Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    evan_a3_1-8t

    @evan_a3_1-8t

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    evan_a3_1-8t Unfollow Follow

    Latest posts made by evan_a3_1-8t

    • RE: Audi A3 1.8Tfsi 160hp 4star vs BMW 116 122hp 5 star EURONCAP

      Μόλις το παρέλαβα και σχετικά με το καύσιμο έχω να συνεισφέρω τα εξής στην συζήτηση:
      Η αντιπροσωπεία μου είπε πως συνιστά super unl αλλά και απλή μπορείς να βάλεις.
      Το διαφημιστικό (και όχι το manual το οποία είναι γενικό και παλαιότερο!) αναφέρει πως οι επιδόσεις είναι για super αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και απλή με 'μικρή μείωση της απόδοσης'
      παραθέτω από το site της ΕΛΙΝ:
      **Η χρήση βενζίνης υψηλότερων οκτανίων βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα;

      Ο αριθμός οκτανίων χρησιμοποιείται για την μέτρηση της αντικροτικότητας του καυσίμου και στηρίζεται σε μία κλίμακα από το 0 έως το 100, δηλ καύσιμο με αριθμό οκτανίων 0 εμφάνιζει μεγάλη τάση για 'κτύπημα' ενώ αντιθέτως σε καύσιμο 100 οκτανίων, η τάση για 'κτύπημα' είναι μικρή.

      Συνήθως η απόδοση του οχήματος δεν βελτιώνεται με χρήση βενζίνης υψηλοτέρων οκτανίων από αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής. Εάν όμως ο κινητήρας 'κτυπάει' τότε μπορεί να χρειάζεται βενζίνη υψηλοτέρων οκτανίων από αυτήν που συνιστάται.
      Ενας μικρός αριθμός καινούργιων οχημάτων μπορεί να 'κτυπάει' λόγω κάποιων διαφοροποιήσεων στον κινητήρα του ιδίου μοντέλου και μάρκας, λόγω διαφορών στις κατασκευαστικές ανοχές ή λόγω ασυνήθιστα μεγάλης παρουσίας σωματιδίων άνθρακα στο θάλαμο καύσης μετά τα 30.000 χλμ και επομένως, το όχημα αυτό δύο περίπου χρόνια μετά την αγορά του χρειάζεται βενζίνη περισσοτέρων οκτανίων από αυτήν την οποία συνιστά ο κατασκευαστής.

      Σημαντικό χαρακτηριστικό των βενζινών για την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του κινητήρα είναι η ατμοποίηση τους σε δεδομένη θερμοκρασία. Η βενζίνη σε υγρή μορφή πρέπει να ατμοποιηθεί, να δημιουργηθεί το μίγμα αέρος-βενζίνης και κατόπιν να επιτευχθεί η ανάφλεξη. Στην χειμερινή περίοδο, η τάση ατμοποίησης πρέπει να είναι υψηλή για ευκολότερη εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ κατά την θερινή περίοδο υψηλή συγκέντρωση ατμών μπορεί να 'μπουκώσει' τον κινητήρα. **

      Άρα απ'ότι λέει παραπάνω δοκιμάζεις με απλή αν δεν χτυπήσει πυράκια είσαι οκ και συνεχίζεις, αν όμως χτυπήσει τότε τον μπ$%#@λο αναγκάζεσαι να βάζεις την ακριβή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evan_a3_1-8t
    • RE: Audi A3 1.8Tfsi 160hp 4star vs BMW 116 122hp 5 star EURONCAP

      ok έτσι όπως τα λες δίκιο έχεις
      Ευχαριστώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evan_a3_1-8t
    • RE: Audi A3 1.8Tfsi 160hp 4star vs BMW 116 122hp 5 star EURONCAP

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      το τουρμπο απο σενα εξαρταται αν θα καψει και το θεμα ειναι οτι εχει τη δυνατοτητα να καψει πολυ λιγο

      Το παρήγγειλα την προηγούμενη βδομάδα και το περιμένω την επόμενη. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι εφ'όσον βγάζει την ροπή από τις 1500 στρ/λ αυτό σημαίνει πως το τουρμπο μπαίνει από τότε άρα πως μπορεί να καίει πολύ λίγο; Ο κατασκευαστής δίνει κατανάλωση στην πόλη 9,1 οπώτε στην πράξη υπολογίζω περίπου 12 πόσο πιο κάτω να πέσει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      evan_a3_1-8t
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr