Συγγνώμη λίγο αλλά ποια οικονομικά κριτήρια ; Το CLA όπως ξανά είπα έχει πολύ μικρό κόστος χρήσης , το είχαμε στην οικογένεια 4 χρόνια . Ακόμα και από τον ασσο που αναφέρθηκε στην αρχή , η συντήρηση της είναι αρκετά φθηνότερη . Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τον κάνουμε να αισθανθεί άσχημα τον άνθρωπο , μια χαρά λογική επιλογή είναι , πρόσφατο service καινούργια λάστιχα , δηλαδή χωρίς έξοδα για τα πρώτα 20k km .
Το CLA είναι ένα αμάξι με ακριβή τιμή αγοράς , όποτε στην συγκεκριμένη περίπτωση , 2ο χέρι με 40k km και 25 χιλιάρικα με πλούσιο εξοπλισμό είναι no brainer- μεγάλο - ΝΑΙ , προσωπικά θα το χα κλείσει ηδη αν όλα εντάξει με τον έλεγχο .
Δεν ζήτησε άποψη για CLS του 2006 με αερανάρτηση και 15 χιλιαρικα , εκεί ναι θα του έλεγα τρέξε μακριά!!
Γιατί πρέπει να δεχτεί ως καλύτερη απόφαση με το ζορι το Focus ; Επειδή έχει feedback στο τιμόνι και υπερστρεφει στο άσε γκάζι ; Ε και ; Τι σημασία έχει για κάποιον που θέλει να έχει ένα όμορφο , οικονομικό και αξιόπιστο daily γι την μετακίνηση του ; Ή μήπως το CLA δεν είναι καλό αμάξι για ταξίδι ;
Νομίζω χάνουμε το νόημα κάποιες στιγμές και προτείνουμε αυτό που θα ταίριαζε στις δικές μας ανάγκες , αυτά που ζητάει ο άνθρωπος είναι ξεκάθαρα .
Και από αξιοπιστια μια χαρά έχει αποδειχτεί ο Κ9K , μόνο καπου στα 100k km θέλει αλλαγή ιμάντα χρονισμού με κόστος περί τα 300€ και κάποια πονάνε στην φλάτζα του σασμάν που θέλει αλλαγη , πέρα από αυτα τα 2 θέματα δεν ακουγεται κάτι άλλο .
αφησα για το τέλος το συγκεκριμένο μήνυμα για να γράψω πως, συμφωνώ απόλυτα με αυτήν την άποψη!
*Η φλάντζα του σασμάν αλλάχτηκε στο σέρβις ,κατόπιν δίκης μου παρότρυνσης και συμφωνίας εάν είναι για να προχωρήσουμε στην αγορά !
*Θα ήθελα επίσης να αναφέρω κάτι που παρέλειψα .
το cla είναι ένα μεταχειρισμένο 4 ετιας και με τιμή πάνω κάτω σε νορμαλ επίπεδα, Νομίζω , για τα δεδομένα που ανέφερα !
Η Corolla με την τσιμπημένη τιμή ,25.000 για την έκδοση GR η ακόμα και στην black μόνο value for money δεν την λες ,άσε που στην περίπτωση δανείου λόγω επιτοκίου θα υπερέβαινε την λογική +ότι με το καλημέρα χάνετε το 30% της αξίας!
Ναι θα έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία σε 4-5 χρόνια
θα έχει ;
Με τα ηλεκτρικά που έρχονται ;
Και όπως γράψατε σωστά κάποιοι,
Οτι Για την χρήση που κάνω δεν κερδίζω κάπου ,σιγά την διαφορά του 1ος λίτρου και Αν !
Η bmw 1 δείχνει ήδη ξεπερασμένη και λίγο άσχημη με ένα κινητήρα τρικύλινδρο κρόταλο και αδύναμο ,άσε που μπορεί να λαμπαδιάσει από στιγμή σε στιγμή !Λιγο το έχεις ;
Μονο plus ότι είναι πισωκίνητο !(αν και με τα άλογα που έχει μόνο συγκινήσεις δεν προσφέρει !!
Στο car αν κανείς αναζήτησή, θα βρεις την σειρά 1 από 8000 έως 18000 ευρώ ,δεκάδες αγγελίες και μάλιστα από το 2016 και μετά !
Focus?
