Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Την πατήσαμε άσχημα με τον Τόλια... Ειχε κάνει παραγγελία ο πατέρας μου τέλη Νοέμβρη ένα Panda 100άρι και μας ειχαν πει παράδοση το αργότερο Φλεβάρη.
Φυσικά ακόμα δεν έχουμε δει το αμάξι και το χειρότερο ειναι οτι στα μέσα φλεβάρη το εξοφλήσαμε μιας και μας ειπαν οτι ειναι Ελλάδα και θα το χουμε εντός μιας βδομάδας.
Απο τότε φυσικά δεν έχουμε δει αυτοκίνητο, παρα τις διαβεβαιώσεις οτι ειναι στην Ελλάδα και λόγω απεργιών έχει γίνει μεγάλο πήξιμο στο τελωνείο κλπ.
Σήμερα μιλήσαμε με την μαμά Φιατ οπου μας ειπαν οτι οντως το αμάξι ειναι Ελλάδα και πως θα το παραλάβουμε απ' τα κεντρικά τους το συντομότερο δυνατόν...
Καλησπέρα στην κοινότητα.
Παρότι είμαι αρκετό καιρό αναγνώστης του φόρουμ, δόθηκε αφορμή να γίνω επιτέλους ενεργό μέλος από τη στιγμή που σταμάτησε τις πωλήσεις ο Τόλιας.
Παράγγειλα πριν από ένα περίπου μήνα ένα G.Punto από τον εν λόγω αντιπρόσωπο και κατέβαλα μία διόλου ευκαταφρόνητη προκαταβολή καθώς και το παλιό μου αυτοκίνητο για ανταλλαγή. Μην έχοντας μάθει τίποτα για το 'διαζύγιο Fiat-Τόλια' παίρνω τηλέφωνο χθες ατάραχος να μάθω που βρίσκεται η παραγγελία και πότε θα παραλάβω. Μου λένε υπήρχε μία εξέλιξη και δεν μπορούμε να παραδώσουμε αυτοκίνητα γι'αυτό απευθυνθείτε στη μαμά Fiat. Τηλεφωνώ στη γραμμή επικοινωνίας (που παρεμπιπτόντως είναι στην Ιταλία) και αφού ανοίγει 'η υπόθεση' όπως μου είπαν χαρακτηριστικά, κατεβαίνω στη Λ. Βουλιαγμένης στα κεντρικά για να κανονίσω το τι θα γίνει.
Εκεί με ένα απίστευτο υφάκι και μάλιστα ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ από τη ρεσεψιόν κι όχι αυτοπροσώπως, μία υπάλληλος μου λέει 'να πάτε στον Τόλια να πάρετε τα λεφτά σας. Αυτή την ενημέρωση έχω εγώ'. Φυσικά, ζήτησα να δω αυτοπροσώπως την κυρία, η οποία εμφανίστηκε λέγοντας σαν ενοχλημένη 'τι παραπάνω θα σας πω από κοντά που δεν σας το είπα στο τηλέφωνο'; Μετά από την κουβέντα καταλήξαμε στα ίδια. Φυσικά, πηγαίνοντας στον Τόλια, αφού με παρέμπεμψαν στον εμπορικό διευθυντή ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ. Αυτός πάλι μου έλεγε να συνεννοηθώ με τη Fiat και η Fiat με τον Τόλια.
Θέλω, λοιπόν, να κάνω την εξής ερώτηση. Τι πιστέυετε όλοι και ιδιαίτερα εσύ silencer51 ότι μπορώ να κάνω; Πώς είναι δυνατόν το δικό σου αυτοκίνητο να σου το παραδίδουν στα κεντρικά κι εμένα να μου λένε 'δεν έχουμε καμία λιανική δραστηριότητα εμείς και άρα δεν μπορούμε να σας παραδώσουμε αυτοκίνητο'; Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο ήταν και είναι στο τελωνείο. Δεν έκανα παραγγελία απ'έξω αλλά επέλεξα ένα ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο, για το οποίο, μάλιστα, μου έχουν δώσει από τον Τόλια αριθμό πλαισίου (αν φυσικά δεν είναι πλαστός γιατί έχει γίνει και αυτό σε κάποιον).
Silencer51, σε παρακαλώ στείλε μου ένα πμ αν γίνεται, για να μην συνεχίσω εκτός θέματος απαντήσεις στο thread. Σας ευχαριστώ πολύ όλους!