Χαιρετώ τους φίλους 307κιδες.
Θα ήθελα να μπορούσα να πω πως το 307 μου λειτουργεί περίφημα, χωρίς να έχει παρουσιάσει (και άλλα) προβλήματα, αλλά αυτό δυστυχώς θα ήταν ψέμα.
Ας περάσουμε λοιπόν σε μια ποικιλία νέων προβλημάτων που μου παρουσιάστηκαν.
Πρόβλημα Νο 1 : Μικροδιαροή του υγρού του υδραυλικου τιμονιού την οποία έχω κλείσει ραντεβού για να επισκευάσω την επομενη τετάρτη. Τσεκάρω το υγρό τακτικά και όποτε χρειαστεί προσθέτω.
Γυρνώντας λοιπόν απόψε το βράδυ απο γνωστο μπαρακι της περιοχής χαλανδρίου, στο Νεο Ψυχικο, και καθώς έψαχνα να βρω να παρκάρω κινόυμενος με χαμηλή ταχύτητα ένιωσα το τιμόνι να μαλακώνει σε πολύ μεγάλο βαθμό σε σημείο που μου πέταξε λιγο 'μούρη' δεξιά . Το όλο σκηνικό έγινε στιγμιαία. Το τιμόνι συνέχισε να παίζει λιγάκι σε μαλακούς ρυθμους. Επίσης έγινε και το παρακάτω κουφό. Ξεκινωντας με πρώτη και αφήνωντας σιγά το συμπλεκτη και γκαζώνοντας το αμάξι δεν προχώρησε λες και ήταν δεμένο ελαφρα το χειρόφρενο. Μόλις γκάζωσα λίγο παραπάνω ξεκίνησε, και αυτό μας φέρνει στο......
Πρόβλημα Νο 2 : Χειρόφρενο.
Ξεκίνωντας ένα πρωι για να πάω στην δουλεια μου, καθώς πήγα να ξεκινήσω με πρώτη, το αμάξι δεν κουνιόταν λες και ήταν δεμένο το χειρόφρενο κανονικά. Είμαι 100% σίγουρος πως το είχα λύσει, και είχε σβήσει και η λυχνια με το θαυμαστικό στο καντραν. Ύστερα από λιγο παραπάνω γκάζωμα ακούστηκε ένα μικρός ήχος (γκλονγκ) σαν να λύθηκε το χειρόφρενο , και το αμάξι ξεκίνησε κανονικά. Αυτό έγινε μόνο μια φορά και ίσως να έχει σχέση με το πρόβλημα Νο 1
Προβλημα Νο 3 : Γδούπος
Την τελευταία μέρες ένας περίεργος γδούπος εμφανιστηκε στο πίσω μέρος της καρότσας του αμαξιού, όταν περνάω από ανωμαλίες του δρόμου. Δεν τον κάνει πάντα αλλα αρκετά συχνά. Σκέφτηκα μήπως κοπανάει κανά αντικείμενο, αλλα αφού τα έβγαλα όλα από το πορτμπαγκάζ, μαζί με την ρεζέρβα, διαπίστωσα οτι εξακολουθει να υπάρχει. Δεν νομίζω να είναι η πόρτα που πορτμπαγκάζ γιατι την κοίταξα και είναι αρκετά σταθερή
Πρόβλημα Νο 4 : Περίεργος ήχος
Καθώς βρίσκομαι μέσα στο αμάξι παρατηρώ πολλές φορες, ένα μυστήριο ήχο απο το μπροστινό δεξί μέρος του αυτοκινήτου, κανει σαν μοτεράκι ( ένα συνεχόμενο τακ τακ τακ τακ ) Άραγε που να ωφείλεται?
Πρόβλημα Νο 5 :
Μερικες φορές αφού έχω σβήσει την μηχανή και μετά απο κανα 5λεπτο, πάω να την ανάψω, πρέπει να γυρίσω την μίζα 3-4 φορές για να πάρει μπροστά, ενώ στην αρχή παίρνει με την πρώτη. Λέτε να φταίνε τίποτα μπουζί???
Τα νεύρα μου δεν αντέχω άλλο, σκέφτομαι να το πουλήσω το ρημάδι να πάρω καμια toyota να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Και να πω οτι το σκ ίζω κιολας? Ηρεμος οδηγος είμαι, ουτε με κόφτες πάω, ούτε κανο χειροφρενιες.
Προκαλώ οποιον έχει περισσότερα προβλήματα στο 307 του να κάνουμε κόντρες
Σορυ που σας έπρηξα με την φλυαρία μου, αλλα νομίζω πως μόνο εσεις θα με καταλάβετε μπουχουχουχουυ κλαααψςςςςςς σνιφφφφφφφ
Νο1--> ΕΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΤΟΤΕ ΕΛΕΓΞΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
No3--> ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΑΝΩ ΣΥΝΕΠΛΟΚ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ, ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20000Κμ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ ΤΩΝ 2 ΣΥΝΕΜΠΛΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 290 ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΕΚΠΤΩΣΗ.
Νο4--> ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΤΡΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΞΙ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΤΕΡΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΣΗΧΙΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΣΠΑΣΤΙΚΟ. ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ 5η ΚΑΙ 125-135Km/hr.
No5--> ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 1,6 ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΜΠΟΥΚΩΜΑ Η΄ΜΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ 5-10΄ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΜΕΣΩΣ. ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΑΦΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4-5 ΕΠΙΜΟΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.