Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    elfin

    @elfin

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    elfin Unfollow Follow

    Latest posts made by elfin

    • RE: Ένα συνταρακτικό ντοκιμαντέρ του πολιτισμού ΜΑΣ

      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
      Οι οικονομικοί μετανάστες που έχουν πλέον την Ελληνική υπηκοότητα είναι πολλές δεκάδες ίσως και εκατοντάδες χιλιάδες. Για τους υπόλοιπους έχει γίνει το πρώτο βήμα δίνοντας τους την πράσινη κάρτα και τα υπόλοιπα είναι θέμα χρόνου (υπηκοότητα και υποχρέωση ψήφου). Μήπως να παντρευόμαστε αλλοδαπές που δεν έχουν πρόβλημα να κάνουν πολλά παιδιά? Γιατί αν περιμένουμε από τις δικές μας, άστα βράστα.

      Αυτό είδαν οι εγκέφαλοι της Εθνικής Τράπεζας και βάλαν τα ΑΤΜ's να μιλάν SHQIP ????

      posted in Αντίλογος
      E
      elfin
    • RE: Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων

      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
      ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΝΕΙΡΟ

      ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Η ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΧΛΟ ΩΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΜΠΛΕΞΗ/ΑΠΟΣΥΜΠΛΕΞΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ
      ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ

      NSU RO 80 1967 αν δεν κάνω λάθος, οι παλιοί διορθώστε με. Τριτάχυτο ημιαυτόματο, με λεβιέ αλλά χωρίς συμπλέκτη, περιστροφικός κινητήρας 115 hp με δύο ρότορες πρωτοποριακή σχεδίαση εγκαταλείφθηκε λόγω προβλημάτων στεγανότητος στους ρότορες.
      Βλέπεις όλα γίνονται μερικές φορές όμως η αγορά είναι ανώριμη για ορισμένα προϊόντα.-

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      elfin
    • RE: Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων

      Ο χρήστης nidosan έγραψε:

      Κατά τ' άλλα τίποτα το ιδιαίτερο - ένα ξεκούραστο ψοφίμι ήταν κι αυτό! Εκεί όμως που άρχισα να το συμπαθώ περισσότερο ήταν μετά τις πρώτες βόλτες στο βουνό με το αριστερό πόδι να ελέγχει το φρένο - μια και είχε βαρεθεί να κάθεται άπραγο! Tο Scoupe (με την κίνηση στους εμπρός τροχούς) είχε την τάση να υποστρέφει αρκετά με γρήγορη είσοδο σε κλειστές στροφές, οπότε έπρεπε να κόβεις περισσότερο και νωρίτερα απ' ότι θα ήθελες. Σε κατηφορικά στροφιλίκια με 'κλειδωμένη' 2α στο κιβώτιο και σβέλτους ρυθμούς ο έλεγχος του φρένου με το αριστερό την ίδια στιγμή που το δεξί πόδι αναλάμβανε (μέσω του κινητήρα) να εξουδετερώσει μέρος του φρεναρίσματος στους εμπρός τροχούς, σε άφηνε να το κινείς σα να ήταν πισωκίνητο, με την ουρά να ανοίγει γλυκά την τροχιά της και τη μούρη να κλείνει τη δικιά της, διαγράφοντας την επιθυμητή πορεία. Μπορούσε, μάλιστα, να γίνει και αρκετά προκλητικό με αυτό τον τρόπο εάν άγγιζες την υπερβολή (σε κατηφορική πάντα διαδρομή λόγω έλλειψης δύναμης!) αλλά το καλό ήταν ότι αν συνήθιζες το 'ένα πεντάλ ανά πόδι' είχες πολύ καλύτερο έλεγχο και γρηγορότερο φρενάρισμα 'πανικού' ώστε, μετά, το συμβατικό σου φαινόταν ξεπερασμένο!

      Αυτός είναι ο τρόπος να περπατάς ένα αυτόματο, 'ένα πεντάλ ανά πόδι' και με βαριά πόδια μάλιστα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      elfin
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr