Κοιτάξτε, το θέμα με την ηλιοροφή μόνο μλκια δεν είναι. Και στα τρία link από τρία διαφορετικά ΙΚΤΕΟ που παρέθεσα, γράφει πως η εργοστασιακή ηλιοροφή πρέπει να αναφέρεται στην άδεια ή να υπάρχει βεβαίωση από την αντιπροσωπεία(αν δεν ήταν απαραίτητο από τη νομοθεσία, φαντάζομαι πως δε θα το έγραφαν στο site τους).
Τώρα για το πόσο ελαστικός μπορεί να είναι ο ελεγκτής, αυτό είναι άλλο θέμα. Προσωπικά νομίζω πως όσο απαραίτητα είναι πχ τα φαρμακείο/τρίγωνο/πυροσβεστήρας, άλλο τόσο απαραίτητη είναι και η βεβαίωση αντιπροσωπείας για ηλιοροφή. Και αυτό γιατί δεν νομίζω πως είναι μεγάλη ελαστικότητα αν δεν σε κόψει επειδή δεν έχεις μαζί τρίγωνο κτλπ. Κάλλιστα θα μπορούσες να δανειστείς ένα σετάκι για τον έλεγχο, και αμέσως μετά να το επιστρέψεις! Επίσης πάλι δεν βλέπω σαν μεγάλη ελαστικότητα το να μην γράφει η άδεια για την ηλιοροφή ή να μην έχεις βεβαίωση αντιπροσωπείας, τη στιγμή που ο ελεγκτής βλέπει ότι είναι εργοστασιακή! Το να σε περάσει όμως όταν δεί πχ ένα ρήγμα στο σημείο έδρασης του μπροστινού συστήματος, αυτό είναι τουλάχιστον εγκληματικό! Αυτή είναι η δική μου γνώμη περί ελαστικότητας.
Όσο για το τι θα προτιμώ στο μέλλον, χωρίς συζήτηση τα ιδιωτικά. Ο κυριότερος λόγος είναι πως στα ιδιωτικά ο έλεγχος είναι ουσιαστικός, ενώ στα κρατικά αισθάνομαι πως ο μοναδικός κερδισμένος είναι το κράτος λόγω των χρημάτων που εισπράτει. Το αυτοκινητό μου το διατηρώ σε καλή κατάσταση και χωρίς ελλείψεις πρώτα από όλα ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, και όχι για το κτεο.