Να δώσω 25.000 για ένα αυτοκίνητο το οποίο με αφήνει αδιάφορο σε όλους τους τομείς ;
Για ένα αυτοκίνητο που έχει πίσω ημιάκαμπτο ;
Που μπορεί και την επόμενη μέρα της αγορά του να τρίζει η πόρτα η το ταμπλό η το χερούλι ;
Η μήπως Θα προτιμούσατε να αγοράσω ένα suv της πεζοσιτροενοπελ επειδή είναι της μόδας ,Τι κινητήρα είπαμε φοράει το mokka? Μήπως Peugeot? Τι φοράει το ds ?
Καποιος θα γράψει οπως και έγραψε να πάρω το φτηνότερο δηλ το bmw η το ακριβέστατο στην οδήγηση focus
αλλα...
Δεν ψάχνω οδηγικές συγκινήσεις με το αυτοκίνητο ,άλλωστε δεν έχω τον χρόνο ,αλλά και να τον είχα θα ταξίδευα με τη Ιταλίδα (Ducati ) στην Ευρώπη και όχι με το αυτοκίνητο οποίο και να ήταν αυτό !
Μπήκα σε μια λογική αναζήτησής αρχικά για ένα καινούργιο αυτοκίνητο ,διαβάζοντας τόσο εδώ όσο και γενικά στο διαδίκτυο είχα καταλήξει προς Corolla -golf -Α class -Audi A3 ,το cla ήταν εκτός πλάνου !
Το 1ο το οδήγησα -δεν έδωσα σημασία στους μικρούς χώρους πίσω ,με πείραξε όμως ο υψηλός θόρυβος του e-cvt (ούτε το rav4 δεν βγάζει τόσο θόρυβο )επίσης έκανα την διαδρομή που κάνω καθημερινά (δουλειά σπιτι )και έγραψε 5.5-6 λίτρα ,όποτε ποιος ο λόγος να πάρω το υβριδικό ;Για το 1 χιλιόμετρο που θα κάνω στην πόλη καθημερινά ενώ τα υπόλοιπα 69 θα γίνουν εκτός;
Ασε που θα πλήρωνα και 4000 σε τόκους επιπλέον και τα 25 θα γίνονταν 29.000
Το golf?? Μπλέκεις με το vag group όταν ο Ξαδερφος σου που είναι μηχανικός, σου λέει μέσα στα μούτρα πως εάν δεν υπήρχανε τα Golf και τα vag,οι μηχανικοί θα ήταν άνεργοι !
Α3; Τα ίδια !+ πληρώνεις έξτρα και τα συστήματα ασφαλείας σε αυτό το αυτοκίνητο !
Α class sedan :30+ χιλιάρικα για ημιάκαμπτο και 2 μικρές οθόνες ;Που εάν το θέλεις με τις 2 μεγάλες φτάνεις τα 40+;
Και κάπως έτσι από το πουθενά ήρθε το cla το οποίο σε σχέση με τα υπόλοιπα μου φαίνεται ποιο όμορφο και ξέρεις πως τα χρήματα σου δεν χάνουν το ίδιο την αξία τους όσο τα υπόλοιπα με μοναδικό μειονέκτημα ότι είναι 4 χρόνων -προηγούμενης γενιάς και πρέπει α το πληρώσω αναγκαστικά cash !
*Χρήματα τα οποία τα έβγαλα από την 14 ωρη καθημερινή εργασία μου και δεν τα βρήκα στον δρόμο!
Αυτός ήταν και ένας λόγος που ξεκίνησα αυτό το νήμα για να συζητήσω με άνθρωπους που αγαπάνε την αυτοκίνηση χωρίς παρωπίδες και οπαδισμού εταιριών !
Κάθε ποστ αναλύεται και αξιολογείτε ανάλογα ,αν έχετε να κάνετε προτάσεις για κάποιο άλλο μοντέλο, πολύ ευχαρίστως !
Άλλοι μου είπαν πάρε ένα C180 που είναι ποιο Mercedes αφού θέλεις Mercedes ,(δεν κολλάω στην φίρμα ,με αφήνει αδιάφορο που έχει το αστέρι στην μούρη όπως με αφήνει επίσης αδιάφορο ότι ο κινητήρας είναι της Renault -Nissan-Mitsubishi -Mercedes ,αρκεί να είναι αξιοπιστος ,λες και ο Prince που φοράει η σειρά 1 είναι της Bmw!
**Η μάνα μου λέει μην πάρεις τίποτα κρατά τα λεφτά σου,έχεις αυτοκίνητο ,δεν το χρειάζεσαι (υπονοούμενο )