Το Corolla ts είναι υποψήφιο προς αγορά και έχοντας τον ίδιο προβληματισμό με τον φίλο παραπάνω που αναφέρθηκε στην θέση των μπαταριών και τον δυνητικό κίνδυνο για όσους κάθονται στις πίσω θέσεις έστειλα επιστολή στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Βρετανίας για να μου απαντήσουν σχετικά με τα επίπεδα EMF ακτινοβολίας. Ανέφερα και μια έρευνα μιας νορβηγικής εταιρείας που είναι από τις λίγες ανεξάρτητες που έχουν μελετήσει το θέμα και αναφέρονται σε μια σειρά από προδιαγραφές που διασφαλίζουν την εξάλειψη της EMF.
Η απάντηση της Toyota ήταν στα πλαίσια ότι όλα είναι σύμφωνα με την νομοθεσία.
Ο κλωβός μέσα στον οποίο τοποθετείται η μπαταρία είναι σφραγισμένος και η όποια «διαρροή» είναι μόνο από τα καλώδια που εισέρχονται και εξέρχονται. Θέλω να πιστεύω ότι μετά από τόσα χρόνια χρήσης της τεχνολογίας θα είχε φανεί αν είναι επικίνδυνη η θέση της μπαταρίας. Επίσης το ζήτημα της ακτινοβολίας αφορά όλα τα hybrid και ηλεκτρικά. Αν κάποιος έχει κάποια γνώση ή άποψη για το θέμα της επικινδυνότητας της ακτινοβολίας θα ήταν ενδιαφέρον να το μοιραστεί.
Και εγώ αναρωτιέμαι πώς θα κινείται σε παρατεταμένη ανηφόρα πχ στα τούνελ της Κοζάνης (άνεση κινητήρα, θόρυβο, κατανάλωση)
Toyota Customer Relations ref: CASE1230357
Dear Dimitris,
Thank you for your interest in the new Toyota Corolla Touring Sports.
I appreciate that you are concerned about the potential health risks due to EMF radiation. I understand you would like to know if Toyota takes into account recommendations from a Norwegian research company, Sintef.
Our Technical Team have advised that unfortunately we do not have access to any further information relating to this matter. Our research and development team in Japan, who produced the manual would have been responsible measurements and the information produced. However, the vehicle is safe to use as it complies with all EU Homologation tests, and pass the levels set by the European legislation.
I hope this goes some way in alleviating your concerns, and thank you for taking the time to get in touch.