protect children from road dangers. The approach
      was based on a new philosophy: it should no longer be the child that should adapt to traffi c conditions
      but the traffi c conditions that should be adapted -as far as possible- to children’ limitations. The
      responsibility to prevent children from road danger always lies with the adults.
      Sweden also has had a history of high seat belt usage. In addition, parents place children in rearward
      facing restraints up to the age of 4, as recommended by the government. As a result, only two
      children (0-6) were killed in a car in 2008.

      Αξίζει για όποιον αγγλομαθή ενδιαφέρεται να τη διαβάσει ολόκληρη από εδώ:
      http://www.etsc.eu/documents/ETSC PIN ... 202009.pdf

      Τέλος για να αναδείξω στη σωστή του διάσταση το θέμα της παρατεταμένης χρήσης ανάποδων καθισμάτων παραθέτω παρακάτω γράφημα από έρευνα του Σουηδικού Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (VTI) με το Πολυτεχνείο του Βερολίνου όπου αναφέρονται οι θάνατοι παιδιών σε τροχαία ατυχήματα στ Σουηδία σε σύγκριση με τη Γερμανία (σελ. 20 β' διάγραμμα Injury rates, children in cars, 1999):
      http://www.volvoclub.org.uk/press/pdf/C ... n-cars.pdf
      Δείτε την τεράστια διαφορά στην ηλικία 1-2 ετών όπου οι Γερμανοί γυρίζουν τα παιδιά να κοιτούν μπροστά σε αντίθεση με τη Σουηδία που συνεχίζουν ανάποδα!!!
      Με το θέμα των 'γερμαναράδων' της ADAC επανέρχομαι πολύ σύντομα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georef
    • RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ

      Φίλε XENO
      Ας ξεκινήσω από την ‘αφύσικη’ θέση. Τα παιδιά στο παρακάτω βίντεο δε φαίνονται καθόλου γκρινιάρικα: http://www.youtube.com/watch?v=ZWKm7SenDHU
      Τα παιδιά δεν είναι σαν τους ενήλικες. Αν έχεις μικρό παιδί παρατήρησε πως κάθεται στο πάτωμα. Με τα πόδια λυγισμένα. Πώς παίζει, πως ξαπλώνει. Πάντα τα πόδια λυγισμένα. Ποτέ δεν είναι τεντωμένα.
      Ο γιος μου είναι 2 ετών και 8 μηνών και κάθεται ανάποδα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
      **Δεν **υποστηρίζω βέβαια ότι είναι πιο βολικό να κάθεται το παιδί ανάποδα από το να κάθεται μπροστά. Είμαι βέβαιος όμως ότι δεν αποτελεί πρόβλημα για τα παιδιά.
      Ούτως ή άλλως το βρέφος ξεκινά υποχρεωτικά με ανάποδο κάθισμα και μετά το 1 έτος συνεχίζει ανάποδα στο επόμενο κάθισμα. Ισα-ίσα που γι’ αυτό είναι μια φυσική συνέχεια.
      Και εδώ προκύπτει το εξής ερώτημα: για σένα προέχει η ασφάλεια ή η βολικότητα. Δες αυτό το βίντεο και πες μου ποιο από τα 2 dummies θα προτιμούσες να είναι το παιδί σου
      http://www.youtube.com/watch?v=fKIeExpD ... re=related
      Απλά πράγματα: το αναλογικά βαρύ κεφάλι στο βρέφος μέχρι 1 έτους συνεχίζει να είναι αναλογικά βαρύ (25% του συνολικού βάρους) και μετά – μάλιστα η αναλογία κορυφώνεται στους 18 μήνες. Οι αυχενικοί σπόνδυλοι που καλούνται να συγκρατήσουν το κρανίο που ωθείται τόσο βίαια μπροστά, όπως φαίνεται στο παραπάνω βίντεο, είναι ακόμα μικρά κομμάτια οστά ενωμένα με χόνδρο. Η οστεοποίηση αυτών των σπονδύλων γίνεται μεταξύ 3-6 ετών και τότε γίνονται πιο δυνατοί. Σε μπροστινό κάθισμα όλη η πίεση ασκείται στον αυχένα και στους ώμους. Σε κάθισμα που κοιτά πίσω η πίεση κατανέμεται σε όλη την πλάτη.
      Για περισσότερες εξηγήσεις http://anapodakathismata.blogspot.com/

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georef
    • RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ

      Ο χρήστης Govus έγραψε:
      Μιας και ξέθαψες κάτι που ειπώθηκε πριν από σχεδόν ...1,5 χρόνο, να σου κάνω μια ερώτηση: ξέρεις πολλά καθίσματα, για παιδιά ηλικιών άνω του ενός έτους, που και να τα ...χωράνε και να κοιτούν 'ανάποδα' ;

