Ο χρήστης citastak έγραψε:
Σωστός και διαφωτιστικός....
Αν τον ρώτησες και δεν σου είπε κάτι για τα λάδια μάλλον καλά έκανες.
Πάντως στην αντιπροσωπεία που ρώτησα μου είπαν πως είναι ''τζάμπα'' λεφτά να αλλάξω λάδια στα 3000 km.....Καλύτερα στο χρόνο πάνω...
Σε πόσο καιρό έκανες τα 10000 γιατί εγώ βλέπω να τα κάνω πάνω στο χρόνο....
Οδήγηση σε κοντινές αποστάσεις βλέπεις.....Το αμάξι το παρέλαβα Ιούνιο και το σέρβις έγινε μέσα Οκτώβρη. Κάνει μεγάλες διαδρομές, ευτυχώς όχι σταμάτα - ξεκίνα.
Εγώ τώρα αξιώθηκα να του κάνω έναν έλεγχο απο μόνος στη μηχανή με τα εξής αποτέλέσματα:
- Το λάδιε είναι στην δεύτερη ακίδα (ένδειξη MAX) χωρίς να έχει κάψει σταγόνα.
- Υγρά φρένων-συμπλέκτη επίσης στο ΜΑΧ
- Ψυκτικό στα ΜΑΧ (τύπος FL-22) με όριο ζωής τα 11 χρόνια ή τα 200000 χιλιόμετρα.
- Μπαταρία κλειστού τύπου, ωστόσο τα υγρά της φαινόταν και ήταν ακριβώς στην γραμμή που έπρεπε.
Στοιχεία: 3000 χιλιόμετρα, 6 μήνες, οδήγηση σε κοντινές αποστάσεις αλλά όχι σε κίνηση κατα κόρον, mazda2 1300 cc/75 hp