Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δεν ζηταω το υπερτατο ξερω οτι δεν γινεται αλλα τουλαχιστον να εχει καλα κρατηματα να μην παιρνω μια στροφη με 90Km/h και να νομιζω οτι θα ντελαπαρω
Aνάλογα τη στροφή!!!
Εμένα μου φαίνεται ότι είναι αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο δεν θα άλλαζα τίποτα πάνω του. Αν με ενοχλούσε κάτι πάρα πολύ θα έπερνα άλλο αμάξι!!! Ένας που αγοράζει Accent θέλει χαμηλό κόστος αγοράς και δεν έχει - ας πούμε - 'αγωνηστικές' απαιτήσεις απο το αμάξι. Αν θες καλύτερο στρίψιμο πάρε με τα λεφτά που θα έπερνες το Accent ένα Corsa, Fiesta κλπ με πιο μικρά μοτέρ.
Το accent το πηρα λογω του οτι το βρηκα σε παρα πολυ καλα λεφτα απο φιλο ελαφρως μεταχειρισμενο αλλιως αν ειχα τα λεφτα για καινουριο πιστεψε με ποτε δεν θα επαιρνα huyndai.Αλλα αυτη ειναι αλλου τυπου συζητηση και δεν θα ηθελα να επεκταθω μιας και με ενδιαφερει να μεινουμε στο 'ποια αμορτισερ' θα κανουν τη διαφορα.
Το θεμα ειναι οτι και το προηγουμενο αυτοκινητο ενα παλιο opel που ειχα δεν ειχε 'αγωνηστικες' απαιτησεις οπως αναφερεις αλλα επαιρνες στροφες και ενιωθες το αυτοκινητο να στριβει οχι να σου δινει την αισθηση οτι θα ντελαπαρει.
Οπως επισης δεν θεωρω 'αγωνιστικες' απαιτησεις στροφες ελαφρως αποτομες με 90km ελεος.Το αυτοκινητο αυτο πιστευω οτι επειδη ηθελε η huyndai να το κανει ανετο για την πολη δεν εδωσε τοσο σημασια στον 'ταξιδιαρικο' χαρακτηρα του.
Το να θες πιο σταθερο αυτοκινητο δεν νομιζω να ειναι εξωπραγματικη απαιτηση γιαυτο αλλωστε μιλαμε για 'βελτιωσεις'.Ανεκαθεν η huyndai λογω του χαμηλου κοστους συνηθως στα μαμισια εξαρτηματα εβαζε οτι ποιο οικονομικο.Δεν ειναι κακο να θελω να το βελτιωσω για καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα.Αυτο το αυτοκινητο εχω με αυτο θα ειμαι τα επομενα χρονια και ψαχνω την χρυση τομη
Να ειστε καλα για τις απαντησεις και αν καποιος αλλος εχει να προτεινει κατι θα το εκτιμουσα.
Και παλι ευχαριστω!