      Ναι, 2 της Britax, 2 της Besafe, 1 της Maxi Cosi και 1 της Akta Graco. Οτιδήποτε αφορά ανάποδα καθίσματα ξεκινά από τη Σουηδία.

      http://www.carseat.se/store.html
      Μη το θεωρήσετε διαφήμιση. Ούτως ή άλλως το σάιτ είναι ενημερωτικό και αξίζει να το δείτε όλο http://www.carseat.se

      Στη Σουηδία κρατούν ΟΛΟΙ τα παιδιά τους ανάποδα τουλάχιστον μέχρι 3 ετών. Βασικά δε βρίσκεις εκεί να αγοράσεις κάθισμα που να κοιτά μπροστά. Και αυτό εδώ και 45 χρόνια!

      Κατά σύμπτωση νεκρά παιδιά 0-5 ετών από τροχαία στη Σουηδία το 2008 μόλις 2. Στην Ελλάδα? Κατά μέσο όρο την τελευταία δεκαετία 20. Τυχαίο? Δε νομίζω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georef
    • RE: Παιδικά καθισματάκια ...ISOFIX κτλ

      Ο χρήστης Everville έγραψε:

      http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=4028
      Η μικρή είναι 15 μηνών και 10 περίπου κιλά και όπου ναναι πρέπει να πάμε στην επόμενη κατηγορία κιλών. Στο διαφημιστικό της volvo μου άρεσε το γεγονός ότι ο κατασκευαστής είναι η Britax Römer,
      ότι το παιδί μπορεί να κοιτάει προς τα πίσω μέχρι την ηλικία τον τριών ετών

      Η άποψή μου είναι ότι όλα αυτά ειναι μαρκετίστικες $%$%$..
      Αυτοί που σχεδιάζουν καθίσματα δεν ειναι γονείς. Γιατι αν ήταν γονείς θα ήξεραν ότι ειναι τελείως χαζό για ένα παιδί να κοιτάει προς τα πίσω όταν είναι σε αμάξι. Αλήθεια όταν ήταν μικροί αυτοί κοίταζαν προς τα πίσω ??
      Από την εμπειρία μου πάντως η μικρή από 2 μηνών δεν ήθελε να βλέπει με τίποτα προς τα πίσω. Όταν στους 2 μήνες και κατι γύρισα το κάθισμα προς τα εμπρός το κλάμα σταμάτησε αφού χάζευε το παιδί έξω όπως καθε λογικός άνθρωπος

      και ότι όλα τα υφάσματα που χρησιμοποιούνται για την επένδυση των παιδικών καθισμάτων είναι πιστοποιημένα σύμφωνα με το πρότυπο Oeko-Tex 100, το οποίο εγγυάται την απουσία συγκεκριμένων αλλεργιογόνων ουσιών.

      Ε και καμμιά αλλεργιογόνο ουσία αν πάρει δεν τρέχει τίποτα! Αντισώματα θα αναπτύξει

      Γέλασα πολύ με την τοποθέτηση αυτή του φίλου. Επειδή είμαι μεγάλος οπαδός της Σκανδιναβικής σχολής που κρατά τα παιδιά ανάποδα μέχρι 4 ετών, σας συμβουλεύω να ρίξετε μια ματιά σε αυτό το blog http://anapodakathismata.blogspot.com/.

      Είμαι έτοιμος να κατανοήσω (παρότι είμαι κάθετα αντίθετος) κάποιον που θα βάλει στην ιεραρχία του πρώτα τη βολικότητα από την ασφάλεια, αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας. Η άγνοια σκοτώνει. Και εγώ θέλω να ξέρω όσα περισσότερα μπορώ πριν αποφασίσω, ειδικά όταν πρόκειται για την ασφάλεια του παιδιού μου. Δείτε τα βίντεο με τα κρας τεστ. Το τεστ πιστοποίησης ECE R44/04 που ισχύει για τα παιδικά καθίσματα ΔΕΝ μετράει το φορτίο δύναμης που ασκείται στον αυχένα του παιδιού που κάθεται σε κάθισμα που κοιτά μπροστά. Μόνο το Plus test της Σουηδίας το κάνει και μέχρι στιγμής κανένα κάθισμα που κοιτά μπροστά δεν το έχει περάσει. Θα πει κάποιος ότι οι Σουηδοί είναι περίεργοι ή βλάκες που εδώ και δεκαετίες βάζουν ΟΛΟΙ τα παιδιά τους ανάποδα τουλάχιστον μέχρι 3 ετών; Συμπαθάτε με αλλά για τα 2 μου παιδιά προτιμώ να 'θεωρούμαι' περίεργος παρά Ελληνάρας μάγκας που τα γράφω όλα κανονικά. http://anapodakathismata.blogspot.com/

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georef
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr