Σημερα γυρισα απο Σερρες, με st-line tdci 120. Πρωτη φορα στην πιστα (γενικα, οχι μονο με το φιεστα....) και ενας κυριος που με χρονομετρουσε μου ειπε οτι εκανα σε καποια φαση 1.58.
Οχι οτι εχω μεγαλη εμπειρια απο αυτοκινητα, αλλα φτου-φτου το ατιμο ειχε πολυ καλα κρατηματα. Αν δεν ηξερα οτι ειναι βασικα αδυνατο να τουμπαρεις ενα μοντερνο αυτοκινητο θα ειχα χ#στει επανω μου. Μονο προβλημα ειναι οτι απο το 3ο γυρο και μετα τα (στοκ) λαστιχα (pilot sport 4) ξεκινησαν να παιζουν το τραγουδι τους. Μου ειπαν οτι εχω λαθος πιεση. Στο 2ο session μου, ξεκινησε να μπαινει και το ABS στον χωρο.
Χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος, στους τελευταιους γυρους στην Κ1 ειχα την εντυπωση οτι ο κωλος πηγαινε να γυρισει δειλα-δειλα. Μουτρα δεν καταλαβα να βγαζει πουθενα.
Βεβαια απ'οτι καταλαβαινω μπορει να γυρισει και πιο γρηγορα, αλλα δεν ηθελα να φαω τα λαστιχα.
Βασικα εβγαζα ολη την πιστα με μια 3η, με εξαιρεση φυσικα την ευθεια. Στα φρενα επεφτα με 160++.
Το χαμογελο ηρθε στο τελος οταν ενιωθα το πισω μερος να ξεκολλαει ελαφρα. Δεν με φοβισε ιδιαιτερα.
Πολυ συμπαθητικο αυτοκινητο.