Μόλις το παρέλαβα και σχετικά με το καύσιμο έχω να συνεισφέρω τα εξής στην συζήτηση:
Η αντιπροσωπεία μου είπε πως συνιστά super unl αλλά και απλή μπορείς να βάλεις.
Το διαφημιστικό (και όχι το manual το οποία είναι γενικό και παλαιότερο!) αναφέρει πως οι επιδόσεις είναι για super αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και απλή με 'μικρή μείωση της απόδοσης'
παραθέτω από το site της ΕΛΙΝ:
**Η χρήση βενζίνης υψηλότερων οκτανίων βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα;
Ο αριθμός οκτανίων χρησιμοποιείται για την μέτρηση της αντικροτικότητας του καυσίμου και στηρίζεται σε μία κλίμακα από το 0 έως το 100, δηλ καύσιμο με αριθμό οκτανίων 0 εμφάνιζει μεγάλη τάση για 'κτύπημα' ενώ αντιθέτως σε καύσιμο 100 οκτανίων, η τάση για 'κτύπημα' είναι μικρή.
Συνήθως η απόδοση του οχήματος δεν βελτιώνεται με χρήση βενζίνης υψηλοτέρων οκτανίων από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής. Εάν όμως ο κινητήρας 'κτυπάει' τότε μπορεί να χρειάζεται βενζίνη υψηλοτέρων οκτανίων από αυτήν που συνιστάται.
Ενας μικρός αριθμός καινούργιων οχημάτων μπορεί να 'κτυπάει' λόγω κάποιων διαφοροποιήσεων στον κινητήρα του ιδίου μοντέλου και μάρκας, λόγω διαφορών στις κατασκευαστικές ανοχές ή λόγω ασυνήθιστα μεγάλης παρουσίας σωματιδίων άνθρακα στο θάλαμο καύσης μετά τα 30.000 χλμ και επομένως, το όχημα αυτό δύο περίπου χρόνια μετά την αγορά του χρειάζεται βενζίνη περισσοτέρων οκτανίων από αυτήν την οποία συνιστά ο κατασκευαστής.
Σημαντικό χαρακτηριστικό των βενζινών για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του κινητήρα είναι η ατμοποίηση τους σε δεδομένη θερμοκρασία. Η βενζίνη σε υγρή μορφή πρέπει να ατμοποιηθεί, να δημιουργηθεί το μίγμα αέρος-βενζίνης και κατόπιν να επιτευχθεί η ανάφλεξη. Στην χειμερινή περίοδο, η τάση ατμοποίησης πρέπει να είναι υψηλή για ευκολότερη εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ κατά την θερινή περίοδο υψηλή συγκέντρωση ατμών μπορεί να 'μπουκώσει' τον κινητήρα. **
Άρα απ'ότι λέει παραπάνω δοκιμάζεις με απλή αν δεν χτυπήσει πυράκια είσαι οκ και συνεχίζεις, αν όμως χτυπήσει τότε τον μπ$%#@λο αναγκάζεσαι να βάζεις την ακριβή.