Ασκηση εργασίας.
Ας υποθέσουμε πώς κάποια στιγμή παύουν να υπάρχουν πρατήρια φυσικού αερίου. Γνωρίζει κανείς, ή μήπως έχει διαβάσει κάπου, έαν τα αυτοκίνητα με εργοστασιακό φα μπορούν να μετατραπούν σε υγραεριοκίνητα ? Χωρίς πιθανά προβλήματα λόγω άμεσου ψεκασμού ή λόγω μη ύπαρξης υδραυλικών βαλβίδων ?
Ευχαριστώ.
D
dsoulim
@dsoulim
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by dsoulim
-
RE: Αεριοκίνηση , CNG vehicles
-
RE: Skoda Scala
Re: Skoda Scala
Δημοσίευση από axel12p » 21 Μάιος 2019 14:34
Μια χαρά τιμή τα 17.500 για το χιλιάρι με τα 116 άλογα στην έκδοση Ambition.Ο ανταγωνισμός, μέ όνομα βαρύ σαν ιστορία από την ανατολή, προσφέρει στά ίδια χρήματα, τετρακύλινδρο κινητήρα 1.2 κυβικών ( όχι τρικύλινδρο 1.0 ) ίδιας ιπποδύναμης δροσίζοντας το τούρμπο μέ υδρόψυκτο εναλλάκτη αέρα.Μέ οτι αυτά συνεπάγονται σε επίπεδο αξιοπιστίας και σκληρής χρήσης του κινητήρα.
Τώρα εαν θέλεις χώρους παίρνεις suv.